Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.09.2019 15:06. Дата останніх змін - 18.09.2019 14:06

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-03-001546-b  
ID 196751b8cdd54f7e8c1bf46b808d3b3d  
Очікувана вартість закупівлі
2`900`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Володимирський ринок"  
Очікувана вартість закупівлі 2`900`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
03.09.19
Період уточнень
до 08.09.19
Подання пропозицій
до 18.09.19
Торги відмінено
18.09.19
05.09.2019, 10:10
Кількість охоронників
Загальне запитання щодо оголошення
Добрий день. Поясніть, будьте ласкаві, чому 6,5 постів?Це як?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 06.09.2019, 15:27)
Доброго дня, колеги!

Дякуємо за увагу до нашого тендеру. Уважно опрацювавши Ваше запитання, повідомляємо наступне.
Кількість постів обрано комунальним підприємством, з потреби та необхідності отримання високоякісних охоронних послуг та накопичувального досвіду співпраці із охоронними підприємствами.
Разом із цим комунальне підприємство не заперечує проти іншого бачення кількості постів у межах бюджету закупівлі, але не у шкоду якісним показникам надання охоронних послуг. При цьому чекатимемо тлумачень від Учасника (Учасників) та обґрунтування своєї пропозиції.

З повагою,
Г.С.П.
06.09.2019, 17:12
повідомлення про ПДВ
Загальне запитання щодо оголошення
п.1 розділу V Оцінка тендерних пропозицій Вами (Замовником) визначено, що Учасник зобов’язаний повідомити Замовника щодо порядку нарахування ПДВ.
Просимо надати роз’яснення – що це за порядок і яким чином Учасник має повідомити Замовника про нарахування ПДВ.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.09.2019, 11:36)
Доброго дня, колеги! Достатньо надати копію свідоцтва діючого платника ПДВ.
З повагою, КП "Володимирський ринок".