Процедура закупівлі оголошена 12.07.2019 13:10. Дата останніх змін - 02.08.2019 18:02

Послуги з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13.(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-000715-a  
ID eb18ffa2b1c84a90a2f8fa5489a5b35a  
Очікувана вартість закупівлі
1`440`000.00 грн
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 20.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 1`440`000.00 грн (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 14`400.00 грн  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 28`800.00 грн  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
12.07.19
Період уточнень
до 23.07.19
Період оскаржень
до 29.07.19
Подання пропозицій
до 02.08.19
Закупівля не відбулась
02.08.19

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.  
Тип оплати Післяоплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13
Класифікація за ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.

Тендерна документація

Нетипізований документ
Оголошення_.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 12.07.2019 13:07
ID: af52c826d4824459bd0b19d848c362e2
Нетипізований документ
Договір.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 12.07.2019 13:07
ID: 70368c7501e54d0282553ab34870672e
Нетипізований документ
ТД_420-19_нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 25.07.2019 16:48
ID: 94649515574143cc8efb265381d0ad8d
Нетипізований документ
ТД_420-19_Послуги з ремонту системи автоматики котла ДКВР 10-13.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 12.07.2019 13:07
ID: 94649515574143cc8efb265381d0ad8d
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 25.07.2019 16:48
ID: 07d45219cf2747bf858fcd3788209883
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.07.2019 13:07
Версія документу від: 12.07.2019 13:07
ID: 07d45219cf2747bf858fcd3788209883
Нетипізований документ
Перелік змін.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2019 16:48
Версія документу від: 25.07.2019 16:48
ID: ae5d331361c24867b131ffb2c8bd9e82
Нетипізований документ
ТД_420-19_з закр.даними.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.07.2019 16:48
Версія документу від: 25.07.2019 16:48
ID: 023fe4dea0f74431b2fbc10260b21929

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 23.07.2019 18:00  
Початок періоду прийому пропозицій 12.07.2019 13:10  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.08.2019 18:00  
Дата початку аукціону 05.08.2019 12:09  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41022900  
Юридична адреса 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
1`440`000.00
грн з ПДВ