Процедура закупівлі оголошена 27.11.2019 12:14. Дата останніх змін - 21.05.2020 10:33
Послуги зі створення інформаційної автоматизованої системи "Корпоративна система електронного документообігу ДП «НАЕК «Енергоатом" -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-11-27-001515-b | |
ID | 3ffe4c7751f24a2d96e8b7e19da0e44c |
Очікувана вартість закупівлі
40`220`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" | |
Очікувана вартість закупівлі | 40`220`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 201`100.00 Гривня | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 804`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
27.11.19
Період уточнень
до 31.01.20
Період оскаржень
до 06.02.20
Подання пропозицій
до 10.02.20
Прекваліфікація
з 10.02.2020
Оскарження прекваліфікації
до 28.04.2020
Аукціон
28.04.20
Кваліфікація переможця
з 28.04.20
Пропозиції розглянуті
05.05.20
Завершена
21.05.20
02.12.2019, 13:13
Учасники-нерезиденти
Загальне запитання щодо оголошення
Прохання надати пояснення щодо наступного. Якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент (країна Європейського Союзу), чи буде вважатися підтвердженням вимоги пункту 4.39.10 ТВ наявність у такого учасника-нерезидента чинного експертного висновку, що відповідає зазначеним у тендерній документації вимогам Замовника, який виданий відповідним органом країни-учасника?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 04.12.2019, 14:31)
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (Дирекцією з інформаційних технологій ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Експертні висновки для засобів технічного захисту інформації (у тому числі для програмного забезпечення, програмних продуктів), які засвідчують рівень Г2 гарантій реалізації у цих програмних продуктах функціонального профілю безпеки, розробляються експертними організаціями (підприємствами) та реєструються в Держспецзв’язку України. Юридичні особи нерезиденти мають можливість отримати у порядку, встановленому законодавством України, зазначені експертні висновки. На офіційному сайті Держспецзв’язку України (http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=288071&cat_id=44795) наведено програмні продукти іноземного походження, які отримали зазначені експертні висновки у порядку, встановленому нормативно-правовими актами України у галузі технічного захисту інформації а саме: Законів України “Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України”, “Про наукову і науково-технічну експертизу”, “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, “Про інформацію”; постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 року № 373 “Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах”, документів нормативно-технічного характеру з технічного захисту інформації.
Експертні висновки для засобів технічного захисту інформації (у тому числі для програмного забезпечення, програмних продуктів), які засвідчують рівень Г2 гарантій реалізації у цих програмних продуктах функціонального профілю безпеки, розробляються експертними організаціями (підприємствами) та реєструються в Держспецзв’язку України. Юридичні особи нерезиденти мають можливість отримати у порядку, встановленому законодавством України, зазначені експертні висновки. На офіційному сайті Держспецзв’язку України (http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=288071&cat_id=44795) наведено програмні продукти іноземного походження, які отримали зазначені експертні висновки у порядку, встановленому нормативно-правовими актами України у галузі технічного захисту інформації а саме: Законів України “Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України”, “Про наукову і науково-технічну експертизу”, “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”, “Про інформацію”; постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 року № 373 “Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах”, документів нормативно-технічного характеру з технічного захисту інформації.
04.12.2019, 09:38
Щодо відкритого доступу до демонстраційної версії СЕД (пропонованого предмета закупівлі)
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 6 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати …… також логіни і паролі з покроковим описом для доступу до функцій СЕД користувачів з різними правами (…. адміністрування СЕД….)».
Учасник тендерної процедури не може унеможливити доступ до демонстраційної версії пропонованої СЕД сторонніх осіб, які можуть здійснити будь-які налаштування в демонстраційній версії СЕД або внести будь-які зміни до облікових записів користувачів, до тестових даних і тестових документів, включаючи їх видалення, що може унеможливити процес перевірки в СЕД затребуваної функціональності. Якщо якась особа вже отримала доступ до демонстраційної версії СЕД, використовуючи логіни і паролі, опубліковані у системі ProZorro, то інші особи не можуть у той самий час отримати доступ до демонстраційної версії пропонованої СЕД за цими ж логінами і паролями.
Просимо надати роз'яснення щодо можливих наслідків для учасника торгів у разі виникнення ситуацій, наведених вище.
Учасник тендерної процедури не може унеможливити доступ до демонстраційної версії пропонованої СЕД сторонніх осіб, які можуть здійснити будь-які налаштування в демонстраційній версії СЕД або внести будь-які зміни до облікових записів користувачів, до тестових даних і тестових документів, включаючи їх видалення, що може унеможливити процес перевірки в СЕД затребуваної функціональності. Якщо якась особа вже отримала доступ до демонстраційної версії СЕД, використовуючи логіни і паролі, опубліковані у системі ProZorro, то інші особи не можуть у той самий час отримати доступ до демонстраційної версії пропонованої СЕД за цими ж логінами і паролями.
Просимо надати роз'яснення щодо можливих наслідків для учасника торгів у разі виникнення ситуацій, наведених вище.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.12.2019, 09:47)
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (Дирекцією з інформаційних технологій ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Замовник вважає, що функціональні можливості сучасних засобів інформаційних технологій достатні для вирішення питань/припущень, наведених автором звернення, зокрема:
- Замовник просить надати доступ саме до демонстраційної версії програмного забезпечення, що не повинна містити будь-яких реальних виробничих даних/інформації;
- Учасник може здійснювати контроль доступу до демонстраційної версії СЕД із застосуванням будь-яких доступних йому програмних або технічних засобів;
- Учасник може не застосовувати у демонстраційній версії СЕД обмежень на одночасну роботу декількох користувачів під одним обліковим записом;
- Учасник може обмежити обсяг дій/можливість змін/можливість повного видалення документів тощо під наданими обліковими записами, або обмежити кількість таких змін в межах однієї сесії у демонстраційній версії програмного забезпечення з урахуванням вимог тендерної документації;
- Учасник може застосувати технічні засоби, що обмежують доступ до демонстраційної версії програмного забезпечення з певних IP адрес/мереж, за умови збереження можливості доступу для Замовника;
- Учасник може застосувати технології хмарних обчислень та/або віртуалізації, наприклад stateless VM або подібні конфігурації серверів СЕД, що під час перезавантаження втрачають будь-які зміни налаштувань/конфігурації, що відрізняються від початкового стану;
- Замовник вважає, що Учасник на власний розсуд може застосувати технічні можливості порталу «Прозоро» та/або електронного торгівельного майданчика щодо позначення частини інформації у складі пропозиції Учасника такою, що містить конфіденційну інформацію, до якої можуть бути віднесені ідентифікатори/паролі облікових записів.
Наведений перелік не є вичерпним, конкретні заходи визначаються Учасником торгів виходячи з наявних технічних можливостей Учасника та/або пропонованого ним програмного забезпечення СЕД.
Замовник вважає, що функціональні можливості сучасних засобів інформаційних технологій достатні для вирішення питань/припущень, наведених автором звернення, зокрема:
- Замовник просить надати доступ саме до демонстраційної версії програмного забезпечення, що не повинна містити будь-яких реальних виробничих даних/інформації;
- Учасник може здійснювати контроль доступу до демонстраційної версії СЕД із застосуванням будь-яких доступних йому програмних або технічних засобів;
- Учасник може не застосовувати у демонстраційній версії СЕД обмежень на одночасну роботу декількох користувачів під одним обліковим записом;
- Учасник може обмежити обсяг дій/можливість змін/можливість повного видалення документів тощо під наданими обліковими записами, або обмежити кількість таких змін в межах однієї сесії у демонстраційній версії програмного забезпечення з урахуванням вимог тендерної документації;
- Учасник може застосувати технічні засоби, що обмежують доступ до демонстраційної версії програмного забезпечення з певних IP адрес/мереж, за умови збереження можливості доступу для Замовника;
- Учасник може застосувати технології хмарних обчислень та/або віртуалізації, наприклад stateless VM або подібні конфігурації серверів СЕД, що під час перезавантаження втрачають будь-які зміни налаштувань/конфігурації, що відрізняються від початкового стану;
- Замовник вважає, що Учасник на власний розсуд може застосувати технічні можливості порталу «Прозоро» та/або електронного торгівельного майданчика щодо позначення частини інформації у складі пропозиції Учасника такою, що містить конфіденційну інформацію, до якої можуть бути віднесені ідентифікатори/паролі облікових записів.
