Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.12.2019 10:23. Дата останніх змін - 28.02.2020 21:07

Сир сичужний не нижче 50% жирності; сир кисломолочний не нижче 9% жирності -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-28-000243-c  
ID 33b55e37da634d768507484d99a36fb9  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-12-28-000471-c  
Загальна очікувана вартість закупівлі
9`825`620.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації  
Загальна очікувана вартість закупівлі 9`825`620.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 290`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
28.12.19
Період уточнень
до 25.01.20
Період оскаржень
до 31.01.20
Подання пропозицій
до 04.02.20
Прекваліфікація
з 04.02.2020
Оскарження прекваліфікації
до 11.02.2020
Кваліфікація переможця
з 11.02.20
Пропозиції розглянуті
13.02.20
Завершена
28.02.20
16.01.2020, 18:08. ID: UA-2019-12-28-000243-c.a1
Вимога (Скарга)
Рівень відношення Сир кисломолочний не нижче 9% жирності
Дискримінаційі вимоги
Доброго дня!!! Шановний Замовнику вимагаємо внести зміни до ТД, а саме, в частині кваліфікаційних критеріїв, п. 5 "Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби...."
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отриманя експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Експлуатаційний дозвіл – документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Державній реєстрації потужностей підлягають оператори ринку, діяльність яких пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10ºС і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: транспортування, зберігання, інший вид діяльності – обробка (переробка, змішування та пов’язані з цим процедури, пакування, відновлення, транспортування, зберігання, реалізація».
Оператори ринку, що мають в управлінні відповідні потужності мають:
або отримати у Держпродспоживслужби експлуатаційний дозвіл на них,
або зареєструвати їх у державному Реєстрі.
В разі відсутності внесення змін до тендерної документації, в цій частині, будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антиимонопольного комітету України.
Шановний Учаснику! Ваше звернення уважно розглянуто тендерним комітетом. За результатами розгляду повідомляємо.
Вимогами тендерної документації передбачено надання документу: «Витяг з реєстру потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби (ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» пункт 1.1 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 «Про затвердження державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» (далі Наказ), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12.03.2016 за №382/28512) з підтвердженням наявності холодильного обладнання для забезпечення необхідних температурних умов транспортування товару, що є предметом закупівлі. Учасника стосовно приміщень та автотранспорту»
Відповідно до зазначеної ст. 25 Закону, на яку Ви посилаєтесь в обґрунтуванні, «транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність». Відповідно до вимог тендерної документації Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями до комори кожного закладу у період дії договору відповідно до наданих заявок. а також з дотриманням температурних режимів, про що надається гарантійний лист.
Таким чином поставка, окрім наявності спеціального температурного режиму, здійснюється кінцевому споживачу, а тому державна реєстрація такого транспортного засобу є обов’язковою.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації та Закону учасник має право з відповідним роз’ясненням не надавати документи, які не передбачені для таких учасників законодавством. Щодо конкретної вимоги Учасника, якщо цей документ не є обов’язковим для Учасника, то він повинен зазначити законодавчу підставу, а також вказати температурні режими зберігання та транспортування предмету закупівлі з метою правильної оцінки Замовником реальної відсутності підстав для надання у складі тендерної пропозиції такого документу.
Відповідь замовника: 20.01.2020 13:28
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена