Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 15.11.2019 12:32. Дата останніх змін - 02.12.2019 12:39

Офісні меблі -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-15-000945-c  
ID 613273422ae1497da185ef36e440f304  
Очікувана вартість закупівлі
407`700.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Пенсійний фонд України  
Очікувана вартість закупівлі 407`700.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`080.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 12`240.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
15.11.19
Період уточнень
до 22.11.19
Період оскаржень
до 28.11.19
Подання пропозицій
до 02.12.19
Закупівля не відбулась
02.12.19
18.11.2019, 09:42
матеріал
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
Можливо використання матеріалу товщиною 18 мм?
Направляючи у шухлядах ролікові чи телескопічні?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 19.11.2019, 17:16)
У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що пропозиція Учасника зокрема, в частині товщини матеріалу передбачено використання ЛДСП 16 мм.
Підпунктами 1.2 та 1.3 розділу 2 проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що Виконавець гарантує якість Продукції впродовж строку, встановленого виробником, але не менше 12 місяців з дати підписання видаткової накладної. Всі поломки, дефекти (далі - Недоліки), виявлені протягом гарантійного терміну, усуваються Виконавцем за його рахунок протягом 5 (п’яти) календарних днів після письмового повідомлення Замовником.
Таким чином, при виборі, зокрема, типу направляючих Учасник повинен врахувати спроможність зазначених комплектуючих задовольнити вимоги Замовника щодо якості Продукції.
21.11.2019, 11:46
Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день!
Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету Пенсійого фонду України (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-11-15-000945-c Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) наявне порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у Додатку №1 до тендерної документації вами вимагається, щоб учасники у складі своїх тендерних пропозиції надавали: «Копію сертифіката якості за стандартом ISO 9001 щодо запропонованої Учасником меблевої фурнітури», що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ!
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Слід зазначити, що відповідно до Закону України "Про технічні регламенти" Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 No 46-93 з 01.01.2018 втратив чинність.
Отже, зазначені вище умови містяться неузгодженість із діючим законодавством, тому наполегливо просимо тендерний комітет Замовника усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.11.2019, 10:11)
У зв’язку із надходженням запитання щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Офісні меблі (ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі) Пенсійний фонд України інформує.
З урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про захист прав споживачів» підприємницька практика є такою, що вводить в оману, якщо під час пропонування продукції споживачу не надається або надається у нечіткий, незрозумілий або двозначний спосіб інформація, необхідна для здійснення свідомого вибору. Якщо підприємницька практика спонукає або може спонукати споживача дати згоду на здійснення правочину, на який в іншому випадку він не погодився б, така практика вводить в оману стосовно, зокрема, якості продукції.
Стандарт ISO 9001 – одна із моделей управління діяльністю організації з метою вдосконалення результатів. Ним керуються підприємства, які прагнуть, щоб їхні товари чи послуги були стабільно якісними з точки зору споживача. Стандарт передбачає впровадження системи управління якістю послуг або продукції.
Дана вимога не є унікальною на ринку відповідної продукції та забезпечуватиме належний захист інтересів Замовника щодо якості продукції.