Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.03.2019 23:05. Дата останніх змін - 22.03.2019 23:09

Офісні меблі (с/к Менеджер, пенал х 60, шафа під документи, комод, пенал х 80, пеленальний стіл, тумба ПКТ-1, кушетка х 1,80, кушетка х 1,50, с/к Венеція, с/к 020, с/к студент, стула тюльпан, стуло дермантинове Іса, стула ткан. Іса, вішалка) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-002073-c  
ID af224615b21547569c51242d8775831c  
Очікувана вартість закупівлі
61`450.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Офісні меблі (с/к Менеджер, пенал х 60, шафа під документи, комод, пенал х 80, пеленальний стіл, тумба ПКТ-1, кушетка х 1,80, кушетка х 1,50, с/к Венеція, с/к 020, с/к студент, стула тюльпан, стуло дермантинове Іса, стула ткан. Іса, вішалка)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Долинської районної ради»  
Очікувана вартість закупівлі 61`450.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Закупівля оголошена
22.03.19
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.03.19
Інформація про моніторинг закупівлі органами державного фінансового контролю відсутня