Процедура закупівлі оголошена 08.11.2019 17:54. Дата останніх змін - 12.12.2019 17:35
ДК 021:2015 (71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги). Оформлення права постійного користування земельною ділянкою для експлуатації та обслуговування існуючої автомобільної дороги загального користування місцевого значення Донецької області або штучної споруди на неї. -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-11-08-003312-b | |
| ID | d2b7fdab72ff4d8b932b07e4897b73d9 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`620`023.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 2`620`023.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
08.11.19
Період уточнень
до 14.11.19
Період оскаржень
до 20.11.19
Подання пропозицій
до 24.11.19
Аукціон
25.11.19
Кваліфікація переможця
з 25.11.19
Пропозиції розглянуті
з 29.11.19
Завершена
12.12.19
13.11.2019, 12:33. ID: UA-2019-11-08-003312-b.b1
Вимога (Скарга)
Порушення норм чинного законодавства у сфері землеустрою щодо розрахунку ціни (Додаток №8 до ТД)
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку №8 Тендерної документації вимагається, що розрахунок ціни має бути виконаний з урахуванням останніх змін в галузевих стандартах. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ, СОУ, ГБН та інших норм та стандартів України. До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень.
Однак, така вимога є такою, що порушує норми чинного законодавства України у сфері землеустрою, відповідно до наступного. Відповідно до п. 1 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства фінансів України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 квітня 2016 року №83/411/625 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 15 червня 2001 року № 97/298/124», визнається таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 15 червня 2001 року № 97/298/124 «Про затвердження Розмірів оплати земельно-кадастрових робіт та послуг», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 року за № 579/5770 (зі змінами).
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором. Згідно зі ст. 28 Закону України «Про землеустрій», розробники документації мають право погоджувати із замовником наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, строк виконання робіт, їх вартість та порядок оплати.
Ст. 632 Цивільного кодексу України визначено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. Якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору.
Вказане підтверджується листом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру №24-28-0.131-12074/2-16 від 20.07.2016.
Отже, наразі немає спеціального нормативно-правового акту, яким було б передбачено розмір оплати за виконання земельно-кадастрових робіт та послуг. Тому за відсутності будь-яких нормативно-правових актів, які свідчать про встановлення для цього виду правовідносин державних фіксованих чи регульованих цін, застосовуються загальні норми ціноутворення.
А також, просимо урахувати, що предметом закупівлі є «Оформлення права постійного користування земельною ділянкою для експлуатації та обслуговування існуючої автомобільної дороги загального користування місцевого значення Донецької області або штучної споруди на неї», що, у свою чергу, не передбачає застосування будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості яких вимагається включити до ціни тендерної пропозиції.
Оскільки нормативно-правовими актами (ДСТУ, СОУ, ГБН та іншими нормами, стандартами України) наразі не передбачено державних фіксованих чи регульованих цін при формуванні кошторису та ціни на послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення права постійного користування земельною ділянкою, просимо внести зміни до Додатку №8 Тендерної документації та привести відповідно до чинного законодавства України.
На поточну дату є чинними нормативно-правові акти, які опосередковано регулюють окремі види робіт, які можуть застосовуватися при розрахунку комплексу послуг, що фактично надаватимуться за результатом укладеного(их) договору(ів) по предмету закупівлі (як приклад, розмір витрат на відрядження, нарахування відповідних податків згідно норм Податкового кодексу України, тощо). Тобто кошторис має містити посилання на чинні нормативно-правові документи та формули, на підставі яких здійснювався розрахунок вартості робіт/послуг. Також повідомляємо, якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати лист у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Таким чином Учасником не доведено необхідність зміни тендерної документації.
Відповідь замовника: 18.11.2019 18:00
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена