Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.11.2016 16:02. Дата останніх змін - 14.11.2016 15:38

Поточний ремонт м’якої руберойдної покрівлі складських приміщень

Ідентифікатор закупівлі UA-2016-11-08-000652-a  
ID 3a58ad356188453e8ff348c0b2f4f292  
Загальна очікувана вартість закупівлі
31`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поточний ремонт м’якої руберойдної покрівлі складських приміщень Бази спеціального медичного постачання в смт Макарів, вул Першотравнева. - Установчі документи. Ліцензія на проведення робіт по ремонту м’якої покрівлі - Поточний ремонт покрівлі; - Складання проектно-кошторисної документації, проходження експертного висновку. Вартість 1 м2 - 100,00 грн.; Загальна площа 310 м2 - 31000,00 грн. Площа покрівлі складається з однієї ділянки. - до 50 м2 - видалення пошкоджених, здутих ділянок – очищення, грунтовка, покриття бітумною мастикою та заповнення цементним розчином ; - 3100 м2 покриття покрівлі євроруберойдом в 1 шар. Матеріали вітчизняного виробництва (євроруберойд 3,5мм) 1. Очищення поверхні покрівлі від сміття, порості моху і інших чужорідних предметів. 2. Перевірка покрівлі на наявність гнилих ділянок - при їх виявленні вони видаляються із захопленням двох-п'яти сантиметрів цілої покрівлі. 3. Зрізування ділянок покрівлі, що роздулися. Виконується точно так, як і у випадку з гнилими ділянками покрівельного матеріалу. 4. Очищення від пилу і вирівнювання. Місця видаленого покрівельного покриття очищають від пилу, грунтують, покривають бітумною мастикою і заповнюють цементним розчином. 5. Гарантія на виконані роботи не менша 3-х років. Оплата здійснюється згідно акту виконаних робіт після виконання робіт шляхом перерахування грошових коштів, після отримання фінансування з місцевого бюджету Замовником. Надання документації: Договір, дефектний акт, договірна ціна, зведений кошторис, локальний кошторис, підсумкова відомість (договір та кошторисну документацію надати підписаний в термін 3-х робочих днів) . Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - прайс-листи, прейскуранти, накладні, тощо, які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів та обладнання; - зареєстрований в останній редакції Статуту або іншого установчого документу, - довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції; - заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1; - довідку у довільній формі про наявний досвід проведення такого виду робіт; - документ, що підтверджує повноваження керівника: щодо підпису документів пропозиції Учасника під час проведення електронних торгів та в разі перемоги право підпису договору. Може бути один з документів: а) виписка з протоколу засновників, б) копія наказу про призначення, в) довіреність або доручення, г) інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. - Довідка, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. ( у разі наявності) Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку. (у разі наявності), або копія витягу з Реєстру платників єдиного податку ( у разі наявності). - Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, на гарантійний термін виконаних робіт та установлених матеріалів з дати виконаних робіт не менше – 36 місяців. - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікований персонал, обладнання, інструменти та техніку, які необхідні для виконання робіт. Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження якості продукції. Матеріали, що використовуються повинні бути сертифіковані в Україні. На матеріали Учасник обов’язково надає копію Сертифікату відповідності. Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання комп’ютером його переможцем (у період кваліфікації переможця), повинен протягом 1 доби надіслати на електронну адресу Замовника наступні документи: • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, • розрахунок витрат заготівельно-складськоїскладової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), • показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку • розрахунок вартості машино-годин У разі затвердження кваліфікаційною комісією Учасника переможцем, надати в паперовому варіанті документи завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється), для укладання договору, а саме: - договір та додатки ( в двох примірниках): • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, • розрахунок витрат заготівельно-складськоїскладової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), • показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку, • розрахунок вартості машино-годин, • колендарний графік виконання робіт (в двох примірниках) за підписом та печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). *- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника База спеціального медичного постачання  
Загальна очікувана вартість закупівлі 31`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.11.16
Період уточнень
до 14.11.16
Подання пропозицій
до 16.11.16
Торги відмінено
14.11.16

