Процедура закупівлі оголошена 23.08.2019 23:14. Дата останніх змін - 16.09.2019 12:40
"Придбання інтерактивної дошки (мультиборда)"
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-08-23-001330-b | |
| ID | 01581b7895e24ffcb99a25ea9cfa200c |
Загальна очікувана вартість закупівлі
150`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація "ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)" 1. Технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за нижченаведені показники: Інтерактивна дошка • колір рамки чорно-білий; • тип дисплея LED; • покриття екрану спец скло (антітреніе, антиблик); • діагональ не менше 64 "(163.9 см); • активна поверхня, не менше см 145.7 x 83.3; • співвідношення сторін 16:9; • дозвіл не гірше 4K UHD; • число торкань не менше 10 (Win, Mac); • технологія розпізнавання інфрачервона; • жести мультитач; • лоток пасивний; • стилус; • контрастність не менше 1200: 1; • гарантія не менше 1 року; • габарити, см 151,6 x 93,2 x 11.3; • вага, кг не більше 42,5; • розмір упаковки, см 168.5 x 26 x 116.2; • вага брутто, кг не більше 62; • панель управління; • звук не менше 10 Вт динамік (2 шт.); • індикатор стану; • підключення USB; • енергоспоживання 220 Вт (0.5 Вт в режимі очікування); • роз'єми не менше HDMI вхід (3 шт.), VGA вхід, USB-A (2 шт.), USB-B (інтерактив), 3.5 мм аудіо вхід, RS232; • SPDIF оптичний вихід; • OPS-слот; • кріплення VESA 500 х 400; • ОС сумісність Windows, MAC; • програмне забезпечення SMART Learning Suite. 2. Загальні вимоги: 2.1. Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні), не перебуває в заставі або під арештом, вільний від претензій третіх осіб. 2.2. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів на не неоригінальні забороняється. 2.3. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник. 2.4. Товар постачається з україномовними інструкціями, коробка (упаковка) та документація у належному вигляді та без пошкоджень, обладнання попередньо перевірене та у справному стані. 2.5. Якість товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам та підтверджуватись сертифікатом або декларацією відповідності, або іншим документом, що посвідчує якість товару, який надається учасником-переможцем при поставці товару. 2.6. Товар має бути якісним та поставлятися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, найменування фірми-виробника та країни виробництва. 2.7. Постачальник повинен забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та документацією. 2.8. У випадку виникнення претензій у Замовника (Покупця) за якістю товару (дефектів товару, будь-чого іншого), що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар на товар належної якості. 2.9. Умови постачання товару — безкоштовна доставка обладнання за заявкою Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника. 2.10. Термін гарантії на товар: не менше 12 місяців офіційної гарантії від виробника, згідно вимог технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації. 3. Загальна кількість товару: 1 шт 4. Місце поставки товару: Україна, 79011 м. Львів, вул. Тютюнників, 2 5. Строк поставки товару: до 20 вересня 2019 р. 6. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, поставка (транспортування) товару до навчальних закладів Замовника, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання, здійснюється силами та за рахунок Постачальника / Учасника - переможця процедури закупівлі та ціна пропозиції учасника процедури закупівлі має включати вартість товару та вартість всіх необхідних супровідних послуг чи робіт, у т. ч. всі податки, збори і обов'язкові платежі. 7. Вимоги замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: Технічні та якісні характеристики Товару повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. При здійсненні учасником процедури закупівлі будь-яких заходів, пов'язаних з виконанням своїх обов'язків з постачання замовнику, зазначеного в даній документації, предмета закупівлі, повинні застосовуватися заходи щодо захисту довкілля, передбачені чинним законодавством України та/або міжнародним законодавством для даного типу предмета закупівлі. Дану позицію Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути будь-який документ, який на думку учасника процедури закупівлі підтверджує застосування заходів із захисту довкілля або довідка у довільній формі за підписом учасника процедури закупівлі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а також усі супровідні послуги необхідні для його поставки передбачатимуть необхідні заходи із захисту довкілля. 8. Перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару: 8.1. Інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов'язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника. 8.2. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що товар який запропоновано до поставки буде новим (рік виробництва не раніше 2018/2019 р.), без механічних пошкоджень, таким, що не був у використанні, буде поставлений у встановлені тендерною документацією строки, та на товар буде надано офіційну гарантію від виробника, строк якої складатиме не менший ніж 12-24 місяців (згідно вимог технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації) з дня передачі товару (з дня підписання акту введення в експлуатацію та/або підписання акту прийому-передачі, видаткової накладної); товар матиме гарантійні талони, заповнені належним чином продавцем / постачальником та завірені його печаткою. 8.3. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що приймання товару здійснюватиметься Покупцем (Замовником) по кількості та якості в момент одержання його від Постачальника (Учасника - переможця процедури закупівлі). Якість товару, що постачається буде відповідати державним нормам та стандартам, що діють в Україні на момент постачання такого. Товар, що поставляються Учасником та який буде використовуватись у навчальному процесі навчальних закладах Замовника, буде відповідати встановленим екологічним стандартам для мультимедійної техніки та матиме на момент поставки чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності, якості; буде укомплектовано інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою; 8.4. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що товар який запропоновано учасником процедури закупівлі до поставки, а також його виробник, постачальник не підпадають під санкції/заборону здійснення державних / публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII та Рішеннями Ради національної безпеки і оборони України (Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)), які введені в дію Указами Президента України у 2017- 2019 рр., та гарантує, що учасник процедури закупівлі не порушував Закон України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” від 14.10.2014 № 1702-VII; 8.5. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник; 8.6. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, щодо проведення Постачальником навчального курсу використання обладнання, що постачається та програмного забезпечення на території Замовника; 8.7. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі який перебуває у статусі «Кваліфікація», щодо надання Замовнику у одноденний строк з моменту початку його кваліфікації зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі; 8.8. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про гарантійне обслуговування товару протягом гарантійного строку; 8.9. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про закріплення сервісного спеціаліста який терміново (протягом 3-х годин) повинен зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин, усунення дефектів учасник повинен проводити протягом десяти робочих днів; 8.10. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі про наявність сервісного центру у м. Львів, із зазначенням його адреси, номеру (номерів) контактного телефону, графіку роботи. 9. Невідповідність запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 10. На підтвердження постачання якісного та оригінального товару учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні із зазначенням номеру закупівлі, найменування Замовника та назви учасника.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Ліцей №28 Львівської міської ради | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 150`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
23.08.19
Період уточнень
до 30.08.19
Подання пропозицій
до 04.09.19
Аукціон
05.09.19
Кваліфікація переможця
з 05.09.19
Пропозиції розглянуті
з 09.09.19
Завершена
16.09.19
Специфікація закупівлі
Лот №1. закупівля інтерактивного обладнання
Інтерактивна дошка • колір рамки чорно-білий; • тип дисплея LED; • покриття екрану спец скло (антітреніе, антиблик); • діагональ не менше 64 "(163.9 см); • активна поверхня, не менше см 145.7 x 83.3; • співвідношення сторін 16:9; • дозвіл не гірше 4K UHD; • число торкань не менше 10 (Win, Mac); • технологія розпізнавання інфрачервона; • жести мультитач; • лоток пасивний; • стилус; • контрастність не менше 1200: 1; • гарантія не менше 1 року; • габарити, см 151,6 x 93,2 x 11.3; • вага, кг не більше 42,5; • розмір упаковки, см 168.5 x 26 x 116.2; • вага брутто, кг не більше 62; • панель управління; • звук не менше 10 Вт динамік (2 шт.); • індикатор стану; • підключення USB; • енергоспоживання 220 Вт (0.5 Вт в режимі очікування); • роз'єми не менше HDMI вхід (3 шт.), VGA вхід, USB-A (2 шт.), USB-B (інтерактив), 3.5 мм аудіо вхід, RS232; • SPDIF оптичний вихід; • OPS-слот; • кріплення VESA 500 х 400; • ОС сумісність Windows, MAC; • програмне забезпечення SMART Learning Suite
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 150`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 750.00 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | 05.09.2019 15:34 - 05.09.2019 16:01 |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | протягом 12 робочих днів | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 20 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
інтерактивне обладнання
Класифікація за ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79011, Україна, Львівська область, Львів, вул. Тютюнників, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.09.2019 - 24.09.2019
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штуки
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версія документу від: 23.08.2019 23:18
ID: f3e29f232c0e4f7c9940d49e63a62174
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версія документу від: 23.08.2019 23:18
ID: 546063062cbe431fb0dfe367591402ae
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версія документу від: 23.08.2019 23:18
ID: 0fc3f06928ae459fa7a28d4a5acec81c
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версія документу від: 30.08.2019 08:00
ID: 167837eb7d8347afbb430cbfacc9e1f0
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версія документу від: 23.08.2019 23:18
ID: 167837eb7d8347afbb430cbfacc9e1f0
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версія документу від: 23.08.2019 23:18
ID: 506339b81caa4d239310bce26a372fd6
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 23:18
Версія документу від: 23.08.2019 23:18
ID: 2b5c32f40b944c25add6a08334e1afd6
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 21:14
Версія документу від: 30.08.2019 08:00
ID: 12b44be098b24869af198f1b21a3c9d8
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 21:14
Версія документу від: 29.08.2019 21:14
ID: 12b44be098b24869af198f1b21a3c9d8
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 21:17
Версія документу від: 30.08.2019 08:00
ID: 62fe3ae2c6134ba9943e48cc64b7d205
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 1 Технічні характеристики ЗМІНИ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.08.2019 21:17
Версія документу від: 29.08.2019 21:17
ID: 62fe3ae2c6134ba9943e48cc64b7d205
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_01581b7895e24ffcb99a25ea9cfa200c_061886e4b80c417ba747c064de60a348.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.09.2019 16:01
Версія документу від: 05.09.2019 16:01
ID: 227701eced0e42f8ba7389e378a262b8
|
Перебіг аукціону
Параметри тендеру
▼Дати та строки
| Завершення періоду уточнень | 30.08.2019 08:15 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 02.09.2019 08:15 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.09.2019 08:15 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Ліцей №28 Львівської міської ради |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 23266976 |
| Юридична адреса | 79011, Україна, Львівська область, Львів, Тютюнників, 2 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 05.09.2019 16:01
закупівля інтерактивного обладнання
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
ID: 5dc86ec42d494adb9ee6107f8f8a488c
79`500.00
Гривня з ПДВ
2
УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
ID: 6e390f342d1549afa09c0bdfb002c7f6
149`799.96
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
закупівля інтерактивного обладнання
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
79`500.00
Гривня з ПДВ
Дискваліфіковано
09.09.2019 15:38
3
149`799.96
Гривня з ПДВ
Переможець
09.09.2019 15:42
Повідомлення про намір укласти договір
закупівля інтерактивного обладнання
УКРБIЗНЕСКОНСАЛТИНГ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО
Код ЄДРПОУ: 30053140
149`799.96
Гривня з ПДВ
09.09.2019
15:42
Укладені договори
закупівля інтерактивного обладнання
Номер договору
1
Дата підписання
16.09.2019
Дата початку дії
16.09.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору
149`799.96 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
124`833.30 Гривня