Наведений перелік не є вичерпним, конкретні заходи визначаються Учасником торгів виходячи з наявних технічних можливостей Учасника та/або пропонованого ним програмного забезпечення СЕД.
04.12.2019, 09:40
Щодо тлумачення терміну "посилання (URL)"
Загальне запитання щодо оголошення
У пунктах 4, 5, 8, 11, 12, 16, 17, 19 та 19 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки відповідної функціональності».
У пункті 5 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки функціонування серверу СЕД на Linux\Unix або Windows за потреби Замовника».
У пункті 7 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки функції вбудованого модуля сканування з можливістю зберігання документів у форматах PDF, PDF/A».
У пункті 9 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки функціонування модуля «Обговорення» (або еквівалентна назва)».
У пункті 10 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки відповідного функціонального модуля».
Просимо надати роз’яснення:
1) «посилання (URL)» - це посилання (URL) на демонстраційну версію пропонованої СЕД з наданням логінів і паролів для забезпечення доступу до відповідних функцій пропонованої СЕД, наявність яких необхідно підтвердити;
або
2) «посилання (URL)» - це посилання (URL) на відео-ролік, який демонструє наявність затребуваної функціональності у пропонованій СЕД.
У пункті 5 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки функціонування серверу СЕД на Linux\Unix або Windows за потреби Замовника».
У пункті 7 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки функції вбудованого модуля сканування з можливістю зберігання документів у форматах PDF, PDF/A».
У пункті 9 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки функціонування модуля «Обговорення» (або еквівалентна назва)».
У пункті 10 Додатку 6 до тендерної документації наведено вимогу: «Учасник повинен надати ……посилання (URL), для перевірки відповідного функціонального модуля».
Просимо надати роз’яснення:
1) «посилання (URL)» - це посилання (URL) на демонстраційну версію пропонованої СЕД з наданням логінів і паролів для забезпечення доступу до відповідних функцій пропонованої СЕД, наявність яких необхідно підтвердити;
або
2) «посилання (URL)» - це посилання (URL) на відео-ролік, який демонструє наявність затребуваної функціональності у пропонованій СЕД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.12.2019, 09:48)
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (Дирекцією з інформаційних технологій ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Під терміном «посилання (URL)» Замовником мається на увазі посилання (URL) на демонстраційну версію пропонованої СЕД, якщо використання наданого Учасником посилання (URL) потребує авторизації (введення логіну/паролю) – відповідно Учасник має надати Замовнику логіни і паролі для забезпечення доступу до функцій пропонованої СЕД, згідно умов тендерної документації.
Учасник на власний розсуд може застосувати технічні можливості порталу «Прозоро» та/або електронного торгівельного майданчика щодо позначення частини інформації у складі пропозиції Учасника такою, що містить конфіденційну інформацію, до якої можуть бути віднесені ідентифікатори/паролі облікових записів.
Під терміном «посилання (URL)» Замовником мається на увазі посилання (URL) на демонстраційну версію пропонованої СЕД, якщо використання наданого Учасником посилання (URL) потребує авторизації (введення логіну/паролю) – відповідно Учасник має надати Замовнику логіни і паролі для забезпечення доступу до функцій пропонованої СЕД, згідно умов тендерної документації.
Учасник на власний розсуд може застосувати технічні можливості порталу «Прозоро» та/або електронного торгівельного майданчика щодо позначення частини інформації у складі пропозиції Учасника такою, що містить конфіденційну інформацію, до якої можуть бути віднесені ідентифікатори/паролі облікових записів.
27.12.2019, 17:17
Щодо СКБД
Загальне запитання щодо оголошення
СКБД Oracle (та ліцензії до неї), зазначена в технічному завданні, вже наявна у замовника, чи закупівля даної СКБД Oracle передбачена в рамках цієїзакупівлі?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 28.12.2019, 09:04)
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (Дирекцією з інформаційних технологій ДП «НАЕК «Енергоатом»):
СКБД Oracle експлуатується у Замовника, ліцензії (Enterprise edition, Processor licenses) на неї придбано. В рамках цієї закупівлі не передбачається закупівлі ліцензій СКБД Oracle.
СКБД Oracle експлуатується у Замовника, ліцензії (Enterprise edition, Processor licenses) на неї придбано. В рамках цієї закупівлі не передбачається закупівлі ліцензій СКБД Oracle.