Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 28.10.2019 17:18. Дата останього редагування моніторингу 26.11.2019 16:17

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-10-28-000044  
ID 6e231700eedd46558c77c27d0f4da9e5  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
28.10.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публікації 26.11.2019 16:17  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) протокол від 24.09.2019 № 51, ТД (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.10.2019 № 51/1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТАНІ МАГНУМ», товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» (далі – ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ»), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 № 51/2, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 № 51/3, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 20.11.2019. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможця процедури відкритих торгів від 18.10.2019 № 51/3 пропозиція учасника ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» відповідає умовам ТД та його визначено переможцем процедури відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 18.10.2019. За результатами аналізу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» не відповідає умовам ТД. Замовник у пункті 5 Додатку 7 до ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати оригінал діючої ліцензії учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) з додатками на провадження господарської діяльності у сфері будівництва. Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель оригінал діючої ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності у сфері будівництва, чим не дотримано вимогу пункту 5 Додатку 7 до ТД. Замовник у пункті 10 Додатку 7 до ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати оригінал чи засвідчену копію довідки з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) поточний рахунок (рахунки) (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків, надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) не більше 15 денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель оригінал чи засвідчену копію довідки з обслуговуючого банку учасника Акціонерне товариство «Ураїнський будівельно-інвестиційний банк» про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами не більше 15 денної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (довідка з Акціонерне товариство «Ураїнський будівельно-інвестиційний банк» від 09.10.2019 № 201/38-192 про наявність рахунку міститься у тендерній пропозиції учасника), чим не дотримано вимогу пункту 10 Додатку 7 до ТД. Замовник у пункті 1 розділу 3 ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі договірну ціну. Водночас, п. 3.1 розділу 3 проекту договору Додатком 8 до ТД передбачено, що договірна ціна встановлюється динамічною. Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договірну ціну із зазначенням виду договірної ціни – тверда, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу 3 ТД. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» як таку, що не відповідає умовам ТД та визнав його переможцем.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 26.11.2019 16:17  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 28.10.2019 Одеса № 378 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.10.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 28.10.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2019 № 378 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 2. UA-2019-09-24-002881-b 24.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 28.10.2019 00:00  
Дата публікації 29.10.2019 09:50  
Дата створення 29.10.2019 09:50  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-76
elvira.lupashko@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 29.10.2019 09:50 - 20.11.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 26.11.2019 16:17 - 11.12.2019 00:00