Процедура закупівлі оголошена 22.10.2019 10:24. Дата останніх змін - 25.11.2019 15:53
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-10-22-000728-b | |
| ID | 7fbb9cc5f98f482689b9a007670dcfff |
Очікувана вартість закупівлі
172`528.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Львівське комунальне підприємство "Зелене місто" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 172`528.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`725.28 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
22.10.19
Період уточнень
до 27.10.19
Період оскаржень
до 02.11.19
Подання пропозицій
до 06.11.19
Аукціон
07.11.19
Кваліфікація переможця
з 07.11.19
Пропозиції розглянуті
з 12.11.19
Завершена
25.11.19
23.10.2019, 11:11
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 23.10.2019, 18:27)
Дякуємо за Ваші запитання.
1. У відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пунктом 4.3. розділу І Тендерної документації передбачено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 4 до Тендерної документації).
При цьому, звертаємо Вашу увагу також і на те, що у згаданому додатку передбачено найменування та технічні параметри обладнання, що є предметом закупівлі. При цьому, оскільки Замовником вказується конкретна торгівельна марка та тип обладнання, що передбачає відповідний набір характеристик, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
У свою чергу Замовник буде визначати еквівалент на основі тих основних характеристик, що притаманні конкретно визначеним товарам, у відповідності до вказаних у технічних вимогах до предмету закупівлі.
До прикладу, еквівалент обладнання «Ноутбук» буде визначатися у порівнянні до вказаних вимог до процесора, діагоналі екрана, об’єму оперативної пам’яті, об’єму накопичувача, оптичного приводу, графічного та мережевих адапторів тощо, що притаманні товару вказаної Замовником торгівельної марки відповідного типу.
Таким чином, Ви можете зрозуміти, що Замовником допускаються торгові марки або моделі, що відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, але за умови що такі є еквівалентом обладнання, визначеного Додатком 4 до Тендерної документації за відповідними технічними параметрами.
2. Враховуючи вищенаведене, звертаємо Вашу увагу також і на те, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 4 до Тендерної документації).
Згідно пункту 5 Технічних вимог до предмету закупівлі інформація про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, підтверджується шляхом надання під час проведення процедури у сканованому вигляді порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, у разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).
З огляду на це, Ви можете власноруч пересвідчитись, що така вимога в повній мірі забезпечує дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбаченого ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Згідно п. 5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм запрошені до участі у процедурі закупівлі на рівних умовах, в тому числі фізичні особи-підприємці з будь-яким податковим статусом.
Водночас, п. 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
Тобто, для Замовника не має значення податковий статус учасника, а має значення лише досягнення найменших витрат при закупівлі обладнання відповідних технічних параметрів та характеристик в постачальника, який повністю відповідає кваліфікаційним критеріям даної закупівлі. В решті оцінка буде проводитися електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
1. У відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пунктом 4.3. розділу І Тендерної документації передбачено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 4 до Тендерної документації).
При цьому, звертаємо Вашу увагу також і на те, що у згаданому додатку передбачено найменування та технічні параметри обладнання, що є предметом закупівлі. При цьому, оскільки Замовником вказується конкретна торгівельна марка та тип обладнання, що передбачає відповідний набір характеристик, у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
У свою чергу Замовник буде визначати еквівалент на основі тих основних характеристик, що притаманні конкретно визначеним товарам, у відповідності до вказаних у технічних вимогах до предмету закупівлі.
До прикладу, еквівалент обладнання «Ноутбук» буде визначатися у порівнянні до вказаних вимог до процесора, діагоналі екрана, об’єму оперативної пам’яті, об’єму накопичувача, оптичного приводу, графічного та мережевих адапторів тощо, що притаманні товару вказаної Замовником торгівельної марки відповідного типу.
Таким чином, Ви можете зрозуміти, що Замовником допускаються торгові марки або моделі, що відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, але за умови що такі є еквівалентом обладнання, визначеного Додатком 4 до Тендерної документації за відповідними технічними параметрами.
2. Враховуючи вищенаведене, звертаємо Вашу увагу також і на те, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 4 до Тендерної документації).
Згідно пункту 5 Технічних вимог до предмету закупівлі інформація про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, підтверджується шляхом надання під час проведення процедури у сканованому вигляді порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, у разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).
