Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.12.2019 14:50. Дата останніх змін - 29.01.2020 19:18

Послуги з утилізації/видалення медичних відходів (Перевезення та утилізація відходів медичного походження) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-20-001551-c  
ID c38c178157884d4fbc47b2c2580cfba5  
Очікувана вартість закупівлі
17`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) медичних відходів щомісячно, орієнтовано 72 мішків (по 6 у місяць) за період з січня по грудень 2020р. (включно) : 1) за адресою: б-р Л. Українки, 36-в орієнтовано три мішка у місяць; 2) за адресою: вул. Підвисоцького, 13 орієнтовано три мішка у місяць (та два мішка додатково - у залежності від необхідності Замовника (понад запланованого, протягом доби з моменту заявки на електрону пошту Виконавця). 1. Виконавець надає тару для пакування медичних відходів - поліетиленові пакети (мішки), які відповідають вимогам про утилізацію відходів в медичних закладах – щільністю 160 об'ємом 50л - для специфічних медичних відходів, крім цього для пакування пакетів надається пакувальна поліетиленова стрічка (скоч). 2 . Вивіз транспортом Виконавця. 3. Графік вивозу: специфічні відходи за домовленістю, але не пізніш ніж за добу з моменту отримання заявки Замовника. В ціну послуги входить: транспортувальної тари, надання послуги по завантаженню, надання консультацій у галузі поводження з відходами. 4. Завантаження сміття Виконавцем проводиться за власний рахунок та власними силами (співробітниками Виконавця) з місця накопичення. ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ / Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: 1.1 Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 р. № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо). 1.2 копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ); 1.3 копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку); 1.4 контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон); 1.5. копія Статуту; 1.6. діюча ліцензія (операції у сфері поводження з небезпечними відходами); 1.7. свідоцтво про державну реєстрацію; 1.8. сертифікат якості (якщо потрібно); 1.9. цінова пропозиція. 1.10. доказ документований наявності місця знішкодження мед.сміття згідно вимог діючого законодавства України. 1.11. Дозвіл на розміщення відходів. Виконавець при виконанні договору повинен дотримуватися вимог наказу МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»., 1.12. Гарантії щодо можлівості надання послуг протягом не більш 24 годин з моменту отримання Учасником Заявки (телефонограма, факс тощо). 1.13. копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом експертизи якого є документи або операції, щодо діяльності Учасника у сфері поводження з небезпечними відходами, діючу на момент розкриття тендерних пропозицій; 1.14. копію Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу Ліцензії); довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту). 1.15 копію Ліцензії або копію витягу з ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті, на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, діючу на момент розкриття тендерних пропозицій; 1.16. копію свідоцтва ДОПНВ (Дорожнє перевезення небезпечних вантажів) про підготовку водія щодо переміщення (перевезення) небезпечних вантажів. 1.17.довідку, складену в довільній формі, в якій зазначається інформація стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. 1.18. Учасник повинен забезпечити перевезення відходів у власній тарі (надати гарантійний лист складений в довільній формі). 1.19. Надання послуг здійснюється транспортом та за рахунок Учасника з використанням власних потужностей (надати гарантійний лист складений в довільній формі). 1.20. У рази невиконання будь яких договірних вимог Замовник у односторонньому порядку складає Акт про порушення, яке надсилає Виконавцю з претензійними вимогами. За невиконання договору вимог Виконавець повинен сплатити штраф у розміри 1000,00 грн. за кожний випадок. У рази наявності більш двох порушень Замовник має право у односторонньому порядку розгорнути договір, при цьому Виконавець має право у подальшому відхиляти тендерну пропозицію учасника, який не виконав свої зобов’язання перед ним за раніше укладеним договором про закупівлю. 1.21. У рази наявності аномально низької ціни пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону) – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону надати нормативне/економічне обґрунтування цього.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва  
Очікувана вартість закупівлі 17`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 170.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.12.19
Період уточнень
до 23.12.19
Подання пропозицій
до 25.12.19
Кваліфікація переможця
з 25.12.19
Пропозиції розглянуті
з 16.01.20
Завершена
29.01.20