Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.08.2019 23:39. Дата останніх змін - 13.09.2019 12:25

39170000-4 Магазинні меблі (Диван без підлокітників) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-20-003210-c  
ID a28af5a2bb17459594967f3dd9a86e0f  
Очікувана вартість закупівлі
72`795.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Диван Офіс без підлокітників - 15 шт.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Київська міська клінічна лікарня №18  
Очікувана вартість закупівлі 72`795.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 363.98 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.08.19
Період уточнень
до 26.08.19
Подання пропозицій
до 28.08.19
Аукціон
28.08.19
Кваліфікація переможця
з 28.08.19
Пропозиції розглянуті
з 30.08.19
Завершена
13.09.19
21.08.2019, 09:16
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.08.2019, 10:08)
1)Допускаємо на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає технічним вимогам предмета закупівлі зазначеним в технічному завданні.

2)Зобов'язуємо всіх учасників закупівлі вказувати фірму-виробника, запропонованого товару, в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу ідентифікувати товар та пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам предмету закупівлі.

3)До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Розглядатимемо їх ціну як остаточну. Не додаватимемо до його ціни суму ПДВ 20%.
21.08.2019, 10:21
Строк поставки
Загальне запитання щодо оголошення
Ви вказали строк поставки 15 диванів-серпень 2019. Але ж 28го тільки закінчується строк подачі пропозицій, отже 29го торги, потім не менш трьох днів потрібно на укладання договору та узгодження матеріалів. Вже не залишається жодного дня на поставку.
Можливо, Ви мали на увазі вересень 2019?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 21.08.2019, 12:58)
Відповідно до технічного завдання строк поставки товару 10 вересня 2019 року