Процедура закупівлі оголошена 06.12.2019 11:33. Дата останніх змін - 06.12.2019 11:33
поточний ремонт службового автотранспорту, за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-12-06-001137-b | |
| ID | 362984b47a3142b4acbfc2b0f09905e7 |
Очікувана вартість закупівлі
17`121.10 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Ремонт службового автотранспорту здійснюється на станції технічного обслуговування автомобілів (в подальшому - СТО) Виконавця Замовник самостійно доставляє автомобіль для проведення ремонту на СТО Виконавця у завчасно погоджений час. У випадках, якщо автомобіль знаходиться в технічному несправному стані та замовник не може доставити його на СТО самостійно, виконавець надає послуги з евакуації, оплата яких здійснюється за окремо укладеним договором Виконавець надає послуги з ремонту відповідно до “ Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту ”, затвердженого наказом Мінтрансу України від 30.03.1998р. №102, в тому числі при відсутності експлуатаційної документації на ТЗ та внесення Замовником при попередніх ремонтних роботах конструктивних змін, що не відповідають технології виробника. Ціна за послуги з ремонту автомобіля Замовника зазначається у специфікації (Додаток № 1 до цього Договору). При розрахунку ціни кожної послуги враховано вартість всіх робіт та запасних частин, необхідних для виконання цієї послуги. Виконавець зобов’язаний: Під час надання послуг з ремонту використовувати та встановлювати на автомобілях Замовника оригінальні запчастини, матеріали та які виготовляються та пропонуються безпосередньо виробниками транспортних засобів Надавати весь комплекс послуг з ремонту автомобілів Замовника у точні строки обумовлені Сторонами, або у відповідності з вимогами технічного обслуговування і виконанням ремонтних робіт, які передбачені умовами заводу - виробника автомобілів. а) у випадку неякісного надання послуг з ремонту, передбачених цим Договором невідкладно ліквідувати неполадки та недоліки за власний рахунок. б) забезпечувати збереження ТЗ та нести матеріальну відповідальність, пов’язану із недоліками збереження і правильним використання на СТО наданого на послуги з ремонту автомобіля Замовника. Гарантувати якість та відповідність технічного стану транспортного засобу встановленим вимогам у межах наданих послуг з ремонту щодо кожного ТЗ Замовника Гарантійний строк (термін) відповідності отриманих послуг з ремонту зазначається в місяцях або за часом експлуатації транспортного засобу (показником відстані, що пройде автомобіль). Виконавець на встановлені ним обладнання та/або деталі, агрегати, складові частини і надані послуги з ремонту надає гарантію терміном на 12 місяців, крім тих запчастин, які мають чітко визначений термін експлуатації згідно з пробігом ТЗ (свічки запалювання, фільтри, гальмівні колодки та інше).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області | |
| Очікувана вартість закупівлі | 17`121.10 Гривня (без ПДВ) | |
| Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
|
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
06.12.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
06.12.19
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Надання послуг | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 20 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
поточний ремонт службового автотранспорту (додаткові кошти(довідка № 31/3582 від 17.10.2019))
Класифікація за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Ботанічна,24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2019
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2019 11:32
Версія документу від: 06.12.2019 11:32
ID: bbf6a23ee31c4a3caa237ed0bbfa1349
|
Параметри тендеру
▼Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40112249 |
| Юридична адреса | 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24 |
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Укладені договори
Номер договору
№ 273
Дата підписання
06.12.2019
Дата початку дії
06.12.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору
17`121.10 Гривня без ПДВ
