Процедура закупівлі оголошена 22.07.2019 00:03. Дата останніх змін - 16.08.2019 21:26
Продукція для чищення (гель для миття посуду, сода кальцинована) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-07-22-000001-b | |
ID | 03cda0017d5548cf8902bad5f4c356b5 |
Очікувана вартість закупівлі
70`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 70`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 100.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
22.07.19
Період уточнень
до 25.07.19
Подання пропозицій
до 29.07.19
Аукціон
30.07.19
Кваліфікація переможця
з 30.07.19
Пропозиції розглянуті
з 05.08.19
Завершена
16.08.19
22.07.2019, 08:41
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.07.2019, 15:18)
1.Оголошення про закупівлю не містить посилань на торгову марку або модель товару. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником буде розглядатися найбільш економічно вигідна пропозиція, в разі її відхилення - наступна з найменшею ціною, яку зазначають учасники в екранних формах. 3. Перелік вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначений в п.5 оголошення
22.07.2019, 11:20
Постачання
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте, та яка кількість місць розвантажування? Дякую
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.07.2019, 15:07)
Поставка товару Замовнику здійснюється протягом 10 днів з дня підписання договору за адресою: Донецька область, Мар”їнський район, м.Мар’їнка, вул. Заводська,20 в робочі дні з 8.00 до 14.00 (п.4.1. оголошення)