Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 06.11.2019 14:49. Дата останніх змін - 25.12.2019 00:02

Хлор рідкий (контейнери, балони) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-06-001672-b  
ID 9e093400439e44d0b482ddfd03f1152a  
Очікувана вартість закупівлі
13`300`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Вінницяоблводоканал"  
Очікувана вартість закупівлі 13`300`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 66`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
06.11.19
Період уточнень
до 29.11.19
Період оскаржень
до 05.12.19
Подання пропозицій
до 09.12.19
Прекваліфікація
з 09.12.2019
Оскарження прекваліфікації
до 25.12.2019
Закупівля не відбулась
25.12.19
18.11.2019, 13:55
Щодо умов тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник. Наше підприємство планує приймати участь у даній закупівлі.
Чи може товар, що є предметом даної закупівлі бути імпортного виробництва?
Якщо – так, то чому вимогами тендерної документації передбачено надання документів дозвільного характеру, що видаються лише виробникам рідкого хлору вітчизняного виробництва (Додаток 2) всупереч вимогам Закону України «Про охорону праці»?
А саме: умовами тендерної документації (додаток 2) передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затверджених Наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 р. № 333 та Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищещої небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 р. № 1107 учасник повинен надати діючий дозвіл Держпраці або її територіальних органів на експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива. Дозвіл має бути чинний протягом періоду поставки по закупівлі».
Крім цього, відповідно до Постанови Кабміну №1107 від 26.10.2011р. на яку ви посилаєтесь, передбачено отримання на території України Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів з рідким хлором, їх заповнення та спорожнення, технічний огляд та випробування контейнерів). А не Дозвіл «на експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива»!
Більш того, згідно вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», всі технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. При цьому, взагалі не допускається застосування у виробництві шкідливих речовин у разі відсутності їх гігієнічної регламентації та державної реєстрації.
Тобто, у випадку, якщо предметом даної закупівлі є рідкий хлор в контейнерах та балонах, як вітчизняного так і імпортного виробництва, з огляду на те, що наповнення контейнерів рідким хлором та балонів, їх технічний огляд є технологічним процесом, що відноситься до робіт підвищеної небезпеки, тому, виходячи з вимог зазначеного закону, контейнери, балони (устаткування підвищеної небезпеки) та технологічний процес наповнення контейнерів та їх технічний огляд, у випадку поставки товару Учасником імпортного виробництва, повинен пройти відповідну експертизу на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Тобто, з метою приведення вимог тендерної документації Замовника до вимог Постанови №1107 від 26.10.2011р., з метою дотримання принципу рівності та недопущення дискримінації Учасників, Замовник повинен висувати до всіх Учасників рівні умови: для постачальників товару вітчизняного виробництва – надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів з рідким хлором, їх заповнення та спорожнення, технічний огляд та випробування контейнерів), а для Учасників – постачальників товару імпортного виробництва - надання документу, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду, - на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
Просимо усунути дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.11.2019, 16:49)
До тендерної документації внесено зміни.
28.11.2019, 14:48
про обов’язковість надання Учасником даних про кінцевий строк безпечної експлуатації контейнерів
Загальне запитання щодо оголошення
Під час ознайомлення з тендерною документацію було встановлено, що у відповідності до додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надання документ, який засвідчує право на користування хлорною тарою і інформацію про технічне опосвідчення контейнерів, в тому числі і данні про кінцевий строк безпечної експлуатації даних контейнерів.
У відповідності до п. 1 розділу 1 глави VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. № 56, контейнери й балони, призначені для хлору, підлягають обліку й технічному опосвідченню відповідно до чинного законодавства. Облік і реєстрація контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара.
Як вбачається зі змісту п. 1 розділу 1 глави VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», для обліку і реєстрації контейнерів і балонів в організації-наповнювача ведеться і зберігається картотека всього наявного парку тари, журнал наповнення, журнал випробувань.
