Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.04.2019 12:14. Дата останніх змін - 16.05.2019 12:18

ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі з тонерами, фотобарабани та тонери для лазерних принтерів) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-10-000328-c  
ID 38028fccd3d444fa8b83bfddfb6076d5  
Очікувана вартість закупівлі
67`400.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Господарський суд Запорізької області  
Очікувана вартість закупівлі 67`400.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 337.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
10.04.19
Період уточнень
до 19.04.19
Період оскаржень
до 25.04.19
Подання пропозицій
до 29.04.19
Аукціон
02.05.19
Кваліфікація переможця
з 02.05.19
Пропозиції розглянуті
з 03.05.19
Завершена
16.05.19
11.04.2019, 08:08
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Загальне запитання щодо оголошення
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 11.04.2019, 10:28)
1) Відповідно до Додатка 2 до тендерної документації (абзац під таблицею з позначкою " * ") колонка таблиці "Код Товару та його назва" наведена як довідкова та повинна трактуватися у значенні "або еквівалент" згідно з вимогами пункту третього частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
У разі, якщо Учасник пропонує еквівалент Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики Товару, зазначеного у таблиці Додатка 2 до тендерної документації.
2) Відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною.
15.04.2019, 15:16
Використання ліцінзійних картриджів
Загальне запитання щодо оголошення
У додатку 2 до тендерної документації у пункті 7 вказано,що" Використання запропонованого Учасником Товару не повинно порушувати гарантійні умови щодо оргтехніки, встановлені виробниками цієї техніки."З цього приводу є питання:
-Яка оргтехніка Замовника на гарантії?Річ у тому,що усі виробники оргтехніки за для збереження гарантії вимагають використання тільки оригинальних картриджів.Тому для того щоб Учасник міг правильно запропонувати товар, Учаснику необхідно знати, яка техніка у Замовника ще на гарантії, а яка ні.Тому просимо надати перелік гарантійного та після гарантійного обладнання.


Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 16.04.2019, 12:21)
Пункт 7 додатку 2 до тендерної документації варто тлумачити так: порушенням гарантійних умов щодо оргтехніки є використання "неякісної продукції/продукції яка має дефект" картриджів та інших витратних матеріалів, які призвели до пошкодження (завдали шкоди) оргтехніки Замовника. Поняття «продукція, що має дефект» тлумачиться відповідно до Закону України "Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту в продукції".