Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 08.08.2019 14:16. Дата останніх змін - 12.11.2019 16:52

Контейнери металеві для збору твердих побутових відходів(євростандарт оцинкований) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-08-001686-b  
ID 7fad301cad584b24b0690541564e5e2b  
Очікувана вартість закупівлі
1`028`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фурсівська сільська рада  
Очікувана вартість закупівлі 1`028`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
08.08.19
Період уточнень
до 13.08.19
Подання пропозицій
до 23.08.19
Аукціон
27.08.19
Кваліфікація переможця
з 27.08.19
Пропозиції розглянуті
з 25.10.19
Завершена
12.11.19
13.08.2019, 09:07
Питання щодо еквіваленту
Загальне запитання щодо оголошення
Чи може Учасник запропонувати еквівалент?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.08.2019, 11:54)
Питання не зрозуміле, так як в тендерній документації чітко визначено, що ми закуповуємо сміттєві баки і визначено саме які і під які цілі.
13.08.2019, 09:07
Неможливість запропонувати еквівалент
Загальне запитання щодо оголошення
У тендерній документації Замовника не зазначено про можливість подачі еквіваленту. Неможливість подати еквівалент, призводить до дискримінації потенційних учасників, та звужує коло Учасників. Вимагаємо внести зміни в документацію, а саме вказати можливість подання еквіваленту.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.08.2019, 11:55)
Питання не зрозуміле, так як в тендерній документації чітко визначено, що ми закуповуємо сміттєві баки і визначено саме які і під які цілі.
13.08.2019, 09:08
Питання щодо товщини
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з вузлом кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера який виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм. Чому передбачено саме товщину 2,5 мм. Замовник дискримінує цією вимогою Учасників які виготовляють контейнери із іншою товщиною металу меншою чи більшою ніж зазначено Замовником. Пояснюємо, що контейнери які закуповлює Замовник повинні відповідати стандарту EN 840-3 оскільки даний стандарт не зазначає, якою повинна бути новщина металу, виробники визначають це самостійно опираючись на власний досвід. Тому виробники можуть виробляти вузол кронштейну захвату із різною товщиною більшою чи меншою 2,5 мм. А замовник такою вимогою зменшує коло осіб, контейнери яких зможуть повністю відповідати усім технічним характеристикам. Тому замовник порушує норми ст.3, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі.Просимо встановити такі технічні характеристики які відповідають стандарту EN 840-3, для уникнення порушень закону.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.08.2019, 11:56)
Якщо замовник визначає самостійно товщину металу, він повинен представити на розгляд тендерного комітету на підставі чого встановлено таку товщину металу (нормативний акт), а так зазначити чи відповідає така товщина металу техніці безпеки при використані таких контейнерів.
Якщо використовувати при штампуванні товщину металу меншу ніж 2,5 мм, такий вузол кронштейну при штампуванні, а в подальшому і використані буде рвати.
Встановлюючи тільки для Вас стандарт EN 840-3, ми там самим порушуємо вимоги ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в технічних вимогах зазначено два стандарти ДСТУ 8476:2015, EN 840-3, а ви тим самим вимагаєте звузити коло учасників.
13.08.2019, 09:08
Дискримінаційна вимога щодо товщини
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з Кронштейнами для утримання коліс, а також механізмами відкривання/закривання кришки та захвату для вивантаження які виконуються з металу товщиною не менше ніж 2,5 мм та кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання суцільним швом. Чому передбачено саме товщину 2,5 мм. Замовник дискримінує цією вимогою Учасників які виготовляють контейнери із іншою товщиною металу меншою чи більшою ніж зазначено Замовником. Пояснюємо, що контейнери які закуповлює Замовник, повинні відповідати стандарту EN 840-3 оскільки даний стандарт не зазначає, якою повинна бути товщина металу, виробники визначають це самостійно опираючись на власний досвід. Тому виробники можуть виробляти вузол кронштейну захвату із різною товщиною більшою чи меншою 2,5 мм. А замовник такою вимогою зменшує коло осіб, контейнери яких зможуть повністю відповідати усім технічним характеристикам. Тому замовник порушує норми ст.3, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо встановити такі технічні характеристики які відповідають стандарту EN 840-3, для уникнення порушень закону.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.08.2019, 11:56)
Якщо замовник визначає самостійно товщину металу, він повинен представити на розгляд тендерного комітету на підставі чого встановлено таку товщину металу (нормативний акт), а так зазначити чи відповідає така товщина металу техніці безпеки при використані таких контейнерів.
Якщо використовувати при штампуванні товщину металу меншу ніж 2,5 мм, такий вузол кронштейну при штампуванні, а в подальшому і використані буде рвати.
Встановлюючи тільки для Вас стандарт EN 840-3, ми там самим порушуємо вимоги ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як в технічних вимогах зазначено два стандарти ДСТУ 8476:2015, EN 840-3, а ви тим самим вимагаєте звузити коло учасників.
13.08.2019, 09:08
Вага контейнера
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно того, що « Вага контейнера – 110 кг..». .Чому замовник передбачає саме таку вагу. Також зазначаємо, що вимога стосовно ваги не міститься у стандарті EN 840-3. Тому вага контейнера у кожного виробника можу відрізнятися, оскільки стандарт відповідно з якими виготовляється контейнер не містять ні максимального ні мінімального зазначення ваги контейнера. Дана вимога зменшує конкуренцію між Учасниками та призводить до неможливості прийняти участь у закупівлі Учасника який пропонує контейнер із вагою іншою ніж зазначено Замовником.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.08.2019, 11:57)
Дивіться попередню відповідь по стандартам.
13.08.2019, 09:09
Дискримінаційна вимога
Загальне запитання щодо оголошення
Вимога стосовно погодження Учасника в довільній формі на поставку товару відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 тендерної документації, є дискримінаційною. Замовник як у тендерній документації так і у даному зазначенні не враховує вимоги ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Не передбачає можливості запропонувати еквівалент. Та зобов’язує Учасника погодитися з Додатком в якому зазначені конкретні технічні характеристики. Просимо привести дану вимогу та тендерну документацію у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.08.2019, 11:58)
Технічні вимоги відповідають державним стандартам ДСТУ, ГОСТ, ДСанПіН, СанПиН, ДСТУ-Н, ISO, EN та не носять дискримінаційних вимог.