Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.06.2019 18:14. Дата останніх змін - 25.09.2019 08:57

Спецавтомобіль -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-20-000919-a  
ID ee8e901fcb8743e09781291b1c76087c  
Очікувана вартість закупівлі
9`750`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 Тендерної документації.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"  
Очікувана вартість закупівлі 9`750`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 48`700.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 292`500.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.06.19
Період уточнень
до 20.07.19
Період оскаржень
до 26.07.19
Подання пропозицій
до 30.07.19
Прекваліфікація
з 30.07.2019
Оскарження прекваліфікації
до 02.09.2019
Аукціон
02.09.19
Кваліфікація переможця
з 02.09.19
Пропозиції розглянуті
05.09.19
Завершена
25.09.19
21.06.2019, 12:35
Тип двигателя спецмашины
Загальне запитання щодо оголошення
Уважаемый коллеги.
Уточните пожалуйста следующий пункт:
в разделе : ДОДАТОК 1
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
В Спецификации не указан тип двигателя спецавтомобиля (включая мощность и тип топлива) и экологические требования к двигателю.
Просим вас предоставить разъяснения по этим вопросам.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.06.2019, 16:48)
Враховуючи, що ключовими технічними характеристиками в даній закупівлі являються вимоги до механізмів які будуть надавати послуги по перевезенню людей з обмеженими можливостями, замовником не встановлені розширені до шасі на якому будуть встановлені останні. Слід зауважити, що абсолютно всі виробники таких спецмашин використовують дизельні двигуни внутрішнього згоряння, встановлення вимог до екологічного класу відсутні, оскільки тендерною документацією встановлена вимога про надання повного пакету документів для реєстрації в виконавчих органах влади. Тобто, ті екологічні класи які не діють і заборонені виконавчими органами влади фізично не зможуть отримати необхідний пакет документів для реєстрації.
21.06.2019, 15:05
Інформація щодо документації, яку мають подвати іноземні учасники
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
В умовах тендерної документації в п.5 вказано, що вітчизняні та іноземні учасники приймають участь на рівних умовах. Проте далі в тексті тендерної документації немає інформації щодо документів, які має надавати іноземний учасник для участі в тендері, яким чином вони мають бути завірені та підтверджені, яким чином іноземний учасник має складати цінову пропозицію і за якою формулою має розраховувати остаточну ціну провозиції, яку має розмістити в системі, яким чином має надати банківську гарантію від обслуговуючого банку і т.і.
В інших аналогічних закупівлях Замовника відповіді на всі ці питання наведені в складі тендерної документації. Наприклад в закупівлі UA-2019-04-18-001617-b.
Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, які б дозволили іноземним та вітчизняним учасникам приймати участь на рівних умовах/
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.06.2019, 16:48)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 5 Розділу «Інформація про предмет закупівлі» Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Тому, іноземні та вітчизняні учасники надають документи у відповідності до вимог Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Відповідно до положень Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), до якого відсилає ч.7 ст.179 ГКУ (господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів): - зобов’язання має бути виражене у грошовій одиниці України – гривні (ч.1 ст.524); - сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов’язання в іноземній валюті (ч.2 ст.524). Слід зазначити, що проектом договору передбачено можливість зміни його ціни залежно від зміни курсу іноземної валюти. Згідно положень ч.1 ст.7 Декрету Кабінету міністрів України «Про систему валютного регулювання і валютного контролю» (далі – Декрет): У розрахунках між резидентами і нерезидентами в межах торговельного обороту використовується як засіб платежу іноземна валюта та грошова одиниця України – гривня. Такі розрахунки здійснюються лише через уповноважені банки в порядку, установленому Національним банком України. З огляду на вищезазначене, договір з іноземним учасником може укладатись в гривні так як і положення ЦКУ, і положення ГКУ, а також Декрету надають право сторонам встановлювати валютою розрахунків по договору – гривню. Для цього, нерезиденту необхідно відкрити в його банку рахунок в національній валюті України – гривні та повідомити реквізити цього рахунку замовнику.
Таким чином, положення тендерної документації, є такими, що повністю відповідають вимогам чинного законодавства України.
25.06.2019, 13:40
Інформація щодо документації, яку мають подвати іноземні учасники
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Просимо надати роз'яснення щодо порядку виконання іноземним учасником наступних вимог тендерної документації:
Яким чином має бути оформлений документ іноземного учасника, що вимагається п. 5 Додатку 2 до Тендерної документації (документ про призначення керівника учасника або уповноваженої ним особи). А саме, чи вимагається його легалізація для використання в Україні?
Яким чином має бути оформлений документ іноземного учасника, що вимагається п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації (статутний документ юридичної особи). А саме, чи вимагається його легалізація для використання в Україні?
Чи може іноземний учасник не виконувати наступну вимогу п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації, надавши роз’яснення щодо неможливості її виконання:
“Вимоги до статутного документу:
1. Статутний документ повинен містити відмітку державного реєстратора.
2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Розділ ІІІ (Додаток 5) Учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів))”.
Яким чином іноземний учасник може заповнити наступні поля Довідки “Інформація замовнику та письмове підтвердження учасника (форма наведена у Додатку 5 до Тендерної документації): поле 2 “Код ЄДРПОУ” (у іноземного учасника відсутній код ЄДРПОУ); поле 7 “МФО” (у іноземної банківської установи, в якій може бути відкрито банківський рахунок іноземного учасника, відсутній код МФО); поле 12 (якщо вартість чистих активів іноземного учасника, утвореного у формі ТОВ за законодавством іншої країни, необхідно зазначити в гривнях, то за яким курсом?)?
Яким чином має бути оформлений документ іноземного учасника, що вимагається п. 1 Додатку 6 до Тендерної документації? А саме, чи може він бути виданий компетентним органом держави реєстрації іноземного учасника? Чи вимагається його легалізація для використання в Україні?
Яким чином іноземний учасник може отримати документ, передбачений п. 2 Додатку 6 Тендерної документації? Відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733, на яку Замовник посилається, таку довідку може отримати тільки платник податків в Україні. Іноземний учасник не має статусу платника податків в Україні, а тому не може виконати вимогу, передбачену п. 2 Додатку 6 Тендерної документації.
Просимо надати роз’яснення з приводу вищевикладеного та внести відповідні зміни до тендерної документації, які врегулюють порядок подання тендерних пропозицій іноземними учасниками.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.06.2019, 15:23)
1. Стосовно форм документів - усі документи, що складені від імені Учасника повинні бути підписані уповноваженою особою Учасника та можуть бути завірені печаткою Учасника (в разі її використання) та містити прізвище ініціали та посаду, уповноваженої особи. Решта документів, що надаються/завантажуються в Систему на вимогу тендерної документації від 20.06.2019 № 15-03-278 (редакція 01) (далі – Тендерна документація) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) та можуть містити відбитки печатки Учасника (в разі її використання). Замовником допускається виконання таких документів з копій документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції та Учасником в Довідці «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Розділ ІІІ (Додаток 5) надаються роз’яснення в довільній формі із зазначенням підстав ненадання кожного з таких документів.

2. Поле 12 Додатку 5 Тендерної документації заповнюється лише вітчизняними Учасниками (товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) та товариство з додатковою відповідальністю (ТДВ)).

3. По питанням щодо документів, які необхідно надати відповідно до Додатку 6 Тендерної документації, Замовником внесено відповідні зміни та Тендерну документацію викладено в новій редакції 02.
27.06.2019, 12:05
Роз'яснення стосовно документів іноземних учасників
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!
Просимо надати роз'яснення щодо порядку виконання іноземним учасником наступних вимог тендерної документації, на які не було надано відповіді при розгляді попереднього запитання до процедури:
Чи може іноземний учасник, статутний документ якого не містить ані відмітки державного реєстратора, ані коду доступу до результатів надання адміністративних послуг, не виконувати наступну вимогу п. 6 Додатку 2 до Тендерної документації, надавши роз’яснення щодо неможливості її виконання:
“Вимоги до статутного документу:
1. Статутний документ повинен містити відмітку державного реєстратора.
2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, в Довідці «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Розділ ІІІ (Додаток 5) Учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів))”.
Чи в такому випадку іноземний учасник взагалі НЕ подає статутний документ, зазначивши про це в Довідці «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Розділ ІІІ (Додаток 5)?
Яким чином іноземний учасник може заповнити наступні поля Довідки “Інформація замовнику та письмове підтвердження учасника (форма наведена у Додатку 5 до Тендерної документації): поле 2 “Код ЄДРПОУ” (у іноземного учасника відсутній код ЄДРПОУ); поле 7 “МФО” (у іноземної банківської установи, в якій може бути відкрито банківський рахунок іноземного учасника, відсутній код МФО)?
Просимо надати роз’яснення з приводу вищевикладеного та внести відповідні зміни до тендерної документації, які врегулюють порядок подання тендерних пропозицій іноземними учасниками.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 03.07.2019, 08:20)
1. Стосовно статуту
На виконання вимог пункту 6 Додатку 2 Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надає «Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності)».
У разі, якщо Учасник не може надати статутний документ у відповідності до вимог до статутного документу встановлених в Тендерній документації від 26.06.2019 №15-03-295 (редакція 02) (далі - Документація), а саме статутний документ не містити відмітку державного реєстратора та відсутній код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), в такому випадку Учасником в Довідці «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Розділ ІІІ (Додаток 5) надаються відповідні роз’яснення в довільній формі із зазначенням підстав неможливості виконати такі вимоги.
Статутний документ надається в будь-якому випадку.
2. Стосовно коду ЄДРПОУ
В полі 2 Додатку 5 Довідки «Інформація замовнику та письмове підтвердження Учасника» іноземними Учасниками зазначається інформація про реєстраційний номер Учасника згідно з реєстраційними документами країни Учасника та в Довідці «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Розділ ІІІ (Додаток 5) надаються відповідні роз’яснення.
3. Стосовно коду МФО
В полі 7 Додатку 5 Довідки «Інформація замовнику та письмове підтвердження Учасника» іноземними Учасниками зазначається інформація про код або такі інші реквізити банку (банківської установи) Учасника та в Довідці «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Розділ ІІІ (Додаток 5) надаються відповідні роз’яснення.
19.07.2019, 13:49
Внесення змін до Тендерної документації
Загальне запитання щодо оголошення
18/07/19 Замовником були внесені та опубліковані суттєві зміни до Додатку 1, Тендерної документації (редакція 03) в порівнянні з попередніми (редакція 01 та 02), що унеможливлює нас, як потенційного Учасника, прийняти участь у торгах, суттєво звужують коло потенційних учасників, Їх конкурентоспроможність та мають ознаки змови.
Вказані зміни ніяким чином не впливають на призначення, функціональні можливості та загальні характеристики предмету закупівлі, натомість дискримінують інших потенційних учасників. Для запобігання неконкурентних торгів, розширення кола потенційних учасників та здорової конкуренції просимо повернути попередню редакцію (Додаток 1, ТД редакція 02 від 26.06.19) або внести зміни до ТД (редакція 03) виклавши пункти 2,7,8,9.10 та 11 в наступній редакції:
2. Спецавтомобіль побудовано на вантажному шасі типу Iveco, Isuzu, Volvo, або іншого (в тендерній пропозиції (технічній частині) вказати запропонований тип шасі)
7. ширина спецавтомобіля – не більше 2600 мм (в тендерній пропозиції (технічній частині) вказати конкретний показник);
8. довжина спецавтомобіля – не більше 6900 мм (в тендерній пропозиції (технічній частині) вказати конкретний показник);
9. висота спецавтомобіля в транспортному положенні – не більше 3800 мм (в тендерній пропозиції (технічній частині) вказати конкретний показник);
10. мінімальна робоча висота від землі переднього перехідного майданчика – не більше 1750 мм (в тендерній пропозиції (технічній частині) вказати конкретний показник),
11. максимальна висота підйому - не менше 5800 мм (в тендерній пропозиції (технічній частині) вказати конкретний показник);
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.07.2019, 12:21)
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовник встановлюючи вимоги до предмета закупівлі керується законами України, підзаконними нормативними актами, розпорядженнями виконавчих органів влади, власним досвідом, пов’язаним з експлуатаційними особливостями предмета закупівлі враховуючи сучасні тенденції при обслуговуванні пасажирів та новітні технології автомобілебудування.
Так, в Специфікації Розділу I Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації від 17.07.2019 № 15-03-328 (редакція 03) (далі – Тендерна документація) Замовником наведені технічні/інші характеристики (технічна специфікація) Товару, які задовольняють вимоги Замовника та в свою чергу дозволять Замовнику надавати якісні послуги з обслуговування пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.
Ретельно проаналізувавши запитання з електронного майданчика «Prozorro» (номер закупівлі UA-2019-06-20-000919-a), замовником не встановлено, які саме зміни «суттєво звужують» коло потенційних учасників.
Враховуючи, що спецавтомобіль не виробляється серійно, а лише за замовленням з попереднім погодженням конструкції, її розмірів, типу шасі, комплектації, тощо, то можливість виготовлення даної машини викликає складнощі лише у тих виробників, технічні можливості яких не відповідають сучасним тенденціям.
Тобто, неспроможність виготовлення спецавтомобіля з характеристиками які встановлені в Тендерній документації, не являється звуженням потенційного кола учасників, а є ретельним відбором виробників, які здатні враховувати експлуатаційні особливості замовника, його конструкційні побажання.
З огляду на це, вважаємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними та вимоги Тендерної документації є такими, що ніяким чином не дискримінують жодного з учасників.
Також, звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить чіткого визначення того, які вимоги є дискримінаційними та/або прихованими, отже, відповідно до вимог статті 22 цього Закону замовник може включити до Тендерної документації інформацію, яку вважає за необхідне до неї включити.