Опис |
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено. |
|
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) протокол від 24.09.2019 № 51, ТД (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.10.2019 № 51/1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТАНІ МАГНУМ», товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» (далі – ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ»), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 № 51/2, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 № 51/3, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 20.11.2019.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможця процедури відкритих торгів від 18.10.2019 № 51/3 пропозиція учасника ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» відповідає умовам ТД та його визначено переможцем процедури відкритих торгів.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 18.10.2019.
За результатами аналізу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» не відповідає умовам ТД.
Замовник у пункті 5 Додатку 7 до ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати оригінал діючої ліцензії учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) з додатками на провадження господарської діяльності у сфері будівництва.
Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель оригінал діючої ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності у сфері будівництва, чим не дотримано вимогу пункту 5 Додатку 7 до ТД.
Замовник у пункті 10 Додатку 7 до ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати оригінал чи засвідчену копію довідки з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) поточний рахунок (рахунки) (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків, надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) не більше 15 денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель оригінал чи засвідчену копію довідки з обслуговуючого банку учасника Акціонерне товариство «Ураїнський будівельно-інвестиційний банк» про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами не більше 15 денної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (довідка з Акціонерне товариство «Ураїнський будівельно-інвестиційний банк» від 09.10.2019 № 201/38-192 про наявність рахунку міститься у тендерній пропозиції учасника), чим не дотримано вимогу пункту 10 Додатку 7 до ТД.
Замовник у пункті 1 розділу 3 ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі договірну ціну. Водночас, п. 3.1 розділу 3 проекту договору Додатком 8 до ТД передбачено, що договірна ціна встановлюється динамічною.
Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договірну ціну із зазначенням виду договірної ціни – тверда, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу 3 ТД.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» як таку, що не відповідає умовам ТД та визнав його переможцем. |
|