Процедура закупівлі оголошена 12.07.2019 13:10. Дата останніх змін - 18.07.2019 15:19

Послуги з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13.(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-000715-a  
ID eb18ffa2b1c84a90a2f8fa5489a5b35a  
Очікувана вартість закупівлі
1`440`000.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 20.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Організатор закупівлі

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 1`440`000.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 14`400.00 грн  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 28`800.00 грн  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
12.07.19
Період уточнень
до 19.07.19
Період оскаржень
до 25.07.19
Подання пропозицій
до 29.07.19
Залишилось 7 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
30.07.19

УМОВИ ОПЛАТИ ЗГІДНО З ДОГОВОРОМ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

Подія Надання послуг  
Опис Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.  
Тип оплати Післяоплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13
Класифікація за ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Оголошення_.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 12.07.2019 13:07
ID: af52c826d4824459bd0b19d848c362e2
Нетипізований документ
Договір.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 12.07.2019 13:07
ID: 70368c7501e54d0282553ab34870672e
Нетипізований документ
ТД_420-19_Послуги з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 12.07.2019 13:07
ID: 94649515574143cc8efb265381d0ad8d
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 12.07.2019 13:07
ID: 07d45219cf2747bf858fcd3788209883

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 19.07.2019 18:00  
Початок періоду прийому пропозицій 12.07.2019 13:10  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29.07.2019 18:00  
Дата початку аукціону 30.07.2019 13:41  

Організатор закупівлі

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41022900  
Юридична адреса 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А