Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.05.2019 15:07. Дата останніх змін - 22.07.2019 09:54

повірка приладів обліку теплової енергії -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-17-001205-b  
ID 75647d65963c4754bc0957d56bc5d534  
Очікувана вартість закупівлі
1`900`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Джерело фінансування місцевий бюджет

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 1`900`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 19`000.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 19`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
17.05.19
Період уточнень
до 01.06.19
Період оскаржень
до 07.06.19
Подання пропозицій
до 11.06.19
Аукціон
12.06.19
Кваліфікація переможця
з 12.06.19
Торги відмінено
22.07.19
20.05.2019, 16:16
Запитання щодо технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо Вас надати інформацію, щодо складу кожного теплолічильника, а саме: яка кількість витратомірів та термоперетворювачів (пара) входить до складу кожного теплолічильника?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.05.2019, 13:15)
Вул. Кузнецька, 50 - 1 обчислювач, 1 витратомір, 1 пара термоперетворювачів
Вул. Крилова, 40 (1-2 підїзди) - 1 обчислювач, 4 витратоміра (по 2 на підїзд), 2 пари термоперетворювачів пр. Центральний, 183 (1-2 підїзди) - 1 обчислювач, 4 витратоміра (по 2 на підїзд), 2 пари термоперетворювачів По всім іншим адресам - 1 обчислювач, 2 витратоміри, 1 пара термоперетворювачів
23.05.2019, 11:48
Запитання щодо технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо Вас надати інформацію по кожній адресі ( зазначеної в переліку приладів обліку що додається до ТД ) стосовно комплектації теплолічильників а саме: тип теплообчислювача (наприклад: СВТУ; Supercal, Суперком-01, Аква МВТ); кількість термоперетворювачів опору(пара, дві пари);
номінальний діаметр (DN), тип та кількістьвитратомірів (лічильників) які входять до складу теплолічильника.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2019, 13:20)
Тип теплообчислювача визначено в п. 6.2.; кількість термоперетворювачів ззаначено у відповді на попереднє питання; п. 6.3. передбачено що витратоміри є ультразвуковими; діаметр зазначено в технічному завданні
24.05.2019, 09:08
Щодо п. 6.5. проекту Договору
Загальне запитання щодо оголошення
Чи можливе залучення третіх осіб до виконання частини послуг (монтаж, демонтаж) за договором за умови, що повірка проводитиметься безпосередньо Виконавцем? Яким чином отримується погодження Замовника на залучення третіх осіб до виконання робіт згідно п 6.5 проекта Договору?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2019, 13:23)
Оскільки предметом закупівлі є послуги, Замовник не вимагає обовязкового зазначення інформації про залучення третіх осіб. Але у разі необхідності залучення третіх осіб під час виконання договору Виконавець письмово сповіщає про це іншу Сторону.
24.05.2019, 09:10
Щодо п. 6.3.5.1 проекту Договору
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п. 6.3.5.1. проекту Договору, Виконавець в обов’язковому порядку повинен мати у наявності власну або таку, що перебуває в іншому праві користування лабораторію для повірки теплообчислювачів та витратомірів з наданням свідоцтва про калібрування.

Згідно з Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ.
Свідоцтво про калібрування видається лише за результатами калібрування, виконання яких не обумовлюється цим Договором. Просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2019, 14:29)
Ваші зауваження враховані. При необхідності будуть внесені відповідні зміни
24.05.2019, 09:22
Щодо свідоцтва про калібрування
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" (абз.1, 5) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з:

- свідоцтва про калібрування засобів вимірювальної техніки.
Що мається на увазі? Яке свідоцтво про калібрування ЗВТ потрібне?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2019, 13:28)
Учасник закупівлі повинен у складі своєї тендерної пропозиції завантажити файл з документом, який так і називається "свідоцтво про калібрування". Учасник закупівлі, який має намір прийняти участь повинен розуміти, що мається на увазі.
24.05.2019, 09:28
Щодо технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
У додатку 2 "Технічне завдання" у кожному розділі є позиція "регуліровка (калібровка) витратомірів". Поняття "калібровка" у чинному законодавстві відсутнє.

Згідно п.п. 10 п. 1 ст. 1 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" калібрування - це сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу.

Таким чином, калібрування не може надаватися при надання послуги з повірки і не узгоджується з предметом Договору, яким є повірка приладів обліку теплової енергії в житлових будинках м. Миколаєва.

Просимо надати пояснення, які саме послуги потребуються. Просимо привести ці позиції у відповідність до чинного законодавства та потреб Замоника, наприклад викласти в наступній редакції: "регулювання (налаштування) витратомірів".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2019, 14:31)
Ваші зауваження враховані. При необхідності будуть внесені відповідні зміни
24.05.2019, 09:35
Дискримінація! Просимо внести зміни!
Загальне запитання щодо оголошення
У розділі "Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст. 16" наявна наступниа вимога:
"окрім того, учасник, який в період з 2016 по 2019 роки виступав стороною за договорами підряду укладеними з департаментом житлово-комунального господарства ММР – додатково надає позитивний відгук від департаменту житлово-комунального господарства ММР, який повинен містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника з боку департаменту житлово-комунального департаменту ММР. Вказаний відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу".

