Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 28.10.2019 17:18. Дата последнего редактирования мониторинга 26.11.2019 16:17

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-10-28-000044  
ID 6e231700eedd46558c77c27d0f4da9e5  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
28.10.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 26.11.2019 16:17  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) протокол від 24.09.2019 № 51, ТД (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.10.2019 № 51/1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТАНІ МАГНУМ», товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» (далі – ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ»), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 № 51/2, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 № 51/3, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 20.11.2019. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможця процедури відкритих торгів від 18.10.2019 № 51/3 пропозиція учасника ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» відповідає умовам ТД та його визначено переможцем процедури відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 18.10.2019. За результатами аналізу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» не відповідає умовам ТД. Замовник у пункті 5 Додатку 7 до ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати оригінал діючої ліцензії учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) з додатками на провадження господарської діяльності у сфері будівництва. Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель оригінал діючої ліцензії з додатками на провадження господарської діяльності у сфері будівництва, чим не дотримано вимогу пункту 5 Додатку 7 до ТД. Замовник у пункті 10 Додатку 7 до ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати оригінал чи засвідчену копію довідки з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) поточний рахунок (рахунки) (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків, надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) не більше 15 денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель оригінал чи засвідчену копію довідки з обслуговуючого банку учасника Акціонерне товариство «Ураїнський будівельно-інвестиційний банк» про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами не більше 15 денної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (довідка з Акціонерне товариство «Ураїнський будівельно-інвестиційний банк» від 09.10.2019 № 201/38-192 про наявність рахунку міститься у тендерній пропозиції учасника), чим не дотримано вимогу пункту 10 Додатку 7 до ТД. Замовник у пункті 1 розділу 3 ТД установив вимогу, що учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в тому числі договірну ціну. Водночас, п. 3.1 розділу 3 проекту договору Додатком 8 до ТД передбачено, що договірна ціна встановлюється динамічною. Проте, учасником ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель договірну ціну із зазначенням виду договірної ціни – тверда, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу 3 ТД. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙСЕРВІС ЮГ» як таку, що не відповідає умовам ТД та визнав його переможцем.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 26.11.2019 16:17  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 28.10.2019 Одеса № 378 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 28.10.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 28.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 28.10.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.10.2019 № 378 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 2. UA-2019-09-24-002881-b 24.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ  
Дата решения о начале мониторинга 28.10.2019 00:00  
Дата публикации 29.10.2019 09:50  
Дата создания 29.10.2019 09:50  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-76
elvira.lupashko@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 29.10.2019 09:50 - 20.11.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 26.11.2019 16:17 - 11.12.2019 00:00