Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.08.2019 11:55. Дата останніх змін - 27.10.2019 23:01

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-01 Вінниця – Гнівань – Тиврів км 19+700 – 23+000, протяжність 3,3км (в межах м. Гнівань) в межах Вінницької області -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-13-000798-a  
ID f583016e02b942968f62254b84fa92a1  
Очікувана вартість закупівлі
73`792`416.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"  
Очікувана вартість закупівлі 73`792`416.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`213`772.48 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 2`213`772.48 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
13.08.19
Період уточнень
до 17.09.19
Період оскаржень
до 23.09.19
Подання пропозицій
до 27.09.19
Прекваліфікація
з 27.09.2019
Оскарження прекваліфікації
до 27.10.2019
Закупівля не відбулась
27.10.19
15.08.2019, 13:55
АБЗ
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог ТД учасник для підтвердження в наявності АБЗ повинен надати:
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг (засвідчену належним чином).
Вказане положения свiдчить про те, що учасник обов' язково повинен мати в наявностi або власний, або арендований, або лiзинговий асфальтобетонний завод (АБЗ).
Замовник обмежив можливiсть учасникiв на отримання асфальтобетонних сумiшей на інших умовах (анiж на власному/орендованому/лiзингову АБЗ), у т.ч.: шляхом укладення договору про надання послуг по виробництву асфальтобетонних сумiшей, придбання асфальтобетонних сумiшей тощо.
Дана вимога, на нашу думку, є дискримiнащиною, оскiльки позбавляє можливостi взяти участь у закупiвлi учасникам, якi не мають АБЗ у власностi, в орендi чи лiзингу, але мають вiдповiднi договiрнi стосунки iз виробниками, якi мають вiдповiднi асфальтобетоннi заводи та готовi забезпечити учасникiв необхiдною кiлькiстю вiдповiдних матерiалiв.
Антимонопольний комітет України не раз визнавав такі умови ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ .
Щоб уникнути блокування закупівлі та затягування тендеру , просимо внести зміни та виключити дискримінаційні умови.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.08.2019, 14:15)
У відповідності до частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Користуючись своїм правом Замовник встановив серед інших критеріїв вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у учасника, необхідних для забезпечення надання послуг по даному об'єкту. Тендерна документація містить перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх даному критерію. Замовник не вважає вимоги щодо АБЗ дискримінаційними, оскільки Тендерною документацією передбачено декілька варіантів підтвердження відповідності учасника даним вимогам.
16.08.2019, 14:35
Дискримінаційні умови замовника щодо АБЗ
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно вимог ТД учасник для підтвердження в наявності АБЗ повинен надати:
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг (засвідчену належним чином).
Вказане положения свiдчить про те, що учасник обов' язково повинен мати в наявностi або власний, або арендований, або лiзинговий асфальтобетонний завод (АБЗ).
Замовник обмежив можливiсть учасникiв на отримання асфальтобетонних сумiшей на інших умовах (анiж на власному/орендованому/лiзингову АБЗ), у т.ч.: шляхом укладення договору про надання послуг по виробництву асфальтобетонних сумiшей, придбання асфальтобетонних сумiшей тощо.
Дана вимога, на нашу думку, є дискримiнащиною, оскiльки позбавляє можливостi взяти участь у закупiвлi учасникам, якi не мають АБЗ у власностi, в орендi чи лiзингу, але мають вiдповiднi договiрнi стосунки iз виробниками, якi мають вiдповiднi асфальтобетоннi заводи та готовi забезпечити учасникiв необхiдною кiлькiстю вiдповiдних матерiалiв.
Антимонопольний комітет України не раз визнавав такі умови ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ , рішення :
№ 2423-р/пк-пз від 05.03.2019
№ 2421-р/пк-пз від 05.03.2019
№ 2420-р/пк-пз від 05.03.2019
Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 20.08.2019, 11:57)
Замовник встановив вимогу щодо надання учасником гарантійного листа від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг (засвідчену належним чином). Замовник не обмежив можливiсть учасникiв на отримання асфальтобетонних сумiшей на інших умовах, оскільки учасники надають документи на право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) засвідчену належним чином. Замовник не встановлював одну позицію, наприклад: власність, що порушувало б принципи здійснення закупівель, згідно з Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а встановив різні види користування АБЗ, що не є дискримінацією і не порушує рівність серед учасників. Замовник встановив вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг (засвідчену належним чином), оскільки термін надання послуг згідно тендерної документації до 31.12.2020 року. Учасник не може гарантувати Замовнику, що АБЗ буде використовуватись в наступному році, оскільки він не є власником, а може гарантувати лише власник АБЗ. Асфальтобетонна суміш є основною складовою у наданні послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги, а для якісного надання послуг мають бути усі необхідні документи пов'язані з асфальтозмішувальною установкою. Маючи договір поставки, учасник не може поністю гарантувати, що АБЗ буде працювати і в наступному році і в поточному році, а також Замовник не зможе перевірити чинності документів, наприклад: атестат з виробництва.
Згідно Пункту 3 Статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. В даному випадку Замовник, вважає за необхідне включити вищевказану інформацію у тендерну документацію.