Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.09.2019 16:09. Дата останніх змін - 22.12.2019 00:03

клема роздільного рейкового скріплення залізничної колії -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-18-002230-b  
ID 918eec9ac4ef4618b580c1c66e995d7c  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-09-18-002428-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`559`180.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

клема роздільного рейкового скріплення залізничної колії

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 2`559`180.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 12`795.90 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 76`770.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.09.19
Період уточнень
до 10.11.19
Період оскаржень
до 16.11.19
Подання пропозицій
до 20.11.19
Аукціон
21.11.19
Кваліфікація переможця
з 21.11.19
Пропозиції розглянуті
з 11.12.19
Закупівля не відбулась
22.12.19
20.09.2019, 15:35. ID: UA-2019-09-18-002230-b.a1
Вимога (Скарга)
Вимога
Основним показником роботи елементів верхньої будови колії є ресурс працездатності (ресурс надійності (безвідмовної роботи)), це показник який визначає період часу (пропущений вантаж) протягом якого елементи верхньої будови колії будуть працювати справно, без загрози для безпеки руху поїздів, та без загрози життю та здоров’ю пасажирів, після напрацювання елементом верхньої будови цього часу (пропущеного вантажу) потрібно проводити його заміну.
Згідно додатку №1, Технічні характеристики (Додаток А): Для клеми проміжної ПКЛ - Середній ресурс працездатності (пропущеного вантажу), не менше – 500 млн.т., в той час як для прокладок гумових для залізничної колії типу ПР (UA-2019-09-19-002299-b) Ресурс працездатності прокладок (млн. т брутто пропущенного вантажу) –700.
Вимагаємо, надати роз’яснення з яких причин ресурс працездатності гумової прокладки більший ніж металевої клеми проміжної ПКЛ.
Вимагаємо встановити ресурс працездатності для клеми ПКЛ у відповідності до інструкцій щодо утримання верхньої будови залізничних колій України.
відповідно до наявної діючої нормативної документації, ресурс працездатності для клеми роздільного рейкового скріплення встановлено не менше - 500 млн. т. (лист ЦП №ЦП-7/1755 від 26.09.2019).
Відповідь замовника: 12.11.2019 08:50
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
23.09.2019, 10:52. ID: UA-2019-09-18-002230-b.c2
Вимога (Скарга)
Вимога до умов тендерної документації
Добрий день! Наше підприємство має бажання прийняти участь в оголошеній закупівлі, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено деякі зауваження та відсутність необхідної інформації, яка б дозволила учаснику визначитись з можливістю прийняти участь у закупівлі та підтвердити оголошені Замовником умови постачання предмету закупівлі. Звертаємось до Замовника з проханням про внесення наступних змін до тендерної документації (ТД), які вказані у прикріпленому файлі (Вимога клема).
Розділ 1, п 1.6 залишено без змін;
Розділ 3, п.3.3 внесено зміни;
Додаток 3
Примітка залишено без змін;
Строки поставки залишено без змін;
П.5 залишено без змін;
Додаток 6
Розділ 1 залишено без змін;
П.2 внесено зміни;
П.2.7 залишено без змін;
П.2.8 залишено без змін;
П.4.1 залишено без змін;
П.4.2 залишено без змін;
П.4.5 залишено без змін;
П.5.1.1 залишено без змін;
П.5.2 залишено без змін;
П.5.3 залишено без змін;
П.5.4 залишено без змін;
П.5.5. залишено без змін;
П.5.6 залишено без змін;
П.6.2 залишено без змін;
П.6.3 залишено без змін;
П.7.1 залишено без змін;
П.7.4 залишено без змін;
П.7.5 залишено без змін;
П.7.6 залишено без змін;
П.8.4 залишено без змін;
П.9.1 внесено зміни;
П.10.6 залишено без змін;
П.10.11 залишено без змін;
П.13.7 внесено зміни
Відповідь замовника: 12.11.2019 08:42
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
23.09.2019, 17:27. ID: UA-2019-09-18-002230-b.c3
Вимога (Скарга)
Закупівля під одного виробника
Іменем України рішенням Окружного Адміністративного Суду міста Київа № 826/174/96 від 02 липня 2019 року на підтвердження 5-х рішень АМКУ визначено, що клема ПКЛ, виготовлена методом литва не є еквівалентом клеми проміжного рейкового скріплення ПК, тобто технічні та якісні характеристики литої клеми не є еквівалентними технічним та якісним характеристиками клеми виготовленої з катаної полоси сталі марок 4сп, 4пс та 4кп.

Аналогічно клема виготовлена з сталі марок 4сп, 4пс та 4кп НЕ Є ЕКВІВАЛЕНТОМ клеми з литва типу ПКЛ.

Таким чином тендерна документація прописана тільки під одного виробника, а саме під ДнСЗ, який виробляє клему ПКЛ методом литва.

Підтвердженням цього є Додаток А «Технічні характеристики» де надані креслення клеми ПКЛ та наявна таблиця «Основні технічні параметри на клему проміжну ПКЛ».

Будь-яка інша клема, а саме виготовлена з сталі марок 4сп, 4пс та 4кп не підпадає під вимоги тендерної документації згідно рішення Окружного Адміністративного Суду міста Київа № 826/174/96 від 02 липня 2019 року та рішень АМКУ.

Таким чином можна стверджувати, що закупівля підготовлена під одного виробника та під один продукт, а саме клему ПКЛ.

Вимагаємо негайно виправити тендерну документацію в яку внести опис клеми з марок сталі 4сп, 4пс та 4кп, з якої, згідно вимог та положень верхньої будівлі колії, може виготовлятись рейко-шпальна решітка, або марок сталі, які є еквівалентом до сталі клеми ПК, виготовленої з катаної полоси марок сталі 4сп, 4пс та 4кп.
клема ПКЛ використовується в скріпленнях типу КБ, відповідно до свого функціонального призначення є еквівалентом клеми ПК, забезпечує показники та виконує експлуатаційні функції клеми ПК, що виготовляється зі штабового прокату. Клема лита ПКЛ роздільного рейкового скріплення залізничної колії виробництва ВАТ «Дніпропетровський стрілочний завод», прийнята в експлуатацію Актом з кваліфікаційних випробувань від 24.10.2007, (лист ЦП №ЦП-7/1754 від 26.09.2019).
Відповідь замовника: 12.11.2019 08:44
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
27.09.2019, 18:46. ID: UA-2019-09-18-002230-b.b4
Скарга до АМКУ
ТОВ "Альфа-Метал-Компані"
Скарга
Детальніше у тексті скарги
Не задоволена