Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 29.03.2019 16:26. Дата останніх змін - 12.04.2019 16:56

послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3»

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-29-001682-b  
ID 6763584aacdb4768830dd73138f8161f  
Очікувана вартість закупівлі
191`880.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ  
Очікувана вартість закупівлі 191`880.00 Гривня (з ПДВ)  
Підстава cт. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт,  
Обгрунтування 28 березня 2019 року між представниками Держгеокадастру та ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» відбулись переговори з питання узгодження основних умов договору про надання Послуг, про що складено відповідний протокол переговорів. Були узгоджені наступні основні умови договору про надання Послуг: 1) найменування предмета закупівлі: код ДК 021:2015 – 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» (послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3»). 2) обсяг надання Послуг: 1 послуга, яка передбачає: Консультативні послуги щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет (електронним листом): -надання роз’яснень Адміністратору щодо використання Системи; -консультації Адміністратора щодо налаштування довідників; -консультації Адміністратора щодо дій Користувачів Системи. Перевірка, тестування, налаштування роботи Системи: -перевірка працездатності серверної частини Системи; -перевірка можливості підключення до серверної частини Системи; -перевірка і тестування навантаження на серверну частину Системи; -оптимізація роботи Системи; -оптимізація роботи механізмів взаємодії. Розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні Системи у віддаленому режимі: -розгляд опису інциденту наданого повноважним представником Замовника у формі, яка дозволяє отримати повну уяву про сутність виконуваних дій і їх результатів; -консультування Адміністратора Системи щодо дій, які привели до виникнення інциденту; -консультування Адміністратора Системи щодо дій по вирішенню інцидентів. Консультативні послуги та впровадження оновленої версії Системи: -підготовка релізу нової версії (опису нових і змінених функціональних можливостей Системи в довільному форматі); -ознайомлення з релізом працівників Замовника шляхом надсилання інформації щодо релізу електронною поштою Адміністратору Системи; -оновлення версії на площадці Замовника у віддаленому режимі; -тестування працездатності оновленої версії на площадці Замовника у віддаленому режимі. 3) строк надання Послуг: з 01.01.2019 по 31.12.2019 року. 4) місце надання Послуг: вул. Народного Ополчення, 3, м. Київ, 03151. 5) загальна сума договору: 191880,00 грн (сто дев’яносто одна тисяча вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. Під час проведення двосторонніх переговорів з ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», Держгеокадастру були надані всі необхідні документи та інформація, які вимагались для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також іншим вимогам. Наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пунктів 2, 5 частини другої статті 35 Закону, в зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, а також в зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи обґрунтовується наступним. Відповідно до експертного висновку ПрАТ «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «ДІПРОЗВ’ЯЗОК» № 10481 стосовно закупівлі Держгеокадастром послуг з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3», код за ДК 021:2015 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою» на 2019 рік, ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» має виключні майнові права на комп’ютерну програму «АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3» та має виключне право вносити зміни в її вихідний код. Вказане також підтверджується рішенням Державної служби інтелектуальної власності України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір (реєстраційний номер 2996 від 21.06.2016 року) та свідчить про відсутність конкуренції з технічних причин на надання Послуг, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», за відсутності при цьому альтернативи. Комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу до «автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3», виробництва ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», як програмно-технічне ядро комплексної системи захисту інформації в ITC класу «2» та класу «3» з рівнем гарантії Г-2 для обробки відкритої, конфіденційної службової та таємної інформації, відповідає вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні, що підтверджено Експертним висновком Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 28 квітня 2017 року № 717 (дійсний до 28.04.2020 р.). Система електронного документообігу «Автоматизована системи управління документами «ДОК ПРОФ 3», виробництва ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ», була успішно протестована на взаємодію з Єдиною державною системою обміну електронними документами (ЄДСОЕД), що підтверджено сертифікатом, виданим Державним агентством з питань електронного урядування України від 16.12.2016 року. Досвід роботи Держгеокадастру з ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» складає понад 8 років. З 2004 року авторами та розробниками комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ» впроваджено рішень щодо управління електронним документообігом у більше ніж 30-ти підприємствах та організаціях, серед яких і Держгеокадастр. В 2013 році фахівцями ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» були виконані роботи по впровадженню системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» в Держгеокадастрі, а саме: - інсталяція Oracle Grid Infrastructure та СУБД Oracle для налаштування роботи Oracle RAC; - інсталяція компоненти «Сервер» програмного забезпечення; - розгортання еталонної схеми бази даних; - налагодження резервного копіювання еталонної схеми; - інсталяція компоненти «Клієнт» програмного забезпечення на 6000 робочих місць; - розроблені відео-інструкції по роботі з програмним забезпеченням; - поведені групові навчання співробітників згідно попередньо визначеними ролями; - поведена конвертація даних з попередньої системи документообігу; - інтегровано програмне забезпечення з крипто-бібліотекою для реалізації використання електронно-цифрового підпису; - розроблені та впроваджені друковані шаблони документів та звіти; - створена можливість обміну електронними зразками документів із зовнішніми структурами в форматі .PDF. Система електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» об’єднала більше 540 територіальних органів (центральний апарат, головні управління та районні територіальні органи) та близько 7000 користувачів. Кожний з територіальних органів працює в окремій схемі та взаємодіє з іншими територіальними органами Держгеокадастру з використанням єдиного формату обміну даними, що впроваджується в органах державної влади відповідно до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 жовтня 2011 року № 1207 «Про вимоги до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади. Формат електронного повідомлення». В 2013 році фахівцями ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» був створений механізм інтеграції системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ чи СЕВ № 1) на базі єдиного формату обміну. Також в 2013 році фахівцями ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» були виконані роботи з інтеграції «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» з Єдиною державною системою обміну електронними документами (ЄДСОЕД чи СЕВ № 2) та виконаний комплекс робіт з впровадження системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ» на замовлення Держгеокадастру, серед яких: - автоматизація підготовки та реєстрації проектів наказів СГ; - автоматичне створення та передача на Портал деперсоналізованого примірника наказів СГ; - розробка функціоналу з візування проектів документів між територіальними підрозділами з направленням проекту для перегляду відповідальній особі та поверненням результату візування до автора проекту документа; - надання періодичної зведеної статистичної інформації стосовно виконавської дисципліни: звернення громадян, підготовка проектів документів тощо. В 2016 році в рамках виконання постанови Кабінету Міністрів України від 31 серпня 2016 року № 580 «Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадженням принципу екстериторіальності погодження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки територіальними органами Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру» запущений проект автоматичного розподілу по екстериторіальному погодженню землевпорядної документації проектів землеустрою на експертів Держгеокадастру на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3». В 2017 році ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» для Держгеокадастру були виконані роботи по запуску електронних послуг, а саме: он-лайн замовлення витягу про нормативну грошову оцінку землі; оприлюднення даних щодо розпорядження землями. Вказаними електронними послугами можливо скористатись в тому числі завдяки інтеграції комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з Порталом Держгеокадастру та Публічною кадастровою картою України. В 2018 році фахівцями ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» було впроваджене рішення по переведенню матеріалів Державного фонду документації із землеустрою в електронний (цифровий) вигляд на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ». Для забезпечення сталого функціонування, комплексного та фахового обслуговування система електронного документообігу на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ» потребує високого рівня обізнаності фахівців, що здійснюють її технічну підтримку. Зміна надавача послуг з технічної підтримки функціонування системи електронного документообігу може призвести до несумісності програмного забезпечення, що буде розроблятися, з наявним програмним забезпеченням, суттєвих додаткових витрат бюджетних коштів, виникнення проблем технічного характеру, пошкодження та втрати бази даних, накопиченої в результаті багаторічної роботи, оскільки оновлення та зміни в програмному забезпеченні, заміна елементів апаратної частини системи можуть бути виконані лише розробниками чи уповноваженими на це кваліфікаційними фахівцями, що знають побудову, принципову та функціональну організацію системи та мають виключне право вносити зміни в вихідний код комп’ютерної програми. Результати експертного висновку ПрАТ «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «ДІПРОЗВ’ЯЗОК» № 10481 вказують на недоцільність зміни надавача послуг з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3» та підтверджують наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 35 Закону. Зважаючи на наявність обґрунтованих підстав, керуючись положеннями частини першої статті 12 Закону, Держгеокадастр має право вибрати та застосувати переговорну процедуру закупівлі Послуг на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.  
Процедура закупівлі
Переговорна процедура
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
29.03.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
12.04.19

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 5 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3»
Класифікація за ДК 021:2015: 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2019 - 31.12.2019
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Нетипізований документ
Протокол переговорів від 28.03.2019 з ТОВ ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.03.2019 16:23
Версія документу від: 29.03.2019 16:23
ID: 4a2f80ab63ef408494af3f090fc63e55
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.03.2019 16:25
Версія документу від: 29.03.2019 16:25
ID: 297f4d4383164fae92b2ccdd350c633a

Параметри тендеру

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39411771  
Юридична адреса 03151, Україна, Київ, м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
191`880.00
Гривня з ПДВ
Переможець переговорів
29.03.2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Код ЄДРПОУ: 37471425
191`880.00
Гривня з ПДВ
29.03.2019
16:26

Укладені договори

Номер договору
27-Г
Дата підписання
11.04.2019
Дата початку дії
01.01.2019
Дата завершення дії
31.12.2019
Ціна договору
191`880.00 Гривня з ПДВ