Специфікація закупівлі

Лот №1. Поточний ремонт м’якої руберойдної покрівлі складських приміщень

Поточний ремонт м’якої руберойдної покрівлі складських приміщень Бази спеціального медичного постачання в смт Макарів, вул Першотравнева. - Установчі документи. Ліцензія на проведення робіт по ремонту м’якої покрівлі - Поточний ремонт покрівлі; - Складання проектно-кошторисної документації, проходження експертного висновку. Вартість 1 м2 - 100,00 грн.; Загальна площа 310 м2 - 31000,00 грн. Площа покрівлі складається з однієї ділянки. - до 50 м2 - видалення пошкоджених, здутих ділянок – очищення, грунтовка, покриття бітумною мастикою та заповнення цементним розчином ; - 3100 м2 покриття покрівлі євроруберойдом в 1 шар. Матеріали вітчизняного виробництва (євроруберойд 3,5мм) 1. Очищення поверхні покрівлі від сміття, порості моху і інших чужорідних предметів. 2. Перевірка покрівлі на наявність гнилих ділянок - при їх виявленні вони видаляються із захопленням двох-п'яти сантиметрів цілої покрівлі. 3. Зрізування ділянок покрівлі, що роздулися. Виконується точно так, як і у випадку з гнилими ділянками покрівельного матеріалу. 4. Очищення від пилу і вирівнювання. Місця видаленого покрівельного покриття очищають від пилу, грунтують, покривають бітумною мастикою і заповнюють цементним розчином. 5. Гарантія на виконані роботи не менша 3-х років. Оплата здійснюється згідно акту виконаних робіт після виконання робіт шляхом перерахування грошових коштів, після отримання фінансування з місцевого бюджету Замовником. Надання документації: Договір, дефектний акт, договірна ціна, зведений кошторис, локальний кошторис, підсумкова відомість (договір та кошторисну документацію надати підписаний в термін 3-х робочих днів) . Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - прайс-листи, прейскуранти, накладні, тощо, які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів та обладнання; - зареєстрований в останній редакції Статуту або іншого установчого документу, - довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції; - заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1; - довідку у довільній формі про наявний досвід проведення такого виду робіт; - документ, що підтверджує повноваження керівника: щодо підпису документів пропозиції Учасника під час проведення електронних торгів та в разі перемоги право підпису договору. Може бути один з документів: а) виписка з протоколу засновників, б) копія наказу про призначення, в) довіреність або доручення, г) інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. - Довідка, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. ( у разі наявності) Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку. (у разі наявності), або копія витягу з Реєстру платників єдиного податку ( у разі наявності). - Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, на гарантійний термін виконаних робіт та установлених матеріалів з дати виконаних робіт не менше – 36 місяців. - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікований персонал, обладнання, інструменти та техніку, які необхідні для виконання робіт. Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження якості продукції. Матеріали, що використовуються повинні бути сертифіковані в Україні. На матеріали Учасник обов’язково надає копію Сертифікату відповідності. Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання комп’ютером його переможцем (у період кваліфікації переможця), повинен протягом 1 доби надіслати на електронну адресу Замовника наступні документи: • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, • розрахунок витрат заготівельно-складськоїскладової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), • показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку • розрахунок вартості машино-годин У разі затвердження кваліфікаційною комісією Учасника переможцем, надати в паперовому варіанті документи завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється), для укладання договору, а саме: - договір та додатки ( в двох примірниках): • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, • розрахунок витрат заготівельно-складськоїскладової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), • показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку, • розрахунок вартості машино-годин, • колендарний графік виконання робіт (в двох примірниках) за підписом та печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). *- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 31`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 620.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Специфікація закупівлі

1)
Поточний ремонт м’якої руберойдної покрівлі складських приміщень Бази спеціального медичного постачання в смт Макарів, вул Першотравнева. - Установчі документи. Ліцензія на проведення робіт по ремонту м’якої покрівлі - Поточний ремонт покрівлі; - Складання проектно-кошторисної документації, проходження експертного висновку. Вартість 1 м2 - 100,00 грн.; Загальна площа 310 м2 - 31000,00 грн. Площа покрівлі складається з однієї ділянки. - до 50 м2 - видалення пошкоджених, здутих ділянок – очищення, грунтовка, покриття бітумною мастикою та заповнення цементним розчином ; - 3100 м2 покриття покрівлі євроруберойдом в 1 шар. Матеріали вітчизняного виробництва (євроруберойд 3,5мм) 1. Очищення поверхні покрівлі від сміття, порості моху і інших чужорідних предметів. 2. Перевірка покрівлі на наявність гнилих ділянок - при їх виявленні вони видаляються із захопленням двох-п'яти сантиметрів цілої покрівлі. 3. Зрізування ділянок покрівлі, що роздулися. Виконується точно так, як і у випадку з гнилими ділянками покрівельного матеріалу. 4. Очищення від пилу і вирівнювання. Місця видаленого покрівельного покриття очищають від пилу, грунтують, покривають бітумною мастикою і заповнюють цементним розчином. 5. Гарантія на виконані роботи не менша 3-х років. Оплата здійснюється згідно акту виконаних робіт після виконання робіт шляхом перерахування грошових коштів, після отримання фінансування з місцевого бюджету Замовником. Надання документації: Договір, дефектний акт, договірна ціна, зведений кошторис, локальний кошторис, підсумкова відомість (договір та кошторисну документацію надати підписаний в термін 3-х робочих днів) . Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - свідоцтво про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - прайс-листи, прейскуранти, накладні, тощо, які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів та обладнання; - зареєстрований в останній редакції Статуту або іншого установчого документу, - довідку про взяття на облік платника податку у державній податковій інспекції; - заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1; - довідку у довільній формі про наявний досвід проведення такого виду робіт; - документ, що підтверджує повноваження керівника: щодо підпису документів пропозиції Учасника під час проведення електронних торгів та в разі перемоги право підпису договору. Може бути один з документів: а) виписка з протоколу засновників, б) копія наказу про призначення, в) довіреність або доручення, г) інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. - Довідка, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. ( у разі наявності) Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку. (у разі наявності), або копія витягу з Реєстру платників єдиного податку ( у разі наявності). - Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, на гарантійний термін виконаних робіт та установлених матеріалів з дати виконаних робіт не менше – 36 місяців. - Довідка у довільній формі, що містить інформацію про кваліфікований персонал, обладнання, інструменти та техніку, які необхідні для виконання робіт. Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження якості продукції. Матеріали, що використовуються повинні бути сертифіковані в Україні. На матеріали Учасник обов’язково надає копію Сертифікату відповідності. Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання комп’ютером його переможцем (у період кваліфікації переможця), повинен протягом 1 доби надіслати на електронну адресу Замовника наступні документи: • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, • розрахунок витрат заготівельно-складськоїскладової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), • показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку • розрахунок вартості машино-годин У разі затвердження кваліфікаційною комісією Учасника переможцем, надати в паперовому варіанті документи завірені підписом та печаткою* учасника (оригінал не завіряється), для укладання договору, а саме: - договір та додатки ( в двох примірниках): • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, • розрахунок витрат заготівельно-складськоїскладової (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013), • показники зальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звіт період за даними бухгалтерського обліку, • розрахунок вартості машино-годин, • колендарний графік виконання робіт (в двох примірниках) за підписом та печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства). *- ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Класифікація за ДК 021:2015: 45261910-6 - Ремонт дахів
Класифікація за ДКПП: 41.00.3 - "Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01034, Україна, Київська область, Київ, провулок Георгіївський,9 каб. 106
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16.11.2016 - 29.11.2016
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 310 метри

Тендерна документація

Критерії оцінки
кваліфікаційні вимоги.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.11.2016 16:10
Версія документу від: 08.11.2016 16:10
ID: 9242bb25a04a4873aa5d5687c36db96a

Параметри тендеру

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 14.11.2016 18:00  
Початок періоду прийому пропозицій 15.11.2016 09:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.11.2016 14:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника База спеціального медичного постачання  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00180309  
Юридична адреса 01034, Україна, Київська область, Київ, пр.Георгіївський, 9