Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 23.04.2019 15:37. Дата останніх змін - 23.04.2019 15:43

Канцелярські товари -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-23-002662-b  
ID d076aa35b78b44f589010dbc59300bf7  
Очікувана вартість закупівлі
4`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Карманець-файл А4 пл.;Клей ПВА; Лоток 3-ий вертикальний;Набір настільний ;Обкладинка А4;Папір газетний А4; Папір офісний А4,500 арк/пач;Папка швидкозшивач з прозорим верхом;Ручка-коректор; Скріпки металеві 25-28 мм;Стрижень до ручки кулькової

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Тернівському районі" Криворізької міської ради  
Очікувана вартість закупівлі 4`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
23.04.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
23.04.19