За змістом п. 4 розділу 1 глави VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», рідким хлором дозволяється заповнювати тільки справні, спеціально для цього призначені вагони-цистерни, контейнери і балони.
У відповідності до п. 1, 3 розділу 4 глави VI «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», контейнери і балони, що надходять від споживача, повинні проходити огляд для виявлення посудин, що не відповідають вимогам пункту 5 глави 1 розділу VI цих Правил. Після закінчення десятилітнього строку експлуатації контейнера повинна бути проведена комплексна оцінка його технічного стану. Рішення про можливість його подальшого використання приймається за наявності експертного висновку про новий призначений строк служби.
Таким чином, обов’язок за наповнення, опосвідчення, оцінку технічного стану, випробування, експертизи покладено ВИКЛЮЧНО на організацію-наповнювач, яка здійснює наповнення рідким хлором контейнерів (чи балонів).
За таких умов, підприємства-учасники, які не є організаціями-наповнювачами, не мають в наявності документи, які містять інформацію про кінцевий строк безпечної експлуатації даних контейнерів.
Приймаючи до уваги викладене вище, просимо Вас пояснити, якими нормами чинного законодавства України Ви користувалися, формуючи вимогу про обов’язковість надання Учасником даних про кінцевий строк безпечної експлуатації контейнерів.
Оскільки вимога про надання даних про кінцевий строк безпечної експлуатації контейнерів містить дискримінаційні умови, оскільки перешкоджає участь у процедурі закупівлі учасника, який не є організацією-наповнювачем, просимо виключити зі змісту тендерної документації таку вимогу.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.12.2019, 11:43)
Предметом закупівлі UA-2019-11-06-001672-b є Хлор рідкий в контейнерах та балонах. Основним документом, що регламентує виробництво, транспортування та застосування рідкого хлору є «Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору», затверджені Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. № 56 (далі — Правила).
Відповідно до п. 3 глави 1 розділу І Правил, Правила розповсюджуються на всіх суб'єктів господарської діяльності, які займаються виробленням, зберіганням, транспортуванням , застосуванням хлору.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пп. а) п. 5 глави 1 розділу VI Правил, не дозволяється наповнювати рідким хлором, контейнери і балони, якщо: «минув термін технічного опосвідчення та визначений строк служби або він прострочений протягом 15 діб з моменту надходження контейнера або балона до споживача». Відповідно до п. 21 вказаної глави, кожна партія хлору, що відвантажується у контейнерах або балонах, супроводжується паспортом (сертифікатом), у якому мають зазначатися, крім іншого, дані журналу наповнення (заводський номер, маса тари нетто, брутто, маса залитого хлору, термін наступного огляду тари).
Відповідно до пп. Є п. 2 та п. 3 глави 4 розділу VI Правил, хлорна тара, яка відпрацювала установлений строк служби і якій не визначено залишковий термін експлуатації, до наповнення не допускається. Після закінчення десятилітнього строку експлуатації контейнера повинна бути проведена комплексна оцінка його технічного стану. Рішення про можливість його подальшого використання приймається за наявності експертного висновку про новий призначений строк служби.
Відповідно до п. 2, 3, 5 розділу 3 глави VIII Правил, під час приймання споживачами контейнерів (балонів) основну увагу потрібно звернути на термін чергового огляду хлорної тари. Перевезення несправних посудин і посудин, заповнених хлором із терміном технічного опосвідчення, що закінчився, не допускається. Несправна посудина підлягає аварійному спорожненню з дотриманням вимог безпеки. Посудини з ознаками несправності або із закінченим терміном технічного огляду повинні бути направлені на спорожнювання в першу чергу.
Крім того, як підприємство, що застосовує обладнання підвищеної небезпеки (контейнери, балони), ми як замовник, повинні у своїй діяльності керуватися вимогами зазначених Правил та повинні бути переконані в безпечності експлуатації такого обладнання.