Процедура закупівлі оголошена 04.09.2019 17:11. Дата останніх змін - 20.09.2019 10:01
«Шини» -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-09-04-002810-b | |
| ID | 1e6bc8c0dda44888831e321201fe7d55 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
514`259.07 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 514`259.07 Гривня (з ПДВ) | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 14`500.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
04.09.19
Період уточнень
до 10.09.19
Подання пропозицій
до 20.09.19
Закупівля не відбулась
20.09.19
09.09.2019, 15:32
Вимога
Загальне запитання щодо оголошення
04.09.2019 року ФІЛІЯ «ЦЕНТР З РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ КОЛІЙНИХ МАШИН» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі-Замовник) було оголошено закупівлю ДК 021:2015 –34350000-5 Шини до транспортних засобів великої та малої тоннажності, Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-04-002810-b та завантажено тендерну документацію Затверджену Протоколом засідання тендерного комітету № 361/19-ТК від «04» вересня 2019 року. (далі -ТД).
На нашу думку дана ТД містить не законні, дискримінаційні та такі що звужують конкуренцію вимоги, а саме:
1. Розділ 3 п. 3.2.2. Зміст та подання тендерної пропозиції Замовнику
«Всі документи, що подаються Учасником торгів, повинні відповідати порядку який зазначено в п. 3.2.1. та в послідовності зазначеної в даній ТД. Назва файлів повинна відповідати змісту документа, що скановано.»
- Не зрозуміло яким чином порядок чи послідовність завантаження документів Учасником впливає чи може вплинути на якість, кількість, технічні характеристики чи можливість поставки Товару. Дана вимога зазначена з метою дискваліфікації учасників під приводом п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме цим НПА керується Замовник, « 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
2. Розділ 3 п. 3.7.3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції
«…Замовник повинен мати можливість побачити в документах тендерної пропозиції наданих учасником торгів взаємозв’язок між: виробник → учасник, або виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник.» та зазначає що дані документи повинні « обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.»
- Такі документи не містять і не повинні містити інформацію про якість продукції це по меншій мірі нелогічно. Замовник знає про вищенаведене та умисно вимагає не існуючі документи.
3. Розділ 3 п. «3.2 Учасник повинен надати документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва:
а) копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96, завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття (для вітчизняного виробництва);
або:
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання (оригінал або копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника);
або:
в) копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або міжнародного зразка ISO 9001:2015), завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття.»
Замовник ставить кваліфікаційні вимоги до виробника, а згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» має право ставити кваліфікаційні вимоги лише до учасника і то обмежену кількість згідно ст. 16 цього ж закону.
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
4. Розділ 3 п. 3.7.2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію «2.1. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати повну скановану копію або копію окремих розділів (витяг) технічних умов (ТУ).
Витяг з ТУ має містити наступні частини:
- титульний лист;
- окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції;
- розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Скановані копії або витяги ТУ повинні бути завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
2.2 На кожен вид продукції надати зразки документів виробника (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар як такі, що будуть надані при постачанні продукції, оформлених відповідно до встановлених виробником вимог. Зразки документів виробника повинні мати позначку «Зразок».»
- Жоден з виробників автомобільних шин не надає і не має надавати права на використання своїх ТУ організаціям які займаються збутом Товару. ТУ – являються комерційною таємницею та інтелектуальною власністю Виробника.
- Щодо паспортів то їх, на даний вид продукції взагалі не існує – вся необхідна інформація наноситься на боковину шини.
- Сертифікат якості притаманний виключно виробникам автомобільних шин 3-х країн, а саме: Україна, Білорусія, Росія при цьому Замовник зазначає: «Згідно розпорядження КМУ України № 829 від 11.09.2014 року та на відповідно до ч. 1 статті 5 Закону України "Про санкції " – виробники з РФ до розгляду не беруться, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.» отже таким чином Замовник здійснює антиконкурентні дії, що заборонено Законодавством п. 4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» « 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.», та звужує коло до 2-х виробників.
5. Згідно Додатку 4 до ТД вимагається У колонці 5 вказати дату виготовлення продукції (у форматі ДД.ММ.РРРР).
- Дану вимогу виконати не можливо взагалі тому що всі без виключення виробники шин вказують тату виготовлення у форматі (тиждень та рік). Крім того щоб вказати дату виготовлення необхідно щоб на момент подання пропозиції товар знаходився на складі учасника та був заброньований як мінімум до завершення процедури закупівлі, що економічно не доцільно. Замовнику відомі ці обставини отже він навмисно прописує у ТД дискримінаційні вимоги.
Зважаючи на все вище викладене ВИМАГАЄМО!!! Внести до Тендерної Документації відповідні зміни та припинити порушувати норми чинного законодавства. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звертитися до відповідних органів та сприяти максимальному оприлюдненню інформації про ситуацію, що склалася.
На нашу думку дана ТД містить не законні, дискримінаційні та такі що звужують конкуренцію вимоги, а саме:
1. Розділ 3 п. 3.2.2. Зміст та подання тендерної пропозиції Замовнику
«Всі документи, що подаються Учасником торгів, повинні відповідати порядку який зазначено в п. 3.2.1. та в послідовності зазначеної в даній ТД. Назва файлів повинна відповідати змісту документа, що скановано.»
- Не зрозуміло яким чином порядок чи послідовність завантаження документів Учасником впливає чи може вплинути на якість, кількість, технічні характеристики чи можливість поставки Товару. Дана вимога зазначена з метою дискваліфікації учасників під приводом п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме цим НПА керується Замовник, « 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
2. Розділ 3 п. 3.7.3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції
«…Замовник повинен мати можливість побачити в документах тендерної пропозиції наданих учасником торгів взаємозв’язок між: виробник → учасник, або виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник.» та зазначає що дані документи повинні « обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.»
- Такі документи не містять і не повинні містити інформацію про якість продукції це по меншій мірі нелогічно. Замовник знає про вищенаведене та умисно вимагає не існуючі документи.
3. Розділ 3 п. «3.2 Учасник повинен надати документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва:
а) копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96, завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття (для вітчизняного виробництва);
або:
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання (оригінал або копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника);
або:
в) копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або міжнародного зразка ISO 9001:2015), завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття.»
Замовник ставить кваліфікаційні вимоги до виробника, а згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» має право ставити кваліфікаційні вимоги лише до учасника і то обмежену кількість згідно ст. 16 цього ж закону.
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
4. Розділ 3 п. 3.7.2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію «2.1. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати повну скановану копію або копію окремих розділів (витяг) технічних умов (ТУ).
Витяг з ТУ має містити наступні частини:
- титульний лист;
- окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції;
- розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Скановані копії або витяги ТУ повинні бути завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
2.2 На кожен вид продукції надати зразки документів виробника (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар як такі, що будуть надані при постачанні продукції, оформлених відповідно до встановлених виробником вимог. Зразки документів виробника повинні мати позначку «Зразок».»
- Жоден з виробників автомобільних шин не надає і не має надавати права на використання своїх ТУ організаціям які займаються збутом Товару. ТУ – являються комерційною таємницею та інтелектуальною власністю Виробника.
- Щодо паспортів то їх, на даний вид продукції взагалі не існує – вся необхідна інформація наноситься на боковину шини.
- Сертифікат якості притаманний виключно виробникам автомобільних шин 3-х країн, а саме: Україна, Білорусія, Росія при цьому Замовник зазначає: «Згідно розпорядження КМУ України № 829 від 11.09.2014 року та на відповідно до ч. 1 статті 5 Закону України "Про санкції " – виробники з РФ до розгляду не беруться, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.» отже таким чином Замовник здійснює антиконкурентні дії, що заборонено Законодавством п. 4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» « 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.», та звужує коло до 2-х виробників.
5. Згідно Додатку 4 до ТД вимагається У колонці 5 вказати дату виготовлення продукції (у форматі ДД.ММ.РРРР).
- Дану вимогу виконати не можливо взагалі тому що всі без виключення виробники шин вказують тату виготовлення у форматі (тиждень та рік). Крім того щоб вказати дату виготовлення необхідно щоб на момент подання пропозиції товар знаходився на складі учасника та був заброньований як мінімум до завершення процедури закупівлі, що економічно не доцільно. Замовнику відомі ці обставини отже він навмисно прописує у ТД дискримінаційні вимоги.
Зважаючи на все вище викладене ВИМАГАЄМО!!! Внести до Тендерної Документації відповідні зміни та припинити порушувати норми чинного законодавства. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звертитися до відповідних органів та сприяти максимальному оприлюдненню інформації про ситуацію, що склалася.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.09.2019, 12:02)
Добрий день. На поставлені Вами вимоги повідомляємо наступне: 1) в Тендерній доументації не зазначено і не поставлений акцент на тому, що порядок чи послідовність завантаження документів Учасником впливає чи може вплинути на якість, кількість, технічні характеристики чи можливість поставки Товару. Це прохання до кожного учасника торгів, для полегшення перегляду, можливості якнайшвидшого та якісного перегляду наданих документів Тендерної пропозиції. 2) При купівлі будь-якої продукції на території України гарантується його якість виробником або уповноваженим представником на реалізацію продукції та зазначено у документах на продукцію, що чітко вказано Законом України "Про захист прав споживачів". 3) Замовник вважає, що документи надані згідно п. 3.2 Розділ 3 Тендерної документації та п. 2. ч.16 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаються від виробника продукції, оскільки за гарантію та якість продукції згідно Закону України "Про захист прав споживачів" відповідає виробник або його уповноважений представник. 4) Інформація що вимагається у разі виготовлення продукції за технічниими умовами (ТУ) не містить ніякої секретної інформації та є загальноприйнятою, Тендерною документацією не вимається надати інформацію з ТУ ПРО технологію виготовлення продукції, а елементарні вимоги на поводження з продукцією. Що стосується паспорта та/або сертифікату якості тощо, то відповідно до ст. 7 Закону України "Про захист прав споживачів" гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років. 5) Дату виробництва продукції можливо зазначати період "від" "до" 2019 року.
10.09.2019, 09:56
щодо мови
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно ТД Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
З урахуванням того, що документи, що вимагаються для подання в ТП, в тому числі проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Учасника резидента можуть бути в оригіналі на іншій мові, аніж українська чи російська, просимо внести відповідні зміни в ТД, а саме зазначити, що документи, що готуються безпосередньо Учасниками резидентами повинні бути викладені українською мовою.
У разі, якщо документи, що входять до складу тендерної пропозиції викладені російською мовою - не потребують перекладу українською мовою.
У разі, якщо до складу тендерної пропозиції входять документи на іншій мові – вони повинні мати завірений переклад українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
З урахуванням того, що документи, що вимагаються для подання в ТП, в тому числі проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Учасника резидента можуть бути в оригіналі на іншій мові, аніж українська чи російська, просимо внести відповідні зміни в ТД, а саме зазначити, що документи, що готуються безпосередньо Учасниками резидентами повинні бути викладені українською мовою.
У разі, якщо документи, що входять до складу тендерної пропозиції викладені російською мовою - не потребують перекладу українською мовою.
У разі, якщо до складу тендерної пропозиції входять документи на іншій мові – вони повинні мати завірений переклад українською мовою.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.09.2019, 15:38)
Добрий день. Згідно ч.1 ст. 15 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.09.2019, 09:57
Щодо електронних документів
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 3.1. Розділу 3 ТД зазначено, що документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Просимо роз’яснити чи буде вважатися дана вимога виконано Учасником, шляхом накладення ЕЦП/КЕП на пропозицію Учасника.
Просимо роз’яснити чи буде вважатися дана вимога виконано Учасником, шляхом накладення ЕЦП/КЕП на пропозицію Учасника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.09.2019, 15:54)
Добрий день. Накладення ЕЦП/КЕП на пропозицію Учасника є обов'язковим. Всю послідовність подачі документації через авторизований електронний майданчик може прослідити лише Учасник. За яким методом розроблений той чи інший електронний майданчик, згідно технічного завдання МЕРТ, та яка послідовність внесення і завірення документів, Замовнику невідомі.
10.09.2019, 09:57
Щодо заявки ТП №1 ТА №2
Загальне запитання щодо оголошення
Пунктом 3.1. Розділу 3 ТД зазначено, що Учасник повинен розробити (зібрати) всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, окрім Заявки тендерної пропозиції - оформленої відповідно до Додатку №2 до цієї тендерної документації (далі – ТД), що була запропонована в результаті аукціону та визначена системою найменшою (згідно п.3.2.1. розділу 3).
Разом з тим. Відповідно до пункту 3.2. Учасник повинен у складі своєї пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронному (скан-копії у форматі PDF (Portable Document Format)) вигляді (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу) такі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
1. заявка тендерної пропозиції № 1- оформлюється відповідно до Додатку 2 цієї тендерної документації, заповнюється з урахуванням вимог цієї тендерної документації.
З метою усунення непорозумінь при розгляді ТП, просимо внести зміни до ТД та уточнити «окрім Заявки тендерної пропозиції № 2- оформленої відповідно до Додатку №2 до цієї тендерної документації (далі – ТД), що була запропонована в результаті аукціону та визначена системою найменшою».
Разом з тим. Відповідно до пункту 3.2. Учасник повинен у складі своєї пропозиції обов’язково розмістити (додати) в електронному (скан-копії у форматі PDF (Portable Document Format)) вигляді (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу) такі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
1. заявка тендерної пропозиції № 1- оформлюється відповідно до Додатку 2 цієї тендерної документації, заповнюється з урахуванням вимог цієї тендерної документації.
З метою усунення непорозумінь при розгляді ТП, просимо внести зміни до ТД та уточнити «окрім Заявки тендерної пропозиції № 2- оформленої відповідно до Додатку №2 до цієї тендерної документації (далі – ТД), що була запропонована в результаті аукціону та визначена системою найменшою».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.09.2019, 15:22)
Добрий день. У пункті 3.2. Тендерної документації чітко зазначений перелік документів передбачених тендерною документацією, які необхідно подати до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, Заявка тендерної пропозиції № 2 - оформлена відповідно до Додатку 2, згідно з вартістю, що була запропонована в результаті аукціону та визначена системою найменшою оприлюднюється на веб-порталі в складі тендерної пропозиції в термін одного робочого дня з дати та часу кваліфікації Учасника.
10.09.2019, 09:58
Щодо супровідних документів
Загальне запитання щодо оголошення
Щодо Додатку 4 - У колонці 7 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів).
У колонці 8 зазначається порядок надання всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів).
Прохання внести зміни в ТД, та передбачити надання супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції, не лише виробника та інший органів, а й постачальника та дану вимогу викласти в наступній редакції «У колонці 7 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та/або постачальника та/або інших органів).
У колонці 8 зазначається порядок надання всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та/або постачальника та/або інших органів).».
У колонці 8 зазначається порядок надання всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів).
Прохання внести зміни в ТД, та передбачити надання супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції, не лише виробника та інший органів, а й постачальника та дану вимогу викласти в наступній редакції «У колонці 7 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та/або постачальника та/або інших органів).
У колонці 8 зазначається порядок надання всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та/або постачальника та/або інших органів).».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.09.2019, 16:04)
Добрий день. Поняття "виробника та інших органів" зазначене з урахування всіх можливих учасників.
10.09.2019, 09:59
Номери та індекси - це не креслення та стандарти. Усунути протиріччя
Загальне запитання щодо оголошення
У колонці 6 вказується позначення (номери та індекси) нормативно-технічної документації (стандарти, технічні умови, креслення, тощо). Поросимо внести зміни до ТД, шляхом коректного формулювання вимоги, з урахуванням предмету закупівлі, а саме зазначити «У колонці 6 вказується номери та індекси».
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.09.2019, 16:10)
Добрий день. У Тендерній документації не сказано, що номери та індекси це креслення та стандарти. У колонці 6 Додатку 4 вказуються стандарти, технічні умови, тощо нормативно-технічної документації, які викладені у нормативно-технічної документації у вигляді позначень, номерів та індексів.
10.09.2019, 09:59
4
Загальне запитання щодо оголошення
4.2. Для кожного виду продукції додається порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик (Додаток 11). – ЧИ МОЖЛИВО ОДНІЄЮ ТАБЛИЦЕЮ, ОДНИМ ЛИСТОМ – ДОКУМЕНТОМ щодо всіх видів продукції?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 12.09.2019, 15:00)
Добрий день. Можливо.