З огляду на це, Ви можете власноруч пересвідчитись, що така вимога в повній мірі забезпечує дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбаченого ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Згідно п. 5 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм запрошені до участі у процедурі закупівлі на рівних умовах, в тому числі фізичні особи-підприємці з будь-яким податковим статусом.
Водночас, п. 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
Тобто, для Замовника не має значення податковий статус учасника, а має значення лише досягнення найменших витрат при закупівлі обладнання відповідних технічних параметрів та характеристик в постачальника, який повністю відповідає кваліфікаційним критеріям даної закупівлі. В решті оцінка буде проводитися електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
24.10.2019, 11:11
Документація
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.10.2019, 17:50)
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що згідно умов даної закупівлі Замовник буде проводити оплату лише за фактично поставлений товар. Під час отримання товару Замовником буде перевірено комп’ютерне обладнання вимогам, встановленим даною закупівлею (в тому числі програмне забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft незалежно від способу надання), і лише тоді товар буде вважатися таким, що прийнятий, та буде оплаченим.
При цьому, звертаємо Вашу у вагу і на те, що авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі «Прозорро» не є гарантією дотримання авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows. Авторизаційні листи не гарантують виконання учасником зобов’язань та його подальшого сервісного обслуговування, адже за інформацією з офіційного сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Професійна є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок. Також, з недавнього часу корпорація Microsoft використовує цифровий дозвіл на використання операційних систем Windows 10, який визначає справжність операційній системи при її активації та не потребує вводу ключа продукту на наявності його на сертифікаті справжності операційної системи Windows. Тобто, учасник, який надасть тендерну пропозицію в рамках цієї процедури закупівлі зовсім не обов’язково повинен бути партнером Microsoft, тому що згідно ліцензійної угоди в разі постачання операційних систем разом з обладнанням, технічну підтримку операційних систем виконує виробник комп’ютера, а не його постачальник. Таким чином, внесення в тендерну документацію запропонованих змін може суттєво обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації прав учасників.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно умов даної закупівлі Замовник буде проводити оплату лише за фактично поставлений товар. Під час отримання товару Замовником буде перевірено комп’ютерне обладнання вимогам, встановленим даною закупівлею (в тому числі програмне забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft незалежно від способу надання), і лише тоді товар буде вважатися таким, що прийнятий, та буде оплаченим.
При цьому, звертаємо Вашу у вагу і на те, що авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі «Прозорро» не є гарантією дотримання авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows. Авторизаційні листи не гарантують виконання учасником зобов’язань та його подальшого сервісного обслуговування, адже за інформацією з офіційного сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Професійна є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок. Також, з недавнього часу корпорація Microsoft використовує цифровий дозвіл на використання операційних систем Windows 10, який визначає справжність операційній системи при її активації та не потребує вводу ключа продукту на наявності його на сертифікаті справжності операційної системи Windows. Тобто, учасник, який надасть тендерну пропозицію в рамках цієї процедури закупівлі зовсім не обов’язково повинен бути партнером Microsoft, тому що згідно ліцензійної угоди в разі постачання операційних систем разом з обладнанням, технічну підтримку операційних систем виконує виробник комп’ютера, а не його постачальник. Таким чином, внесення в тендерну документацію запропонованих змін може суттєво обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації прав учасників.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
24.10.2019, 11:11
Документація
Загальне запитання щодо оголошення
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.10.2019, 17:51)
Відповідно до пункту 1.1. Додатку 5 (Проект договору) до Тендерної документації Постачальник зобов’язується поставити Замовнику обладнання за предметом закупівлі Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) (надалі – Товар), а Замовник – прийняти і оплатити такий Товар. У свою чергу п. 5.4. Додатку 5 (Проект договору) до Тендерної документації передбачає, що Постачальник, крім поставки Товару за місцезнаходженням Замовника, здійснює налаштування Товару та його систем управління для подальшої експлуатації Замовником.
Також додатково повідомляємо, що згідно п. 4 Додатку 4 (Технічні вимоги) до Тендерної документації Постачальник повинен забезпечити гарантійний ремонт Товару строком не менше 12 (дванадцяти) місяців. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування обладнання у Замовника.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
Також додатково повідомляємо, що згідно п. 4 Додатку 4 (Технічні вимоги) до Тендерної документації Постачальник повинен забезпечити гарантійний ремонт Товару строком не менше 12 (дванадцяти) місяців. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування обладнання у Замовника.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
24.10.2019, 12:40
Документація
Загальне запитання щодо оголошення
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить твердження "Операції з постачання програмної продукції з 01.01.2013 по 01.01.2023 звільняються від оподаткування ПДВ (пункт 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України).". Програмне забезпечення звільняється від оподаткування ПДВ, коли виноситься окремою позицією і постачається як окремий елемент закупівлі.
Згідно інформації на майданчику в даній закупівлі передбачена закупівля Комп’ютерного обладнання у кількості 14 шт. (згідно технічного завдання Замовника це 7 ноутбуків та 7 комп'ютерних мишек). Додатковою вимогою передбачено встановлення на всі ноутбуки програмної продукції, таким чином програмна продукція буде йти в складі ноутбуків, а не буде окремою одиницею закупівлі, що зобов'язує нас, як постачальника нараховувати ПДВ на всю одиницю товара "ноутбук+програмне забезпечення".
Надайте, будь-ласка роз'яснення щодо цього моменту та скажіть чи стане причиною для відхилення нарахування ПДВ в даному випадку.
Тендерна документація містить твердження "Операції з постачання програмної продукції з 01.01.2013 по 01.01.2023 звільняються від оподаткування ПДВ (пункт 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України).". Програмне забезпечення звільняється від оподаткування ПДВ, коли виноситься окремою позицією і постачається як окремий елемент закупівлі.
Згідно інформації на майданчику в даній закупівлі передбачена закупівля Комп’ютерного обладнання у кількості 14 шт. (згідно технічного завдання Замовника це 7 ноутбуків та 7 комп'ютерних мишек). Додатковою вимогою передбачено встановлення на всі ноутбуки програмної продукції, таким чином програмна продукція буде йти в складі ноутбуків, а не буде окремою одиницею закупівлі, що зобов'язує нас, як постачальника нараховувати ПДВ на всю одиницю товара "ноутбук+програмне забезпечення".
Надайте, будь-ласка роз'яснення щодо цього моменту та скажіть чи стане причиною для відхилення нарахування ПДВ в даному випадку.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 25.10.2019, 17:52)
Шановний Учаснику!
Відповідно до ч. 1 п. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар відповідної кількості та якості, що передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціну за товар, який він пропонує поставити за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті Договору про закупівлю, який наведено у Додатку 5 до Тендерної документації.
В свою чергу повідомляємо, що твердження «Операції з постачання програмної продукції з 01.01.2013 по 01.01.2023 звільняються від оподаткування ПДВ (пункт 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України)» є приміткою до п. 1.2. Проекту Договору та посиланням на положення Податкового кодексу України з метою допомоги належного обрахування вартості закупівлі Учасником.
Разом з тим, для Замовника не має значення як саме буде обраховувати Учасник вартість товару, який він бажає поставити згідно умов даної Закупівлі. Податковий статус учасника в жодному разі не може і не буде слугувати причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Для Замовника має значення лише досягнення найменших витрат при закупівлі обладнання відповідних технічних параметрів та характеристик в постачальника, який повністю відповідатиме кваліфікаційним критеріям даної закупівлі.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
Відповідно до ч. 1 п. 1. Розділу ІІІ Тендерної документації Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар відповідної кількості та якості, що передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціну за товар, який він пропонує поставити за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті Договору про закупівлю, який наведено у Додатку 5 до Тендерної документації.
В свою чергу повідомляємо, що твердження «Операції з постачання програмної продукції з 01.01.2013 по 01.01.2023 звільняються від оподаткування ПДВ (пункт 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України)» є приміткою до п. 1.2. Проекту Договору та посиланням на положення Податкового кодексу України з метою допомоги належного обрахування вартості закупівлі Учасником.
Разом з тим, для Замовника не має значення як саме буде обраховувати Учасник вартість товару, який він бажає поставити згідно умов даної Закупівлі. Податковий статус учасника в жодному разі не може і не буде слугувати причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Для Замовника має значення лише досягнення найменших витрат при закупівлі обладнання відповідних технічних параметрів та характеристик в постачальника, який повністю відповідатиме кваліфікаційним критеріям даної закупівлі.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.