Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.07.2019 14:43. Дата останніх змін - 31.07.2019 18:02

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-16-001829-b  
ID 5fc9b89d607d4b75a2d003bb2c9a62aa  
Очікувана вартість закупівлі
1`500`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Національної поліції в Житомирській області  
Очікувана вартість закупівлі 1`500`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 15`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
16.07.19
Період уточнень
до 21.07.19
Період оскаржень
до 27.07.19
Подання пропозицій
до 31.07.19
Закупівля не відбулась
31.07.19
17.07.2019, 18:04. ID: UA-2019-07-16-001829-b.a1
Вимога (Скарга)
Вимога!!!!
Вимога!!!
16.07.2019 року «Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-16-001829-b, тендерну документацію Затверджену Рішенням тендерного комітету.

В технічних вимогах, Додаток № 2 Тендерної документації, Замовник зазначає що …«Шини країни виробник Китай і Російська Федерація розглядатися не будуть у випадку коли Постачальник пропонуватиме аналог або еквівалент до предмету закупівлі даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі з усіма показниками та відображено у порівняльній таблиці.»….

Якщо з виробниками «РФ» все зрозуміло – «Санкції», хоча автомобільні запчастини в тому числі Шини пневматичні не внесені до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації (ПОСТАНОВА КМУ від 30 грудня 2015 р. № 1147).

То стосовно країни виробника Китай, Замовник, без жодних посилання на будь-які документи, на основі лише власних фантазій/здогадок, ставить під сумнів можливість виготовлення якісної продукції та дискримінує КНР, як країну виробника, що може негативно позначитися на взаємовідносинах між країнами та порушити досягнуті між Україною та КНР торгівельні та політичні домовленості та або підписані договори.
Необхідно зазначити що КНР не визнано Україною як недобросовісного товаровиробника, «меншовартісною країною», країною агресором чи країною до якої застосовано будь-які обмеження чи санкції.
Також Замовник зазначає вимогу що експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі повинні відповідати Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488. Зазначаємо що країна виробник Китай представлена в даному НПА.
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»

Таким чином Замовник порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»

Окрім вищенаведеного Додаток 3 має цілий ряд невідповідностей таких як:

1. П.5 Інші документи
«Технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, як приклад: назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше (довідка в довільній формі відповідно до Додатку №1до ТД).» При цьому Додаток №1 являє собою форму пропозиції і аж ніяк не технічні характеристики.
2. Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 4 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» При цьому Додаток №4 являється Листом згодою на обробку персон даних.
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому Додаток № 5 це проект договору.
Виникає питання щодо компетентності працівників Замовника та відповідності їх займаним посадам.

Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключити, відверті, дискримінаційні вимоги та привести у відповідність ТД та Додатки до неї.
Були внесені зміни в додаток № 3 до ТД та додаток № 2 до ТД технічні характеристики до закупівлі.
Відповідь замовника: 19.07.2019 17:18
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником