Процедура закупівлі оголошена 05.07.2019 11:10. Дата останніх змін - 26.08.2019 00:02
Послуги у сфері містобудування (Розроблення (коригування) історико–архітектурного опорного плану м. Вінниці) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-07-05-000428-b | |
ID | d0132de85eec485182546eef49bb5cfb |
Очікувана вартість закупівлі
950`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Відповідно до тендерної документації
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент архітектури та містобудування Вінницької міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 950`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 9`500.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
05.07.19
Період уточнень
до 13.07.19
Подання пропозицій
до 23.07.19
Аукціон
24.07.19
Кваліфікація переможця
з 24.07.19
Пропозиції розглянуті
з 15.08.19
Закупівля не відбулась
26.08.19
10.07.2019, 14:01
Уточнення предмету договору
Загальне запитання щодо оголошення
Під час ознайомлення з тендерною документацією на закупівлю: "Послуги у сфері містобудування (Розроблення (коригування) історико–архітектурного опорного плану м.Вінниці)" в додатку №5,а саме проект договору в п. 1.1. прописаний предмет договору відповідає предмету закупівлі, а далі в пунктах: 3.1.2, 3.3.1, 3.3.2, 3.3.3, 5.2., 6.2.,6.3., 9.13., 12.1. - предметом договору є проект розподілу території, просимо внести зміни в додаток № 5 тендерної документації. Також просимо вилучити пункти: 9.6. та 9.7. з договору у зв’язку з тим, що це потребує додаткового навантаження на працівників інституту.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.07.2019, 17:02)
Внесено зміни в Додаток 5 (Проект договору) до Тендерної документації.
Стосовно вилучення пунктів 9.6. та 9.7. з договору, інформуємо:
На виконання Розпорядження міського голови від 24.11.2017 року № 203-р щодо «Впровадження системи управління проектами», департаментом архітектури та містобудування було розроблено Регламент роботи з підрядними організаціями департаменту архітектури та містобудування Вінницької міської ради, затверджений наказом від 15.05.2019 року № 105.
Відповідно до пунктів 8, 9 Регламенту, метою якого є дотримання норм законодавства при використанні коштів, попередження прийняття невідповідних за обсягами та якістю робіт/послуг, ведення обліку та аналіз даних про обсяги, та якість отриманих робіт/послуг, своєчасне запобігання неякісному виконанню робіт/послуг Виконавець щотижнево надає звіт про виконання робіт (Додаток №2.2. до Договору), в якому відображається весь хід надання послуг, а також всі факти та обставини, пов'язані з наданням послуг, а також щотижнево звітує (Додаток №2.2. до Договору), Замовнику про хід наданням послуг згідно календарного графіка (вид робіт, % виконання, дата початку та закінчення робіт і прикріплені документи, що підтверджують факт наданням послуг, а також причини відхилення, якщо такі є).
Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з прийнятими нормативно-правовими рішеннями виконавчих органів Вінницької міської ради, вилучити дані пункти з проекту договору неможливо.
Стосовно вилучення пунктів 9.6. та 9.7. з договору, інформуємо:
На виконання Розпорядження міського голови від 24.11.2017 року № 203-р щодо «Впровадження системи управління проектами», департаментом архітектури та містобудування було розроблено Регламент роботи з підрядними організаціями департаменту архітектури та містобудування Вінницької міської ради, затверджений наказом від 15.05.2019 року № 105.
Відповідно до пунктів 8, 9 Регламенту, метою якого є дотримання норм законодавства при використанні коштів, попередження прийняття невідповідних за обсягами та якістю робіт/послуг, ведення обліку та аналіз даних про обсяги, та якість отриманих робіт/послуг, своєчасне запобігання неякісному виконанню робіт/послуг Виконавець щотижнево надає звіт про виконання робіт (Додаток №2.2. до Договору), в якому відображається весь хід надання послуг, а також всі факти та обставини, пов'язані з наданням послуг, а також щотижнево звітує (Додаток №2.2. до Договору), Замовнику про хід наданням послуг згідно календарного графіка (вид робіт, % виконання, дата початку та закінчення робіт і прикріплені документи, що підтверджують факт наданням послуг, а також причини відхилення, якщо такі є).
Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з прийнятими нормативно-правовими рішеннями виконавчих органів Вінницької міської ради, вилучити дані пункти з проекту договору неможливо.
12.07.2019, 14:55
тендерна документацыя
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, в тендерній документації на закупівлю послуги у сфері містобудування (Розроблення (коригування) історико–архітектурного опорного плану м. Вінниці), в Додатку №1 до Договору "Завдання на розроблення (коригування) історико-архітектурного опорного плану м.Вінниці) в 2 пункті 7 абзаці прописано: "представлення скоригованого історико-архітектурного опорного плану м. Вінниці", а в пункті 3 та 5 в тексті: "Історико-архітектурний опорний план розробляється". Поясніть, будь ласка, яка саме послуга закупівлі: розроблення чи коригування?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.07.2019, 10:32)
Необхідно виконати послугу з розроблення проекту коригування історико-архітектурного опорного плану м. Вінниці.