Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.09.2019 18:24. Дата останніх змін - 08.01.2020 17:31

Продукти лікувального харчування для хворих на муковісцидоз, 4 лота -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-18-001713-a  
ID c0118eee438842d9a6bea39a25c189c6  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-09-18-002821-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`330`110.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`330`110.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 39`800.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.09.19
Період уточнень
до 30.11.19
Період оскаржень
до 06.12.19
Подання пропозицій
до 10.12.19
Аукціон
16.12.19
Кваліфікація переможця
з 16.12.19
Пропозиції розглянуті
з 19.12.19
Закупівля не відбулась
08.01.20
02.10.2019, 17:46. ID: UA-2019-09-18-001713-a.b1
Скарга до АМКУ
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ"
Скарга АМКУ
Дискримінаційні умови
Не задоволена
18.10.2019, 11:26. ID: UA-2019-09-18-001713-a.b2
Скарга до АМКУ
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
Рівень відношення лот 3 - Продукт спеціального функціонального харчування для дітей, хворих на муковісцидоз, - 150000 г суміші
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації до лоту №3
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-18-001713-a Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (лот 3 - Продукт спеціального функціонального харчування для дітей від 1 року та дорослих, хворих на муковісцидоз, - 503100 г суміші) (далі за текстом – Процедура закупівлі).
Суб’єкт оскарження – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
Згідно додатку № 2 Тендерної документації Замовником визначено наступні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі:
Лот 3 – Продукт спеціального функціонального харчування для дітей від 1 року та дорослих, хворих на муковісцидоз – 503100 г суміші:
- загальна кількість – 503100 г порошкоподібної суміші, з них для дітей віком від 1 до 10 років – 150000 г порошкоподібної суміші, для хворих старше 10 років – 353100 г порошкоподібної суміші;
- енергетична цінність – не менше 400 кал у 100 г суміші;
- вміст жиру – не більше 24 г у 100 г суміші;
- вміст білка – не менше 12 г у 100 г суміші;
- вміст натрію – не більше 363 мг у 100 г суміші;
- продукт повинен бути розфасованим у герметичні упаковки ємністю не більше 900 г.

Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Так, Замовником в Тендерній документації фактично в одному лоті об’єднано закупівлю для різних вікових категорій – для дітей віком від 1 до 10 років та дітей старше 10 років та дорослих, а медико-технічні вимоги до предмету закупівлі виписані таким чином, що повністю відповідати ним має змогу лише товар одного виробника – Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія (для дітей від 1 до 10 років – Peptamen ® Junior, а для дітей віком від 10 років та дорослих – Peptamen ®).
Отже, Замовником штучно, звужено коло потенційних учасників Процедури закупівлі шляхом викладення медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, що їх задовольнити може товар лише одного виробника – Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія, оскільки виробництво іншого товару, який має таке ж цільове призначення та схожі медико-технічні характеристики – Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac) – припинено, та про це був обізнаний Замовник, оскільки виробник такого товару повідомив про це в Процедурі закупівель, що оскаржується (в додатку – копія листа виробника щодо припинення виробництва Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac)).
Скаржник має змогу поставити товар іншого виробника – «Н.В. Нутриція»/«H.V. Nutricia», Нідерланди – Нутрідрінк Протеїн/Nutridrink Protein з різними смаками (у Додатку надаємо копію етикетування зазначеного товару), але медико-технічні вимоги до предмету закупівлі виписані «під конкретного виробника», а саме: Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія.
Таким чином, Замовником порушені вимоги ст.ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:

1. Прийняти скаргу до розгляду.

2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-18-001713-a.

3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації.

Додаток:
1. Підтвердження про внесення плати за подання скарги.
2. Копія листа виробника щодо припинення виробництва Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac).
3. Копія етикетування Нутрідрінк Протеїн.
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.11.2019 № 15946-р/пк-пз, враховуючи службову записку голови Постійної робочої групи Департаменту за відповідним напрямком роботи (с.з. від 12.11.2019 № 239/03.02), рішенням тендерного комітету від 14.11.2019 внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (продукти лікувального харчування для хворих на муковісцидоз, 3 лота), ідентифікатор UA-2019-09-18-001713-a.
Дата виконання рішення замовником: 14.11.2019 18:01
Виконана замовником
15.11.2019, 17:06. ID: UA-2019-09-18-001713-a.a3
Скарга до АМКУ
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
Рівень відношення лот 3 - Продукт спеціального функціонального харчування для дітей, хворих на муковісцидоз, - 150000 г суміші
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації.
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-18-001713-a Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (лот 3 - Продукт спеціального функціонального харчування для дітей, хворих на муковісцидоз, - 150000 г суміші; лот 4 - Продукт спеціального функціонального харчування для дітей та дорослих, хворих на муковісцидоз, - 353100 г суміші) (далі за текстом – Процедура закупівлі).
Суб’єкт оскарження – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників.
Таким чином, свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
Згідно додатку № 2 Тендерної документації Замовником визначено наступні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі:
Лот 3 – Продукт спеціального функціонального харчування для дітей, хворих на муковісцидоз – 150000 г суміші:
- загальна кількість – 150000 г порошкоподібної суміші;
- вікова категорія від 1 до 10 років;
- енергетична цінність – не менше 400 кал у 100 г суміші;
- вміст жиру – не більше 24 г у 100 г суміші;
- вміст білка – не менше 12 г у 100 г суміші;
- вміст натрію – не більше 363 мг у 100 г суміші;
- продукт повинен бути розфасованим у герметичні упаковки ємністю не більше 900 г.
Лот 4 – Продукт спеціального функціонального харчування для дітей та дорослих, хворих на муковісцидоз – 353100 г суміші:
- загальна кількість – 353100 г порошкоподібної суміші;
- вікова категорія від 10 років та дорослих;
- енергетична цінність – не менше 400 кал у 100 г суміші;
- вміст жиру – не більше 24 г у 100 г суміші;
- вміст білка – не менше 12 г у 100 г суміші;
- вміст натрію – не більше 363 мг у 100 г суміші;
- продукт повинен бути розфасованим у герметичні упаковки ємністю не більше 900 г.

Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Так, Замовником в Тендерній документації фактично медико-технічні вимоги до предмету закупівлі виписані таким чином, що повністю відповідати ним має змогу лише товар одного виробника – Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія (для дітей від 1 до 10 років – Peptamen ® Junior, а для дітей віком від 10 років та дорослих – Peptamen ®).
Отже, Замовником штучно, звужено коло потенційних учасників Процедури закупівлі шляхом викладення медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, що їх задовольнити може товар лише одного виробника – Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія, оскільки виробництво іншого товару, який має таке ж цільове призначення та схожі медико-технічні характеристики – Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac) – припинено, та про це був обізнаний Замовник, оскільки виробник такого товару повідомив про це в Процедурі закупівель, що оскаржується (в додатку – копія листа виробника щодо припинення виробництва Мілупа Цистілак (Mylupa Cystilac)).
Скаржник має змогу поставити товар іншого виробника – «Н.В. Нутриція»/«H.V. Nutricia», Нідерланди – Нутрідрінк Протеїн/Nutridrink Protein з різними смаками (у Додатку надаємо копію етикетування зазначеного товару), але медико-технічні вимоги до предмету закупівлі виписані «під конкретного виробника», а саме: Nestle Suisse S.A. (Нестле Свіс С.А.), Швейцарія.
Таким чином, Замовником порушені вимоги ст.ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:

1. Прийняти скаргу до розгляду.

2. На час розгляду скарги (до винесення рішення за скаргою) прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-18-001713-a.

3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги Тендерної документації процедури відкритих торгів згідно оголошення UA-2019-09-18-001713-a шляхом внесення змін у Додаток № 2 Тендерної документації.
Не задоволена