Така вимога є дискримінаційною, незаконною та ставить Учасника у пряму залежність від Замовника. Дії Замовника в частині встановлення в Оголошенні наведених вище вимог порушують вимоги статті 3 Закону, якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2019, 13:31)
Вимога про надання відгуку не є дискримінаційною, оскільки не порушує рівного права учасників закупівлі на участь в ній. Але надання такого відгуку є важливою оперативно-господарською санкцією, що передбачено Господарським кодексом України.
24.05.2019, 09:39
Щодо кваліфікаційного критерію
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно кваліфікаційних критеріїв, замовник вимагає “В разі наявності в учасника власних транспортних засобів - надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) на такі т/з та лист територіального органу з надання сервісних послуг МВС (сервісного центру МВС) щодо державної реєстрації вказаних т/з”.
Відповідно ч. 4 ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Просимо надати пояснення щодо необхідності надання листа територіального органу з надання сервісних послуг МВС (сервісного центру МВС) щодо державної реєстрації вказаних т/з та в разі можливості викласти дану вимогу у наступній редакції: “В разі наявності в учасника власних транспортних засобів - надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) на такі т/з або лист територіального органу з надання сервісних послуг МВС (сервісного центру МВС) щодо державної реєстрації вказаних т/з”.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2019, 13:36)
Кваліфікаційні критерії встановлюються Замовником самостійно. Ця вимога дозволяє достовірно підтвердити або спростувати інформацію, яку надає учасник стосовно наявності власної техніки.
24.05.2019, 09:45
Щодо вимог договору
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо внести до п. 6.1 Договору обовязок Замовника надати технічну документацію (паспорти, попередні свідоцтва про повірку та інші не обхідні документи) на ЗВТ, що підлягають повірці за договором.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2019, 14:33)
Свідоцтва про попередню повірку теплолічильників втратили свою чинність, тому вони та інші документи не є необхідними для виконання предмету даної закупівлі
24.05.2019, 09:46
Щодо технічнічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Додатком 2 до технічної документації передбачена перевірка комплектності теплолічильників. Просимо розяснити, що мається на увазі.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2019, 14:35)
Перевірка комплексності теплолічильників це перевірка наявності пломб, установлених під час попередньої повірки і пломб, установлених під час монтажу на місці експлуатації у місцях пломбування.
24.05.2019, 09:47
Щодо технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Додатком 2 до технічної документації передбачена перевірка працездатності витратоміра. Які дії входять до даної послуги? Яким чином має бути проведена перевірка?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2019, 14:38)
Перевірку працездатності витратомірів проводять: 1. шляхом створення потоку води через витратомір. Результати перевірки вважають задовільними, якщо під час пропускання води через лічильник відбувається збільшення його показів; 2. шляхом відсутності потоку води через витратомір. Результат перевірки вважають задовільним, якщо не відбувається збільшення його показів.
24.05.2019, 09:48
Щодо технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Які послуги маються на увазі під поняттям "перевірка герметичності гідравлічної частини витратоміра"? (додаток 2 "Технічне завдання")
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2019, 14:41)
Згідно з методикою повірки витратомірів проводять перевірку герметичності гідравлічної частини шляхом створення у вимірювальній порожнині витратоміра надлишкового тиску. Результати перевірки вважаються задовільними, якщо в місцях зєднань та на корпусі лічильника не спостерігається краплепадіння або витікання води.
24.05.2019, 09:50
Щодо технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Яким чином має здійснюватися послуга "збірка витратоміра"? Як має здійснюватися контроль якості збірки витратоміра? (додаток 2 "Технічне завдання")
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2019, 14:45)
Витратоміри повинні бути підготовленими для роботи до наступної повірки через 4 роки, тому перед повіркою повинні розбиратись. Після розробки витратомірів для очистки магнітних муфт і перевірки датчиків витрат проводиться збірка та перевірка правильності обтиску різьбових зєднань та хомутів на предмет появи тріщин і відколів.
24.05.2019, 09:53
Щодо технічного завдання
Загальне запитання щодо оголошення
Відповідно до технічного завдання Учасником необхідно здійснити заміну елементу живлення 128 шт, а перепрограмування теплообчислювача після заміни елементу живлення — 183 шт. Просимо надати пояснення щодо різниці у кількості.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.05.2019, 14:46)
Будуть внесені відповідні зміни.
24.05.2019, 09:54
Щодо умов договору
Загальне запитання щодо оголошення
З метою узгодження положень проекту договору у відповідності з предметом закупівлі, просимо п. 7.5 викласти в наступній редакції:

"7.5 За порушення умов договору щодо якості послуг з повірки приладів обліку теплової енергії в житлових будинках м. Миколаєва, Замовник має право накласти на Виконавця штраф у розмірі 20% вартості Договору".
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2019, 13:40)
Цей пункт договору визначено Замовником під час складення тендерної документації і не підлягає корегуванню.
24.05.2019, 09:59
Щодо кваліфікаційного критерію
Загальне запитання щодо оголошення
Просимо видалити вимогу про надання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", оскільки це є недоречним, не стосується предмета закупівлі та не впливає на надання послуг за договором. А також дана інформація є конціденційною
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 24.05.2019, 13:41)
Надання такого звіту є обовязковою вимогою. У складі тендерної документації міститься зразок листа-згоди на обробку персональних даних.