Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 12.07.2019 16:29. Дата останніх змін - 11.10.2019 12:57

тренувальне обладнання - тренажер типу FNPT II дл МЦПП -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-001652-a  
ID f40dc3f2d2d54bed954f818a65987905  
Очікувана вартість закупівлі
18`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

зазначено у ТД, джерело фінансування - державний бюджет

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний авіаційний університет  
Очікувана вартість закупівлі 18`000`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 18`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
12.07.19
Період уточнень
до 03.09.19
Період оскаржень
до 09.09.19
Подання пропозицій
до 13.09.19
Прекваліфікація
з 13.09.2019
Оскарження прекваліфікації
до 22.09.2019
Аукціон
23.09.19
Кваліфікація переможця
з 23.09.19
Пропозиції розглянуті
24.09.19
Завершена
11.10.19
15.07.2019, 15:05. ID: UA-2019-07-12-001652-a.b1
Вимога (Скарга)
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Національний авіаційний університет оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-12-001652-a предмет закупівлі тренувальне обладнання - тренажер типу FNPT II дл МЦПП.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія.
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Шановний Учасник.
Проаналізувавши зміст Вашої вимоги тендерний комітет зазначає таке.
Пунктами 14, 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом 1 частини 1 Закону, Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Університет скористався таким правом та зазначив в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Згідно абзацу 2 частини 1 ст.24 Закону, у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
З огляду на зазначене Національним авіаційним університетом в тендерній документації відкритих торгів обрано такий вид забезпечення як безумовна та безвідклична електронна банківська гарантія.
Щодо зазначеного у Вашому тексті посилання на те, що умови тендерної документації «порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг» зазначаємо таке.
Відповідно до положень Господарського кодексу України монопольним визнається домінуюче становище суб'єкта господарювання, яке дає йому можливість самостійно або разом з іншими суб'єктами обмежувати конкуренцію на ринку певного товару (робіт, послуг). Монопольним є становище суб'єкта господарювання, частка якого на ринку певного товару перевищує розмір, встановлений законом.
Тендерна документація не містить посилання на конкретного суб’єкта, а тому не є дискримінаційною і не створює монопольного становища у сфері надання фінансових послуг.
Крім того, банківська гарантія забезпечення виконання господарських зобов'язань прямо визначена статтею 200 Господарського кодексу України.
Зазначені обставини дозволяють зробити висновок про те, що Ваші вимоги не підтверджуються нормами законодавства і, по суті, є Вашими особистими уявленнями.

З огляду на викладене, тендерний комітет не погоджується з Вашим обґрунтуваннями і, відповідно, відмовляє Вам в задоволенні Вашої вимоги.
Відповідь замовника: 18.07.2019 11:20
Тип відповіді: Не задоволено
Виконана замовником