Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.05.2019 22:07. Дата останніх змін - 04.06.2019 22:16

Фармацевтична продукція -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-17-000945-c  
ID 23a4785f6ae4443492635567eeb3b6df  
Загальна очікувана вартість закупівлі
308`241.83 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Згідно кошторисних призначень

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Ізяславський центр первинної медико-санітарної допомоги " Ізяславської районної ради Хмельницької області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 308`241.83 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
17.05.19
Період уточнень
до 25.05.19
Період оскаржень
до 31.05.19
Подання пропозицій
до 04.06.19
Закупівля не відбулась
04.06.19
21.05.2019, 10:24. ID: UA-2019-05-17-000945-c.a1
Вимога (Скарга)
запит на зміни
вимога у додатку
Шановні учасники! Тендерний комітет уважно вивчив ваше звернення та прийшов до висновку, що Ваші вимоги можуть бути задоволені лише частково. Тендерний комітет не може погодитись зі збільшенням кошторисних призначень що до лоту №2, оскіли це призведе неодмінно до збільшення суми всієї закупівлі, а це є неприпістимим, оскільки такий крок буде розцінюватися, як грубе порушення норм ЗУ "Про публічні закупівлі". Зменшити вартість закупівлі по лоту №1 з одночасним збільшенням на таку ж суму закупівлі по лоту №2 також не являється можливим, оскільки зменшення закупівлі доз туберкуліну може спричинити суттєві порушення плану тутеркулінодіагностики району, яка проводиться нашим підприємством. Єдиний вихід вбачаємо у зменшенні кількості закупівлі лікарських засобів шляхо перегляду і зміни даних, зазначених у таблиці до лоту №2.
Також беремо до уваги Віші зауваження до пункту тендерної документації що до гарантійних листів від виробників, який також буде змінено тендерним комітетом в тендерній документації до закінчення періоду уточнень в даній процедурі закупівл.
Відповідь замовника: 24.05.2019 10:22
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником