| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі від 27.09.2019, тендерну документацію, затверджену протоколом рішенням тендерного комітету Замовника від 09.09.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.09.2019, тендерна пропозиція учасника – переможця Товариства обмеженою відповідальністю «УКРЕНЕРГОЧОРМЕТІНТЕР» (далі – ТОВ «УКРЕНЕРГОЧОРМЕТІНТЕР»), повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2019, договір від 21.10.2019 № 7-10/19П, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 16.12.2022 року.
Проведеним аналізом укладеного договору від 21.10.2019 № 7-10/19П встановлено, відповідно до п. 3.1 договору сума договору становить 395 000,00 грн. Пунктом 9.1 Договору передбачено, що договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2019, в частині фінансових розрахунків до повного виконання зобов’язань.
Згідно із інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, та даних з єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/) та відповідно до даних пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua), Замовник 24.10.2019 року здійснив перерахування коштів ТОВ «УКРЕНЕРГОЧОРМЕТІНТЕР» у сумі 395 000,0 грн за блочно-модульну котельню, поставлену по накладній від 23.10.2019 №7 відповідно до Договору від 21.10.2019 № 7-10/19П.
Отже, зобов’язання за договором від 21.10.2019 № 7-10/19П обома сторонами станом на 31 грудня 2019 року виконані в повному обсязі.
Однак, на порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі), Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі.
Крім того, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються Замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) у формі «Річного плану закупівель на 2019 рік» Замовником не заповнено (відсутній) пункт 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)».
Також встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 1 та 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 у формі «Оголошення про проведення відкритих торгів» не відображено інформацію, передбачену пунктом 10-2 «Джерела фінансування» та у повідомленні про намір укладати договір відсутня інформація пункту 11 «Джерела фінансування».
На запит Держаудитслужби від 14.12.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення його очікуваної вартості та посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, щодо надання інформації, документального підтвердження стану виконання сторонами даного договору, відсутності інформації у формі «Річного плану закупівель на 2019 рік) пункт 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)» та не відображено інформацію щодо джерела фінансування у формі «Оголошення про проведення відкритих торгів» та у повідомленні про намір укладати договір, Замовник надав відповідь від 16.12.2022 року, що відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області повідомляє, що внаслідок реорганізації відділу освіти Зміївської районної адміністрації, останній припинив свою діяльність, а правонаступником згідно Розпорядження від 22.01.2021р. № 05-р являється Відділ освіти охорони здоров'я, культури, спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 04591400). Зважаючи на викладене, відділу освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області запитувана інформація невідома.
Отже, Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції чинній на момент проведення моніторингу) не надано пояснень (інформації та документів) щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. |
|