Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 11.07.2019 14:30. Дата останніх змін - 13.11.2019 00:04

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-11-001650-b  
ID c9c6964f139c44ba99dd9e891a4cd091  
Загальна очікувана вартість закупівлі
39`484`277.23 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Крани, затвори для капітального ремонту лінійної частини нафтопроводів "Мозир – Броди", "Броди-Держкордон"

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 39`484`277.23 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 127`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
11.07.19
Період уточнень
до 19.10.19
Період оскаржень
до 25.10.19
Подання пропозицій
до 29.10.19
Прекваліфікація
з 29.10.2019
Оскарження прекваліфікації
до 13.11.2019
Закупівля не відбулась
13.11.19
16.07.2019, 10:07. ID: UA-2019-07-11-001650-b.c1
Вимога (Скарга)
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-11-001650-b предмет закупівлі Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 3.2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «3.2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «електронна Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Дякуємо за звернення!

Шановний Учаснику, у відповідності до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема ВИД, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.

Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.

Центр знань «Prozorro інфобокс», на який Ви посилаєтесь повідомляє про три види (один з яких Замовник згідно Закону повинен обрати у разі застосування забезпечення тендерної пропозиції) гарантії:
• Банківська
• Страхова
• Фінансова

Речення «Зверніть увагу, що Ви не можете зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно УСТАНОВА її має надати, адже це буде вважатись дискримінацією» говорить про те, що коли замовник встановлює ВИД гарантії у відповідності до вимоги Закону (тобто, обирає банківська, страхова чи фінансова гарантія) він не може зазначати конкретну УСТАНОВУ, де учаснику брати дану гарантію (у випадку банківської гарантії ідеться про заборону встановлення найменування конкретного банку, яким повинна бути видана гарантія).
Відповідь замовника: 18.07.2019 15:05
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
21.07.2019, 12:57. ID: UA-2019-07-11-001650-b.a2
Вимога (Скарга)
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
В зв'язку з тривалістю процедури перекладу документації європейських виробників арматури, просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації в частині вимог до надавання гарантійних листів, форм паспортів, інструкцій тощо на російській мові, а саме:
1) В додатку 1 до ТД Таблиці 1 Лот1 1.1. Технічні вимоги до крану сферичного (електропривідного в комплекті з електроприводом) DN 700 PN 80 в п.1.1. в колонці "Примітка" викласти "Лист від виробника арматури повинен бути складений українською або російською мовою...".
2) В додатку 1 до ТД Таблиці 1 Лот1 1.1. Технічні вимоги до крану сферичного (електропривідного в комплекті з електроприводом) DN 700 PN 80 в п.24.3. та 24.4., 1.2 Технічні вимоги до електроприводу крану сферичного (електропривідного в комплекті з електроприводом) DN 700 PN 80 в п. 28.1. 28.2., 28.3, 28.5
в колонці "Примітка" викласти "Документи повинні бути складені українською або російською мовою. Документи іншою мовою повинні мати переклади українською або російською мовою, завірені Учасником.".
3) В додатку 1 до ТД Таблиці 3 Лот3 3.1. Технічні вимоги до крана сферичного (з ручним керуванням) DN 150 PN 80 МПа в п.17.4 , 17.5 в колонці "Примітка" викласти "Документи повинні бути складені українською або російською мовою. Документи іншою мовою повинні мати переклади українською або російською мовою, завірені Учасником.".
4) В додатку 1 до ТД Таблиці 5 Лот5 5.1. Технічні вимоги до крану сферичного (електропривідного в комплекті з електроприводом) DN 500 PN 80. В п.24.3, 24.4 та 5.2. Технічні вимоги до електроприводу крану сферичного (електропривідного в комплекті з електроприводом) DN 500 PN 80 в п. в 28.1, 28.2, 28.3, 28.5 в колонці "Примітка" викласти "Документи повинні бути складені українською або російською мовою. Документи іншою мовою повинні мати переклади українською або російською мовою, завірені Учасником.".
Також, просимо уточнити вимоги, що зазначені в додатку 1 до ТД Таблиці 5 Лот5 5.1. Технічні вимоги до крану сферичного (електропривідного в комплекті з електроприводом) DN 500 PN 80. в п.9.1., що дублюється та містить різні вимоги щодо розміщення арматури. Теж стосується п.16 щодо вимог до матеріалу ущільнень.
Дякуємо за Ваше запитання! У тендерну документацію планується внесення змін
Відповідь замовника: 23.07.2019 13:09
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
31.07.2019, 11:41. ID: UA-2019-07-11-001650-b.a3
Вимога (Скарга)
перенесення часу подачі
В зв’язку з великим обсягом технічної документації, що потребує додаткового часу на обробку як для трубопровідної арматури так і електроприводів до неї, ТОВ ВО «Соююзенергомаш» просить Вас перенести дату прийняття пропозицій на предмет закупівлі арматури трубопровідної: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (код 42130000-9 за ДК 021:2015) (крани, затвори для капітального ремонту лінійної частини нафтопроводів ("Мозир – Броди", "Броди-Держкордон") об’ява в інформаційному бюлетені державних закупівель UA-2019-07-11-001650-b, які проводяться АТ «Укртранснафта», на термін до 28.08.2019 року.
Дякуємо за Ваше звернення.
Планується внесення змін до тендерної документації.
Відповідь замовника: 02.08.2019 13:51
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником