Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 05.12.2019 16:31. Дата останніх змін - 10.01.2020 11:53

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних закладів освіти м. Дніпра) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-05-003339-b  
ID fcff519808824a65b4bf9a019faff977  
Очікувана вартість закупівлі
1`893`576.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

КЗО ДНЗ № 278

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 1`893`576.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 9`467.88 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
05.12.19
Період уточнень
до 10.12.19
Період оскаржень
до 16.12.19
Подання пропозицій
до 20.12.19
Аукціон
23.12.19
Кваліфікація переможця
з 23.12.19
Пропозиції розглянуті
з 23.12.19
Завершена
10.01.20
06.12.2019, 12:14. ID: UA-2019-12-05-003339-b.c1
Вимога (Скарга)
ЗМІНИ ДО ТД
П. 5 ТД Замовником вимагається «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчуванняне менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)»
- Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів досвіду роботи і таку, що обмежує коло потенційних учасників, які мають досвід менше 5-ти років, але займаються аналогічним видом господарської діяльності, обмежує це право і учасників, які взагалі зареєстровані за останні декілька років, але мають позитивний досвід у зазначеному виду діяльності.
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.

У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Промивання/чистка автотранспорту проводиться в гаражі, де має бути передбачений майданчик для миття транспорту із стоком води в зливову каналізацію, про що в складі тендерної пропозиції надається лист від учасника, який засвідчує можливість учасника забезпечити у майбутньому такого майданчику для миття транспорту»
- Вказані дії зобов’язано здійснювати особою, яка виконує роботи щодо санітарної обробки автотранспорту на підставі договору про санітарну обробку. Яким законодавчим актом, або яким пунктом Кодексу Аліментаріус передбачено наявність у гаражі промивки автотранспорту зі стоком в зливову каналізацію у кожного суб’єкту господарювання, який надає такі послуги?
Вимагаємо видалити вказану вимогу із змісту Тендерної документації.


У Додатку 3 до ТД Замовник вимагає «Учасник повинен ознайомитись з матеріально-технічною базою приміщень їдальні та харчоблоку закладу освіти особисто та надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо об’єкту закладу освіти, який учасник відвідав для проведення досконалого аналізу матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку, з підписом керівника закладу освіти або уповноваженої особи, завірених печатками»
- Яким законодавчим актом передбачена можливість огляду матеріально-технічної бази їдальні та харчоблоку закладу освіти третіми особами?
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.


Додаток 5 до ТД Замовником вимагається заповнити перелік обладнання та кількість його на харчоблоці!
Вказана вимога не є такою, що можлива до виконання третіми особами, які не мають юридичних підстав для користування матеріально-технічною базою їдальні та харчоблоку закладу освіти.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною щодо потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити її з тексту Тендерної документації.
відповідь на вимогу
Відповідь замовника: 10.12.2019 15:50
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
09.12.2019, 10:24. ID: UA-2019-12-05-003339-b.c2
Вимога (Скарга)
зміни до тендерної документації
Вимога про внесення змін до тендерної документації

У відповідності до оголошення про проведення торгів, оприлюднено тендерну документацію на закупівлю послуг: Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних закладів освіти м. Дніпра).
Вивчивши вимоги тендерної документації встановлено, що Замовником включено до неї дискредитаційні вимоги, які явно спрямовані на обмеження участі сторонніх осіб, зокрема малого та середнього бізнесу, у відкритих торгах, що свідчить про дискримінацію учасників та замовний характер проведення торгів.
Зокрема, в п.5 ТД (тендерної документації) Замовником вимагається:- "Не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2017 рік та не менше одного договору, що виконано за 2018 рік із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг із забезпечення та організації харчування. Тобто, учасники зобов'язані подати не менше одного аналогічного договору, окремо, за останні два бюджетні періоди (2017 та 2018 рік)".
Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо зазначення конкретних періодів виконання аналогічного договору як таку, що обмежує коло потенційних учасників та суперечить законодавству з публічних закупівель.
В п.5 ТД Замовниом вимагається:
«Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів (у кількості не менше 2-ох одиниць) для доставки продуктів харчування».
Вважаємо дискримінаційною та необгрунтованою Замовником, вимогу, щодо встановлення конкретної кількості вантажних транспортних засобів, як таку, що обмежує коло потенційних учасників та суперечить законодавству з публічних закупівель.
В п.5 ТД Замовником вимагається:
«Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) (можливе залучення на підставі трудового договору або будь якої іншої цивільно-правової угоди) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі. Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту. Учасник повинен надати гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю відповідальних працівників за роботу надання послуг (не менше 1 особи), що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі».
Крім того, в п.5 ТД Замовником вимагаються «Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства»:
«- учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли підготовку за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, згідно ДСТУ ISO 22000:2007 та отримали відповідні свідоцтва (надати у складі тендерної пропозиції оригінали таких свідоцтв не менше 2 одиниць)».
Вважаємо дискримінаційними та необгрунтованими вимоги Замовника, щодо конкретної кількості та переліку працівників та посад Учасника, адже згідно вимог ТД для здійснення комплексу послуг з організації харчування для дошкільного закладу освіти м. Дніпра необхідна наявність 1 особи, у випадку наявності всих перелічених посад, вказане значно вплине на собіварстість надання послуг.
Крім того, незрозуміло, чим керуються вимоги ТД при визначенні наявності в штаті 2 працівників, що пройшли навчання за курсом вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів.
В п. 5 ТД Замоником вимагається "акт обстеження санітарно-епідеміологічною службоювказаних складських приміщень виданий відповідною установою не раніше 2018 р."
На даний час така служба відсутня, тобто якої саме служби вимагається акт обстеження?
відповідь на вимогу
Відповідь замовника: 10.12.2019 15:50
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена