Процедура закупівлі оголошена 22.03.2019 23:05. Дата останніх змін - 22.03.2019 23:09
Офісні меблі (с/к Менеджер, пенал х 60, шафа під документи, комод, пенал х 80, пеленальний стіл, тумба ПКТ-1, кушетка х 1,80, кушетка х 1,50, с/к Венеція, с/к 020, с/к студент, стула тюльпан, стуло дермантинове Іса, стула ткан. Іса, вішалка) -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-03-22-002073-c | |
ID | af224615b21547569c51242d8775831c |
Очікувана вартість закупівлі
61`450.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Офісні меблі (с/к Менеджер, пенал х 60, шафа під документи, комод, пенал х 80, пеленальний стіл, тумба ПКТ-1, кушетка х 1,80, кушетка х 1,50, с/к Венеція, с/к 020, с/к студент, стула тюльпан, стуло дермантинове Іса, стула ткан. Іса, вішалка)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Долинської районної ради» | |
Очікувана вартість закупівлі | 61`450.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі |
Закупівля без використання електронної системи
|
Закупівля оголошена
22.03.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.03.19