Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.08.2019 15:06. Дата останніх змін - 09.09.2019 09:11

Рецептурні бланки (ф-1), «Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів» (ф №074/о), «Журнал запису висновків лікарсько-консультаційної комісії» (ф №035/о), «Журнал реєстрації листків непрацездатності» (ф № 036/о), Лікарське свідоцтво про смерть (ф №106/о), «Журнал обліку померлих» (ф №151/о), «Журнал обліку померлих і направлених на розтин» (ф №151/о), Бланк «Особовий рахунок», «Зошит обліку роботи вдома дільничної (патронажної) медичної сестри (акушерки)» (ф № 116/о) (кошти НСЗУ) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-22-002112-c  
ID 9bfb037927c94355a9ccbb15d88b0501  
Очікувана вартість закупівлі
9`100.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 9`100.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 45.50 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.08.19
Період уточнень
до 26.08.19
Подання пропозицій
до 29.08.19
Аукціон
30.08.19
Кваліфікація переможця
з 30.08.19
Пропозиції розглянуті
з 04.09.19
Завершена
09.09.19
Скарг в періоді уточнень/прийому пропозицій не зареєстровано