Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 13.12.2022 17:17. Дата последнего редактирования мониторинга 21.12.2022 18:41

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-12-13-000047  
ID e180f7a5a67340c597712e97dca38bb9  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
13.12.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі). За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення норм пункту 1 та 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції чинній на момент проведення моніторингу). . За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРЕНЕРГОЧОРМЕТІНТЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части непубликации, несвоевременной публикации информации на веб-портале Уполномоченного органа, установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок, Непредоставление информации, документов в случаях, предусмотренных законом  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 21.12.2022 18:41  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області, (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі від 27.09.2019, тендерну документацію, затверджену протоколом рішенням тендерного комітету Замовника від 09.09.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.09.2019, тендерна пропозиція учасника – переможця Товариства обмеженою відповідальністю «УКРЕНЕРГОЧОРМЕТІНТЕР» (далі – ТОВ «УКРЕНЕРГОЧОРМЕТІНТЕР»), повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2019, договір від 21.10.2019 № 7-10/19П, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 16.12.2022 року. Проведеним аналізом укладеного договору від 21.10.2019 № 7-10/19П встановлено, відповідно до п. 3.1 договору сума договору становить 395 000,00 грн. Пунктом 9.1 Договору передбачено, що договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.12.2019, в частині фінансових розрахунків до повного виконання зобов’язань. Згідно із інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, та даних з єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua/) та відповідно до даних пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua), Замовник 24.10.2019 року здійснив перерахування коштів ТОВ «УКРЕНЕРГОЧОРМЕТІНТЕР» у сумі 395 000,0 грн за блочно-модульну котельню, поставлену по накладній від 23.10.2019 №7 відповідно до Договору від 21.10.2019 № 7-10/19П. Отже, зобов’язання за договором від 21.10.2019 № 7-10/19П обома сторонами станом на 31 грудня 2019 року виконані в повному обсязі. Однак, на порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі), Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону (в редакції чинній на момент оголошення закупівлі) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. Крім того, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються Замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) у формі «Річного плану закупівель на 2019 рік» Замовником не заповнено (відсутній) пункт 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)». Також встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 1 та 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 у формі «Оголошення про проведення відкритих торгів» не відображено інформацію, передбачену пунктом 10-2 «Джерела фінансування» та у повідомленні про намір укладати договір відсутня інформація пункту 11 «Джерела фінансування». На запит Держаудитслужби від 14.12.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення його очікуваної вартості та посилання на сторінку власного вебсайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, щодо надання інформації, документального підтвердження стану виконання сторонами даного договору, відсутності інформації у формі «Річного плану закупівель на 2019 рік) пункт 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)» та не відображено інформацію щодо джерела фінансування у формі «Оголошення про проведення відкритих торгів» та у повідомленні про намір укладати договір, Замовник надав відповідь від 16.12.2022 року, що відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області повідомляє, що внаслідок реорганізації відділу освіти Зміївської районної адміністрації, останній припинив свою діяльність, а правонаступником згідно Розпорядження від 22.01.2021р. № 05-р являється Відділ освіти охорони здоров'я, культури, спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області (код ЄДРПОУ 04591400). Зважаючи на викладене, відділу освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області запитувана інформація невідома. Отже, Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції чинній на момент проведення моніторингу) не надано пояснень (інформації та документів) щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 21.12.2022 18:41  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.12.2022 № 273 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 12.12.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.12.2022 № 273 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2019-09-11-002955-b 11.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 13.12.2022 00:00  
Дата публикации 13.12.2022 21:48  
Дата создания 13.12.2022 21:48  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 339-67-68
mega.sveta2010@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 13.12.2022 21:48 - 04.01.2023 00:00  
Дата публикации решения о результатах 21.12.2022 18:41 - 05.01.2023 00:00