Процедура закупівлі оголошена 28.10.2016 13:39. Дата останніх змін - 29.11.2016 15:30

Роботи з технічного переоснащення підприємства: виконання робіт із переобладнання, часткового демонтажу існуючого обладнання та монтажу нового обладнання. Розробки, встановлення та налаштування програмно-технічного комплексу який забезпечуватиме функціонування системи диспетчерського контролю, системи сповіщення пасажирів (СУГТ), системи автоматизованої оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП та ОП) на підприємстві замовника, налагодження терміналів, налаштування ЦОТТ АРМ клієнта, розробка функціоналу звітності, розробка програмних продуктів, налаштування взаємодії складових системи, тестування та запуск системи в експлуатацію, розробка методичної документації та звітності, інструктування та навчання персоналу на підприємстві Замовника і інші роботи та супровідні роботам послуги . - ?:tender subpage tender menu cancellations

Ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-28-000638-a  
ID 01094424763a4a8abe7524358cae16e6  
Очікувана вартість закупівлі
3`356`000.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "ЛУЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ"  
Очікувана вартість закупівлі 3`356`000.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 16`780.00 грн  
Процедура закупівлі Спрощені/Допорогові закупівлі  
Закупівля оголошена
28.10.16
Період уточнень
до 06.11.16
Подання пропозицій
до 10.11.16
Кваліфікація переможця
з 10.11.16
Торги відмінено
29.11.16
Дата оприлюднення інформації про відміну29.11.2016, 15:30
Причини скасування:
Пояснення причин: відсутність конкуренції
Виконано
Дата відміни закупівлі29.11.2016, 15:30