Процедура закупівлі оголошена 08.04.2019 16:26. Дата останніх змін - 17.05.2019 08:45
Надання послуг охоронців -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-04-08-000710-c | |
| ID | 18e4d653d3874adf9413d565be927a0d |
Очікувана вартість закупівлі
410`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» | |
| Очікувана вартість закупівлі | 410`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 4`100.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
08.04.19
Період уточнень
до 14.04.19
Період оскаржень
до 20.04.19
Подання пропозицій
до 24.04.19
Аукціон
25.04.19
Кваліфікація переможця
з 25.04.19
Пропозиції розглянуті
з 06.05.19
Завершена
17.05.19
09.04.2019, 17:10. ID: UA-2019-04-08-000710-c.b1
Вимога (Скарга)
стосовно дискримінаційної вимоги п.п.1.3.4. п.5 розділу ІІІ ТД
Підпунктом 1.3.4. пункту 5 Кваліфікаційних критеріїв до учасників, розділу ІІІ тендерної документації, вимагається наявність договору який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування у 2019 році або наявність актів виконаних робіт за 2019 рік на підтвердження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках (копія, завірена уповноваженою особою Учасника).
Ця вимога суперечить діючому законодавству, а тому, на нашу думку, повинна бути вилучена з тендерної документації. Так, статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності - це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Таких заходів, як укладання суб’єктами господарювання з правоохоронними органами договорів Закон не передбачає. До того ж укладання письмових правочинів між контрагентами не є «заходами» в сенсі цього слова, а є цивільно-правовими актами, де сторони повинні мати конкретні права і обов’язки, відповідальність за порушення їх умов тощо.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника, викладена в підпункті 1.3.4. пункту 5 кваліфікаційних критеріїв до учасників, розділу ІІІ тендерної документації, порушує ч.1. ст.3, ч.3. ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» та вимагаємо внести зміни до документації, а саме, видалити цю вимогу.
Ця вимога суперечить діючому законодавству, а тому, на нашу думку, повинна бути вилучена з тендерної документації. Так, статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності - це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Таких заходів, як укладання суб’єктами господарювання з правоохоронними органами договорів Закон не передбачає. До того ж укладання письмових правочинів між контрагентами не є «заходами» в сенсі цього слова, а є цивільно-правовими актами, де сторони повинні мати конкретні права і обов’язки, відповідальність за порушення їх умов тощо.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника, викладена в підпункті 1.3.4. пункту 5 кваліфікаційних критеріїв до учасників, розділу ІІІ тендерної документації, порушує ч.1. ст.3, ч.3. ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» та вимагаємо внести зміни до документації, а саме, видалити цю вимогу.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Договір з Управління поліції охорони про реагування, не є не доступним для укладення для багатьох суб’єктів охоронної діяльності,тому це не є дискримінаційною для Учасників, наявність даного договору у Учасника є підтвердженням його професійності та відповідності кваліфікаційним критеріям які необхідні Замовнику. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування, оскільки повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору , Учасник буде мати можливість, за потреби звернутися за допомогою,а Управління поліції охорони, оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Договір з Управління поліції охорони про реагування, не є не доступним для укладення для багатьох суб’єктів охоронної діяльності,тому це не є дискримінаційною для Учасників, наявність даного договору у Учасника є підтвердженням його професійності та відповідності кваліфікаційним критеріям які необхідні Замовнику. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування, оскільки повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору , Учасник буде мати можливість, за потреби звернутися за допомогою,а Управління поліції охорони, оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку.
Відповідь замовника: 12.04.2019 09:43
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
09.04.2019, 17:25. ID: UA-2019-04-08-000710-c.c2
Вимога (Скарга)
стосовно дискримінаційної вимоги п.10 додатку 3 до тендерної документації
Згідно вимоги пункту 10 додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати копії довідок про проходження правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку в органах внутрішніх справ, службові посвідчення (надати копії довідок та посвідчень, завірені уповноваженою особою Учасника).
Статтею 10 ЗУ Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону зазначено повний перелік прав членів громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону: брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку і державного кордону разом з поліцейськими, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України, а в сільській місцевості - самостійно шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи підрозділу Державної прикордонної служби України; вживати спільно з поліцейськими заходів до припинення адміністративних правопорушень і злочинів та інші. Охоронники які будуть надавати замовнику послуги охорони на стаціонарному посту або автопатрулі не мають жодного відношення до виконання завдань покладених законодавством на членів громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону. Також хочемо зазначити що послуги з охорони надаються відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до учасників торгів та суттєво скорочує їх кількість участі в тендерній закупівлі. Жодним нормативним документом, що регулює надання охоронних послуг, не передбачено обов’язкову участь охоронників в громадських формуваннях з охорони громадського порядку і державного кордону. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 10 додатку 3 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Статтею 10 ЗУ Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону зазначено повний перелік прав членів громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону: брати участь у забезпеченні охорони громадського порядку і державного кордону разом з поліцейськими, військовослужбовцями Державної прикордонної служби України, а в сільській місцевості - самостійно шляхом виконання конкретних доручень керівника відповідного органу Національної поліції чи підрозділу Державної прикордонної служби України; вживати спільно з поліцейськими заходів до припинення адміністративних правопорушень і злочинів та інші. Охоронники які будуть надавати замовнику послуги охорони на стаціонарному посту або автопатрулі не мають жодного відношення до виконання завдань покладених законодавством на членів громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону. Також хочемо зазначити що послуги з охорони надаються відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов.
На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до учасників торгів та суттєво скорочує їх кількість участі в тендерній закупівлі. Жодним нормативним документом, що регулює надання охоронних послуг, не передбачено обов’язкову участь охоронників в громадських формуваннях з охорони громадського порядку і державного кордону. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 10 додатку 3 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (частина третя статті 16 Закону).
Таким чином, нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Беручі до уваги, що згідно з Постанови Кабінетів Міністрів України №565 від 07.07.2010р. та п. 3 додатку до постанови «Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг , пов’язаних з охороною державної та іншої власності, а також охороною громадян, і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)» Замовник визначається як суб’єкт господарювання з високим ступенем ризику. Крім того, згідно інформації на сайті МВС України ліцензії на надання охоронних послуг отримали більше 7000 суб’єктів господарювання, що свідчить про розвинений ринок надання цього виду послуг. Тому, враховуючи вищезазнчене, а також згідно п. 6 додатку до постанови Кабінету Міністрів України та вимог наказу МОЗУ № 992 від 31.08.2017 року до охорони з СЗНПД Замовник визначив саме таку вимогу в п. 2 додатку №1 до тендерної документації, вважає її правомірною, та такою, що не обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та будуть визнані переможцем торгів.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» члени громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону під час спільного з поліцейськими, прикордонниками виконання покладених на них завдань з охорони громадського порядку і державного кордону мають право застосувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії у випадках і в порядку, передбачених законом. В зв’язку з тим, що об’єкти охорони знаходяться в державній власності, вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуг та додаткових навичок до працівників охорони зазначених об’єктів, в тому числі проходження охоронцями правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (частина третя статті 16 Закону).
Таким чином, нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Беручі до уваги, що згідно з Постанови Кабінетів Міністрів України №565 від 07.07.2010р. та п. 3 додатку до постанови «Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг , пов’язаних з охороною державної та іншої власності, а також охороною громадян, і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)» Замовник визначається як суб’єкт господарювання з високим ступенем ризику. Крім того, згідно інформації на сайті МВС України ліцензії на надання охоронних послуг отримали більше 7000 суб’єктів господарювання, що свідчить про розвинений ринок надання цього виду послуг. Тому, враховуючи вищезазнчене, а також згідно п. 6 додатку до постанови Кабінету Міністрів України та вимог наказу МОЗУ № 992 від 31.08.2017 року до охорони з СЗНПД Замовник визначив саме таку вимогу в п. 2 додатку №1 до тендерної документації, вважає її правомірною, та такою, що не обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та будуть визнані переможцем торгів.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» члени громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону під час спільного з поліцейськими, прикордонниками виконання покладених на них завдань з охорони громадського порядку і державного кордону мають право застосувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії у випадках і в порядку, передбачених законом. В зв’язку з тим, що об’єкти охорони знаходяться в державній власності, вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуг та додаткових навичок до працівників охорони зазначених об’єктів, в тому числі проходження охоронцями правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку.
Відповідь замовника: 12.04.2019 09:44
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
10.04.2019, 13:01. ID: UA-2019-04-08-000710-c.c3
Вимога (Скарга)
щодо дискримінаційної вимоги п. 12 додатку 3 до тендерної документації
Пунктом 12 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що «У зв’язку з тимчасовою відсутністю на об’єкті охорони Замовника пожежної сигналізації, та значної кількості пацієнтів у тому числі пацієнтів з обмеженими можливостями, надати копії посвідчень працівників Учасника, що пройшли навчання щодо злагодженості та професійних дій охорони в разі виявлення на об’єкті пожежі, аварії, вибуху чи при виникненні інших надзвичайних ситуацій, подій, прийняття участі при усуненні наслідків надзвичайної ситуації (видане ДСНС України).» Просимо пояснити, що це за документ (або документи), яким саме територіальним органом ДСНС України видається, на підставі чого, а також яким нормативно-правовим актом передбачено отримання суб’єктом охоронної діяльності в органах ДСНС подібного документа, чи він видається кожному охороннику, чи охоронній організації тощо? При цьому наголошуємо, що вимогами Закону України «Про охоронну діяльність» та виданими в його розвиток нормативними актами наявність в охоронній компанії такого роду документів не передбачено, а тому Ваша вимога щодо подання такого документу є неправомірною, дискримінаційною і підлягає вилученню.
Також звертаю Вашу увагу, що відсутність пожежної сигналізації в лікувальному закладі ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнтів в тому числі з обмеженими можливостями, персоналу. Сам факт відсутності пожежної сигналізації може свідчити про злочинну недбалість керівництва лікарні. Законом заборонено експлуатацію об’єктів в яких обслуговується населення за відсутності пожежної сигналізації, а тому вважаємо, що у цьому випадку необхідне негайне реагування компетентних органів.
Також звертаю Вашу увагу, що відсутність пожежної сигналізації в лікувальному закладі ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнтів в тому числі з обмеженими можливостями, персоналу. Сам факт відсутності пожежної сигналізації може свідчити про злочинну недбалість керівництва лікарні. Законом заборонено експлуатацію об’єктів в яких обслуговується населення за відсутності пожежної сигналізації, а тому вважаємо, що у цьому випадку необхідне негайне реагування компетентних органів.
Відповідно до частини 3 статті 40 Кодексу цивільного захисту України навчання працюючого населення діям у надзвичайних ситуаціях є обов’язковим і здійснюється в робочий час за рахунок коштів роботодавця за програмами підготовки населення діям у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту. Згідно частини 6 зазначеного Кодексу допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється. Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444 затверджено Порядок здійснення навчання діям у надзвичайних ситуаціях, який визначає механізм організації навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, його структуру, види та форми. Згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України №444 від 26.06.2016 затверджено Порядок затвердження програм навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки, організації та контролю їх виконання. Оскільки Замовнику невідомі програми, за якими проходили навчання співробітники Учасника, Замовник має право виставляти додаткові вимоги через те, що в проекті договору про надання охоронних послуг, який підписується за результатами проведення процедури закупівлі, є окремий пункт про забезпечення протипожежної безпеки.
Також хочемо значити що в лікувальному закладі провадиться капітальний ремонт облаштовуються нові приміщення і встановлення пожежної сигналізації планується найближчим часом.
Також хочемо значити що в лікувальному закладі провадиться капітальний ремонт облаштовуються нові приміщення і встановлення пожежної сигналізації планується найближчим часом.
Відповідь замовника: 12.04.2019 09:46
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
11.04.2019, 14:34. ID: UA-2019-04-08-000710-c.c4
Вимога (Скарга)
щодо власного транспорту реагування
В кваліфікаційних критеріях до учасників Замовником зазначено про наявність рухомого складу (не менше 3 одиниці), який фіксується на балансі підприємства Учасника (для підтвердження необхідно надати копії технічних паспортів на транспортні засоби та фото автомобілів, які будуть забезпечувати охорону на території об’єктів).
Відповідно до розділу 1 ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб суб'єкта охоронної діяльності, що призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнову шкоду або створюють можливу загрозу життю і здоров'ю громадян або персоналу охорони на об'єктах охорони. Законодавчо не визначено, що транспорт має бути власний чи залучений згідно договору реагування із іншим суб’єктом охоронної діяльності. В своїй діяльності охоронні компанії забезпечують негайне реагування не тільки власним транспортом, а й із залученням транспорту реагування інших охоронних компаній, що мають відповідну ліцензію та діють на підставі договору реагування, завдяки цьому скорочується час виїзду до місця події та поліпшують якість надання послуг. Крім того, транспорт може бути в лізингу, тобто не перебувати на балансі охоронної компанії, а належати лізинговій компанії, що жодним чином не впливає на якість надання охоронних послуг. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до учасників торгів та суттєво скорочує їх кількість участі в тендерній закупівлі.
Враховуючи вищенаведене вимагаю виключити норму щодо фіксації на балансі підприємства рухомого складу, зазначити про можливість використання транспорту реагування інших суб’єктів господарювання із наданням підтверджуючих документів, зазначити про можливість використання транспорту реагування, що перебуває у лізингу.
Відповідно до розділу 1 ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з охорони власності та громадян визначено, що транспорт реагування - транспортний засіб суб'єкта охоронної діяльності, що призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнову шкоду або створюють можливу загрозу життю і здоров'ю громадян або персоналу охорони на об'єктах охорони. Законодавчо не визначено, що транспорт має бути власний чи залучений згідно договору реагування із іншим суб’єктом охоронної діяльності. В своїй діяльності охоронні компанії забезпечують негайне реагування не тільки власним транспортом, а й із залученням транспорту реагування інших охоронних компаній, що мають відповідну ліцензію та діють на підставі договору реагування, завдяки цьому скорочується час виїзду до місця події та поліпшують якість надання послуг. Крім того, транспорт може бути в лізингу, тобто не перебувати на балансі охоронної компанії, а належати лізинговій компанії, що жодним чином не впливає на якість надання охоронних послуг. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до учасників торгів та суттєво скорочує їх кількість участі в тендерній закупівлі.
Враховуючи вищенаведене вимагаю виключити норму щодо фіксації на балансі підприємства рухомого складу, зазначити про можливість використання транспорту реагування інших суб’єктів господарювання із наданням підтверджуючих документів, зазначити про можливість використання транспорту реагування, що перебуває у лізингу.
Відповідь :Стосовно Вашої вимоги зазначаємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь замовника: 15.04.2019 08:56
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
11.04.2019, 14:53. ID: UA-2019-04-08-000710-c.a5
Вимога (Скарга)
дискримінація щодо віку
Пунктом 2.1. кваліфікаційних критеріїв Замовником зазначено про надання довідок про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (більше 10 охоронників), які досягли 18-річного віку та не досягли пенсійного віку.
Згідно з ч. З ст. 22 Кодексу законів про працю України вимоги щодо віку працівника можуть встановлюватись законодавством України. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960), визначено наступне: персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Тобто законодавець щодо охоронників обмежив тільки нижній граничний вік – від 18 років.
Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців - до досягнення пенсійного віку, адже в жодному законодавчому акті не встановлений верхній граничний вік для працівників охоронної сфери.
Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення»: «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів.
Головне, цінні кадри охоронних структур, бувші працівники правоохоронних органів та військові можуть вийти на пенсію і в 40 років, що, таких підготовлених фахівців неможливо залучати через незаконні вимоги окремих замовників?
Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Згідно з ч. З ст. 22 Кодексу законів про працю України вимоги щодо віку працівника можуть встановлюватись законодавством України. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960), визначено наступне: персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку. Тобто законодавець щодо охоронників обмежив тільки нижній граничний вік – від 18 років.
Стає не зрозумілим на яких підставах Замовником встановлена вимога щодо віку охоронців - до досягнення пенсійного віку, адже в жодному законодавчому акті не встановлений верхній граничний вік для працівників охоронної сфери.
Хочемо зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення»: «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками», та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів.
Головне, цінні кадри охоронних структур, бувші працівники правоохоронних органів та військові можуть вийти на пенсію і в 40 років, що, таких підготовлених фахівців неможливо залучати через незаконні вимоги окремих замовників?
Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Стосовно Вашої вимоги зазначаємо, що Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь замовника: 15.04.2019 09:01
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
11.04.2019, 16:18. ID: UA-2019-04-08-000710-c.b6
Вимога (Скарга)
роз'яснення до технічного завдання
У технічному завданні (додаток 3 до ТД) послуги з охорони та патрулювання полягають у здійсненні учасником комплексу заходів по охороні власності та території замовника. При цьому зазначено два поста:
1. Центральна районна лікарня м. Боярка, вул. Соборності,51 (з цим все зрозуміло)
2. Пересувний автопатруль у м. Боярка
Що це значить? Пересувний автопатруль у м. Боярка?
Прошу конкретизувати технічне завдання, точно вказати технічні вимоги до другого поста, зазначити схему руху, інтенсивність руху автопатруля, вказати вимоги до автомобіля реагування, його оснащення, зазначити вимоги до складу групи автопатруля (водій, кількість охоронників), вимоги щодо їх оснащення спецзасобами та зброєю для можливості економічного прорахунку витрат на утримання другого поста та прийняття рішення про участь у даній закупівлі.
Також прошу визначити завдання охоронників автопатруля на вулицях міста Боярка, яка ще власність замовника є на вулицях міста Боярка, яку потрібно охороняти?
1. Центральна районна лікарня м. Боярка, вул. Соборності,51 (з цим все зрозуміло)
2. Пересувний автопатруль у м. Боярка
Що це значить? Пересувний автопатруль у м. Боярка?
Прошу конкретизувати технічне завдання, точно вказати технічні вимоги до другого поста, зазначити схему руху, інтенсивність руху автопатруля, вказати вимоги до автомобіля реагування, його оснащення, зазначити вимоги до складу групи автопатруля (водій, кількість охоронників), вимоги щодо їх оснащення спецзасобами та зброєю для можливості економічного прорахунку витрат на утримання другого поста та прийняття рішення про участь у даній закупівлі.
Також прошу визначити завдання охоронників автопатруля на вулицях міста Боярка, яка ще власність замовника є на вулицях міста Боярка, яку потрібно охороняти?
Пересувний автопатруль слід розуміти як група швидкого реагування охоронного підприємства., На приймальне відділення Центральна районна лікарня,привозять різних хворих в тому числі і в стані сильного алкогольного і наркотичного сп’яніння і з гострими психічними розладами, що може нести небезпеку оточуючим, звісно один співробітник охорони буде не в змозі забезпечити охорону і безпеку оточуючих.Саме для цих випадків в тендерній документації вимагається транспорт реагування, не менше двох охоронників які забезпечені спецзасобами.
Відповідь замовника: 15.04.2019 08:59
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
11.04.2019, 16:44. ID: UA-2019-04-08-000710-c.a7
Вимога (Скарга)
дискримінаційна вимога ТД
У п. 15 технічного завдання (додаток 3 до ТД) зазначено про необхідність надання учасником документу (договір, лист, доручення, тощо), який підтверджує взаємодію охоронної організації з найближчим до Замовника Управлінням поліції. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, який вже має або отримає до кінцевої дати відповідні документи. Обов’язки, повноваження та права поліції детально вказані в Законі України «Про національну поліцію», не будемо тут їх перераховувати, но в разі виникнення правопорушення чи ситуації, що потребує уваги чи втручання поліції, представники поліції належним законним чином зобов’язані відреагувати на звернення охоронної компанії незалежно від того, чи є відповідний договір, лист, доручення про взаємодію.
Напроти, жодним нормативним актом не зобов’язано поліцейських укладати договори про взаємодію із приватними охоронними компаніями, направляти їм про це листи чи видавати доручення. Тим паче замовником визначено найближче управління поліції, це Києво-святошинський районний відділ поліції і в разі, якщо посадові особи цього органу на підуть охоронній компанії назустріч, не наддадуть або наддадуть із запізненням відповідні документи, то таку охоронну компанію можна дискваліфікувати, як таку, що не виконала вимоги ТД.
Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Напроти, жодним нормативним актом не зобов’язано поліцейських укладати договори про взаємодію із приватними охоронними компаніями, направляти їм про це листи чи видавати доручення. Тим паче замовником визначено найближче управління поліції, це Києво-святошинський районний відділ поліції і в разі, якщо посадові особи цього органу на підуть охоронній компанії назустріч, не наддадуть або наддадуть із запізненням відповідні документи, то таку охоронну компанію можна дискваліфікувати, як таку, що не виконала вимоги ТД.
Тому дана вимога є дискримінаційною та порушує вимоги ч.1 ст.3 та ч. 3. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та внести відповідні зміни.
Замовником не вимагається договорів з поліцією, а лише підтвердження від органів поліції, що охоронне підприємство повідомило поліцію про участь в тендерній процедурі і вразі перемоги воно буде здійснювати діяльність на території центральної районної лікарні з необхідності взаємодії між ними.
Наказ Міністерства внутрішніх справ України,
Міністерства охорони здоров’я України,
Генеральної прокуратури України
29.09.2017 № 807/1193/279
Міністерство внутрішніх справ України
Міністерство охорони здоров'я України
Наказ N 318/114 від 20.05.2000
Наказ Міністерство внутрішніх справ України 09.11.2015 № 1452/735
Наказ Міністерство внутрішніх справ України від 28.04.2010р
Наказ Міністерства внутрішніх справ України,
Міністерства охорони здоров’я України,
Генеральної прокуратури України
29.09.2017 № 807/1193/279
Міністерство внутрішніх справ України
Міністерство охорони здоров'я України
Наказ N 318/114 від 20.05.2000
Наказ Міністерство внутрішніх справ України 09.11.2015 № 1452/735
Наказ Міністерство внутрішніх справ України від 28.04.2010р
Відповідь замовника: 15.04.2019 09:02
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
11.04.2019, 17:04. ID: UA-2019-04-08-000710-c.a8
Вимога (Скарга)
вимога
Пунктом 4.8. Кваліфікаційних критеріїв передбачено обов’язок учасника надати довідку в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником, має, або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. При цьому наголошено, що довідку надають всі учасники процедури закупівлі. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі т дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Навіщо писати про обов’язковість даної довідки в даній закупівлі з очікуваною вартістю в 410 тисяч гривень? Для збільшення кількості документів тендерної пропозиції? І дана вимога стосується лише юридичних осіб, навіщо подавати її фізичній особі підприємцю? Вимагаємо виключити дану вимогу, як таку, що не відповідає закону.
Навіщо писати про обов’язковість даної довідки в даній закупівлі з очікуваною вартістю в 410 тисяч гривень? Для збільшення кількості документів тендерної пропозиції? І дана вимога стосується лише юридичних осіб, навіщо подавати її фізичній особі підприємцю? Вимагаємо виключити дану вимогу, як таку, що не відповідає закону.
Закупівля здійснюється за державні кошти тому дана вимога застосована згідно Закону
Відповідь замовника: 15.04.2019 09:03
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
11.04.2019, 17:24. ID: UA-2019-04-08-000710-c.a9
Вимога (Скарга)
вимога щодо наявності договору із поліцією
Пунктом 1.3.4. Кваліфікаційних критеріїв передбачено обов’язок учасника надати договір, який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування у 2019 році або наявність актів виконаних робіт за 2019 рік на підтвердження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках (копія, завірена уповноваженою особою Учасника).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, який має договірні відносини саме із управлінням поліції охорони у 2019 році. На підставі якого нормативного документу замовник прописав дану вимогу? Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960) суб’єкт охоронної діяльності не зобов’язаний укладати договори реагування із поліцією охорони. Це право суб’єкта охоронної діяльності, а не його обов’язок. Наприклад наша компанія має взаємні договори на реагування майже із всіма провідними охоронними компаніями України, ми можемо гарантувати реагування на великій території, но із поліцією охорони взаємовідносин у 2019 році не було, яким чином це впливає на якість надання охоронних послуг? Вимагаю виключити дану норму як таку, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, який має договірні відносини саме із управлінням поліції охорони у 2019 році. На підставі якого нормативного документу замовник прописав дану вимогу? Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960) суб’єкт охоронної діяльності не зобов’язаний укладати договори реагування із поліцією охорони. Це право суб’єкта охоронної діяльності, а не його обов’язок. Наприклад наша компанія має взаємні договори на реагування майже із всіма провідними охоронними компаніями України, ми можемо гарантувати реагування на великій території, но із поліцією охорони взаємовідносин у 2019 році не було, яким чином це впливає на якість надання охоронних послуг? Вимагаю виключити дану норму як таку, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Договір з Управління поліції охорони про реагування, не є не доступним для укладення для багатьох суб’єктів охоронної діяльності,тому це не є дискримінаційною для Учасників, наявність даного договору у Учасника є підтвердженням його професійності та відповідності кваліфікаційним критеріям які необхідні Замовнику. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування, оскільки повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору , Учасник буде мати можливість, за потреби звернутися за допомогою,а Управління поліції охорони, оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку.
Відповідь замовника: 15.04.2019 09:04
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
11.04.2019, 17:32. ID: UA-2019-04-08-000710-c.b10
Вимога (Скарга)
щодо ГШР
Пунктом 1.3. Кваліфікаційних критеріїв передбачено обов’язок учасника надати довідку про групу швидкого реагування Виконавця, яка постійно дислокується у м. Боярка та прибуває за викликом на об’єкт (у разі необхідності за рахунок Виконавця ), не пізніше як 7 хв. Група повинна бути обов’язково Учасника, чи може бути група іншого суб’єкта охоронної діяльності, з яким у учасника є відповідні договори на реагування?
Група швидкого реагування повинна прибувати за викликом не пізніше 7 хвилин,тому має знаходитись на території м. Боярка або прилеглій території. Це необхідна вимога для оперативного реагування на надзвичайні ситуації.
Договори на реагування повинні бути відповідно оформлені, та наданні копії.
У разі наявності укладеного договору на реагування з другим суб’єктом охоронної діяльності, Учасник повинен надати гарантійний лист про безумовне виконання цієї умови та завірену копію укладеного договору на реагування.
Договори на реагування повинні бути відповідно оформлені, та наданні копії.
У разі наявності укладеного договору на реагування з другим суб’єктом охоронної діяльності, Учасник повинен надати гарантійний лист про безумовне виконання цієї умови та завірену копію укладеного договору на реагування.
Відповідь замовника: 15.04.2019 09:05
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
11.04.2019, 18:32. ID: UA-2019-04-08-000710-c.a11
Вимога (Скарга)
пересувний автопатруль
Відповідно до п. 1.4. проекту договору, що наданий у складі тендерної документації, місце надання послуг (об’єкт охорони): Центральна районна лікарня за адресою: м. Боярка, вул. Соборності,51.
Відповідно до п 1.5. проекту договору Виконавець забезпечує охорону громадського порядку і громадської безпеки на об’єкті охорони та прилеглій території Замовника. ОДИН ПОСТ ЦІЛОДОБОВИЙ щоденно з 8-00 до 8-00 наступного дня.
Одночасно технічним завданням, що також надано у складі тендерної документації, передбачено два поста, перший – це Центральна районна лікарня м. Боярка, вул. Соборності,51, а другий – це пересувний автопатруль у м. Боярка.
В зв’язку із цим прошу повідомити, чи будуть внесені зміни до проекту договору у складі тендерної документації, оскільки це істотні умови і вони не підлягають подальшій зміні . Роз’ясніть, що розуміється під прилеглою територією до об’єкту Замовника.
Також прошу надати роз’яснення щодо пересувного автопатруля у м. Боярка.
Відповідно до тендерної документації закупівля здійснюється за рахунок бюджетних коштів та для забезпечення діяльності комунального підприємства - Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради». Однак у цій же тендерній документації передбачається закупівля послуги у вигляді «пересувного автопатруля у м. Боярка». В зв’язку з чим виникає питання щодо правомірності використання Замовником коштів не для забезпечення його діяльності, а для забезпечення громадського порядку поза межами об’єкту охорони та прилеглої території Замовника.
Враховуючи вищевикладене, просимо підтвердити, що до виконавця не будуть пред’являтися претензії з боку контролюючих органів щодо отриманих коштів за надання послуг пересувного автопатруля у м. Боярка.
Відповідно до п 1.5. проекту договору Виконавець забезпечує охорону громадського порядку і громадської безпеки на об’єкті охорони та прилеглій території Замовника. ОДИН ПОСТ ЦІЛОДОБОВИЙ щоденно з 8-00 до 8-00 наступного дня.
Одночасно технічним завданням, що також надано у складі тендерної документації, передбачено два поста, перший – це Центральна районна лікарня м. Боярка, вул. Соборності,51, а другий – це пересувний автопатруль у м. Боярка.
В зв’язку із цим прошу повідомити, чи будуть внесені зміни до проекту договору у складі тендерної документації, оскільки це істотні умови і вони не підлягають подальшій зміні . Роз’ясніть, що розуміється під прилеглою територією до об’єкту Замовника.
Також прошу надати роз’яснення щодо пересувного автопатруля у м. Боярка.
Відповідно до тендерної документації закупівля здійснюється за рахунок бюджетних коштів та для забезпечення діяльності комунального підприємства - Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради». Однак у цій же тендерній документації передбачається закупівля послуги у вигляді «пересувного автопатруля у м. Боярка». В зв’язку з чим виникає питання щодо правомірності використання Замовником коштів не для забезпечення його діяльності, а для забезпечення громадського порядку поза межами об’єкту охорони та прилеглої території Замовника.
Враховуючи вищевикладене, просимо підтвердити, що до виконавця не будуть пред’являтися претензії з боку контролюючих органів щодо отриманих коштів за надання послуг пересувного автопатруля у м. Боярка.
На приймальне відділення Центральної районної лікарні, доставляють різних хворих в тому числі і в стані сильного алкогольного і наркотичного сп’яніння і з підозрами на гострі психічні розладами, що може нести небезпеку оточуючим та співробітникам мед закладу, звісно один співробітник охорони буде не в змозі забезпечити охорону і безпеку оточуючих. Саме для цих випадків в тендерній документації вимагається транспорт реагування
Відповідь замовника: 15.04.2019 09:07
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
12.04.2019, 17:49. ID: UA-2019-04-08-000710-c.a12
Вимога (Скарга)
дискримінаційна вимога наявність договору із поліцією
Пунктом 1.3.4. Кваліфікаційних критеріїв передбачено обов’язок учасника надати договір, який укладений з Управлінням поліції охорони про реагування у 2019 році або наявність актів виконаних робіт за 2019 рік на підтвердження терміну дії договору, що був укладений в попередніх роках (копія, завірена уповноваженою особою Учасника). Іншим учасником подано вимогу про виключення даної вимоги, як дискримінаційної, но вона була відхилена Замовником. З аргументами Замовника неможливо погодитись із наступних підстав.
Управління поліції охорони є точно таким же суб’єктом господарювання, який надає повний спектр послуг охорони, тільки державної форми власності, і зазначення укладання з ним (поліцією) договору на реагування в якості кваліфікаційного критерію є прямим порушенням ч.4 ст. 22 Закону про публічні закупівлі, відповідно до норм якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це все одно, що до кваліфікаційних критеріїв віднести обов’язкове укладання договору реагування із ТОВ «Охорона+» чи з ПП «Охорона-» і вимагати з ними підписаних актів у 2019 році, що значно обмежує кількість учасників і може взагалі привести до участі в закупівлі тільки одного визначеного переможця.
Наявність договору із поліцією охорони не підтверджує професіоналізм і відповідність критеріям суб’єкта охоронної діяльності, професіоналізм підтверджується роками бездоганної роботи, відмінними фахівцями, технічним оснащенням, тобто всім, що перелічено Законом про публічні закупівлі (аналогічні договори, перелік працівників, матеріально-технічне забезпечення), а наявність договору з поліцією охорони свідчить про намір обмежити кількість учасників.
Носіння поліцейськими зброї та можливість залучення сил також не аргумент у відхиленні вимоги, поліцейські охорони, охоронники державних і приватних компаній діють в одному правовому полі. Крім того, районна лікарня не включена до переліку об’єктів державної та інших форм власності, охорона нерухомого майна яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірних засадах, затвердженого постановою КМУ від 11 листопада 2015 р. № 937. Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити дану спірну норму з тендерної документації.
Управління поліції охорони є точно таким же суб’єктом господарювання, який надає повний спектр послуг охорони, тільки державної форми власності, і зазначення укладання з ним (поліцією) договору на реагування в якості кваліфікаційного критерію є прямим порушенням ч.4 ст. 22 Закону про публічні закупівлі, відповідно до норм якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це все одно, що до кваліфікаційних критеріїв віднести обов’язкове укладання договору реагування із ТОВ «Охорона+» чи з ПП «Охорона-» і вимагати з ними підписаних актів у 2019 році, що значно обмежує кількість учасників і може взагалі привести до участі в закупівлі тільки одного визначеного переможця.
Наявність договору із поліцією охорони не підтверджує професіоналізм і відповідність критеріям суб’єкта охоронної діяльності, професіоналізм підтверджується роками бездоганної роботи, відмінними фахівцями, технічним оснащенням, тобто всім, що перелічено Законом про публічні закупівлі (аналогічні договори, перелік працівників, матеріально-технічне забезпечення), а наявність договору з поліцією охорони свідчить про намір обмежити кількість учасників.
Носіння поліцейськими зброї та можливість залучення сил також не аргумент у відхиленні вимоги, поліцейські охорони, охоронники державних і приватних компаній діють в одному правовому полі. Крім того, районна лікарня не включена до переліку об’єктів державної та інших форм власності, охорона нерухомого майна яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірних засадах, затвердженого постановою КМУ від 11 листопада 2015 р. № 937. Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити дану спірну норму з тендерної документації.
Замовником вже надано відповідь з цього питання. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наказ Міністерства внутрішніх справ України 07 липня 2017 року N 577 Інструкція про організацію службової діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об'єктів п.9 Згідно п.1 Положення, УПО в є територіальним органом Національної поліції України, що провадить некомерційну господарську діяльність та безпосередньо підпорядковується Департаменту поліції охорони. Принципом та ідеєю створення УПО є забезпечення публічної безпеки і порядку, боротьба зі злочинністю на місцевому рівні шляхом охорони об’єктів, майна державної власності та інших форм власності Закупівля здійснюється за державні кошти, комунальне некомерційне підприємство Центральна районна лікарня є комунальною установою тобто власність громади Києво- Святошинському району. Замовником визначено саме такі кваліфікаційні критерії, щоб забезпечити як найкраще збереження майна громади. Ринок охоронних послуг досить розширений і договір про реагування з поліцією охорони не є закритим і доступний усім суб’єктам охоронної діяльності. Тому вважаємо що ця норма вимог кваліфікації жодним чином не може обмежити коло Учасників.
Відповідь замовника: 15.04.2019 14:03
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
12.04.2019, 17:51. ID: UA-2019-04-08-000710-c.b13
Вимога (Скарга)
щодо надання посвідчень членів громадських формувань
У п. 10 технічного завдання (додаток 3 до ТД) зазначено про необхідність надання учасником копії довідок про проходження правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку в органах внутрішніх справ, службові посвідчення (надати копії довідок та посвідчень, завірені уповноваженою особою Учасника). Ми повністю погоджуємось із вимогою іншого учасника, яку було відхиллено з формулювання, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуг та додаткових навичок до працівників охорони зазначених об’єктів, в тому числі проходження охоронцями правової та спеціальної підготовки членами громадського формування з охорони громадського порядку та додатково зазначаємо про наступне.
Частиною 4 статті 3 3акону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» (надалі – Закон) передбачено, що громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону не мають права займатися підприємницькою або іншою діяльністю з метою одержання прибутку. А нормою частини 5 статті 3 Закону прямо заборонено використання громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону України для виконання завдань, не передбачених цим Законом. Не будемо детально зупинятися на завданнях, правах і обв’язках громадських формувань, зазначених у Законі, але там точно немає норми, що члени громадських формувань мають право у складі охоронників приватних охоронних компаній охороняти об’єкти державної власності за державні кошти, а наявність їх посвідчень зазначати як обов’язковий кваліфікаційний критерій в тендерній документації окремим замовникам. Член громадського формування з відповідною підготовкою і посвідченням може безоплатно виконувати завдання і користуватися правами, передбачених Законом, допомагати поліції і прикордонній службі, і це один момент, а охоронник охоронної компанії на платній основі, за заробітну плату, пройшовши навчання і отримавши посвідчення охоронника відповідного розряду діє на підставі Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960) і це другий момент. І ці моменти поєднувати в одній діяльності прямо заборонено нормами ст. 3 3акону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, охоронники якого є членами зазначеного громадського формування. Ми з повагою відносимся до таких членів громадських формувань, люди добровільно допомагають поліції і прикордонній службі, но поєднувати це із участю в закупівлях за державні кошти є прямим порушенням Закону. Вимагаємо виключити дану норму.
Частиною 4 статті 3 3акону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» (надалі – Закон) передбачено, що громадські формування з охорони громадського порядку і державного кордону не мають права займатися підприємницькою або іншою діяльністю з метою одержання прибутку. А нормою частини 5 статті 3 Закону прямо заборонено використання громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону України для виконання завдань, не передбачених цим Законом. Не будемо детально зупинятися на завданнях, правах і обв’язках громадських формувань, зазначених у Законі, але там точно немає норми, що члени громадських формувань мають право у складі охоронників приватних охоронних компаній охороняти об’єкти державної власності за державні кошти, а наявність їх посвідчень зазначати як обов’язковий кваліфікаційний критерій в тендерній документації окремим замовникам. Член громадського формування з відповідною підготовкою і посвідченням може безоплатно виконувати завдання і користуватися правами, передбачених Законом, допомагати поліції і прикордонній службі, і це один момент, а охоронник охоронної компанії на платній основі, за заробітну плату, пройшовши навчання і отримавши посвідчення охоронника відповідного розряду діє на підставі Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (постанова КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960) і це другий момент. І ці моменти поєднувати в одній діяльності прямо заборонено нормами ст. 3 3акону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, охоронники якого є членами зазначеного громадського формування. Ми з повагою відносимся до таких членів громадських формувань, люди добровільно допомагають поліції і прикордонній службі, но поєднувати це із участю в закупівлях за державні кошти є прямим порушенням Закону. Вимагаємо виключити дану норму.
Нормами Закону надано виключне право замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданим документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям. Беручі до уваги, що згідно з Постанови Кабінетів Міністрів України №565 від 07.07.2010р. та п. 3 додатку до постанови «Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері надання послуг , пов’язаних з охороною державної та іншої власності, а також охороною громадян, і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)» Замовник визначається як суб’єкт господарювання з високим ступенем ризику.
Замовник не фінансує громадське формування та не витрачає на це державні кошти. Охоронник, який є членом громадського формування має більш ширші повноваження, проходить постійну підготовку та інструктажі в органах внутрішніх справ. Згідно чинного Законодавства має право адміністративного затримання особи яка вчиняє злочин, та має право на отримання травматичної зброї.
Замовник не фінансує громадське формування та не витрачає на це державні кошти. Охоронник, який є членом громадського формування має більш ширші повноваження, проходить постійну підготовку та інструктажі в органах внутрішніх справ. Згідно чинного Законодавства має право адміністративного затримання особи яка вчиняє злочин, та має право на отримання травматичної зброї.
Відповідь замовника: 15.04.2019 14:04
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
12.04.2019, 17:53. ID: UA-2019-04-08-000710-c.b14
Вимога (Скарга)
вимога надати посвідчення ДНС
У п. 7 технічного завдання (додаток 3 до ТД) зазначено про необхідність досконально працівникам учасника знати (згідно з наданими інструкціями) технічні характеристики та правила застосування засобів охорони, пожежогасіння, зв’язку, освітлення, оповіщення, життєзабезпечення об’єкта, службові телефони осіб і служб, які відповідають за технічний стан цих засобів; копія про проходження навчання в органах ДНС України.
Вважаємо дану вимогу прямим порушенням ч.4 ст. 22 Закону про публічні закупівлі, відповідно до норм якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовнику потрібні охоронці чи рятувальники?
Відповідно до п. 18. Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. Відповідно до п. 15 охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством, а відповідно пункту 17 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Який ще документ про проходження навчання в органах ДНС необхідно надати учаснику закупівлі охоронних послуг? Хоча замовником не конкретизовано назву документа, але будь що це, від довідки про прослуховування лекцій лектором ДНС до диплому про вищу освіту навчального закладу ДНС України на кожного охоронця, функція цього документа є лише обмеження кола учасників, в працівників якого немає даного документа.
Вимагаємо виключити дану норму.
Вважаємо дану вимогу прямим порушенням ч.4 ст. 22 Закону про публічні закупівлі, відповідно до норм якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовнику потрібні охоронці чи рятувальники?
Відповідно до п. 18. Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. Відповідно до п. 15 охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством, а відповідно пункту 17 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Який ще документ про проходження навчання в органах ДНС необхідно надати учаснику закупівлі охоронних послуг? Хоча замовником не конкретизовано назву документа, але будь що це, від довідки про прослуховування лекцій лектором ДНС до диплому про вищу освіту навчального закладу ДНС України на кожного охоронця, функція цього документа є лише обмеження кола учасників, в працівників якого немає даного документа.
Вимагаємо виключити дану норму.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником надана відповідь до цією вимоги. Згідно умов договору та виходячи із специфіки об’єкту охорони кожен охоронник повинен пройти підготовку в органах ДСНС за рахунок свого роботодавця та Відповідно до частини 3 статті 40 Кодексу цивільного захисту України. на підтвердження надаються копії посвідчень про проходження навчань
Відповідь замовника: 15.04.2019 14:05
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником