Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.03.2019 22:41. Дата останніх змін - 24.05.2019 17:30

ДК 021:2015 (CPV 2008) 09210000-4 Мастильні засоби (мастильні оливи) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-22-002934-b  
ID a3e3bcd4010a4ca487d06b7eae31242b  
Очікувана вартість закупівлі
1`135`327.62 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628  
Очікувана вартість закупівлі 1`135`327.62 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`676.64 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
22.03.19
Період уточнень
до 10.04.19
Період оскаржень
до 16.04.19
Подання пропозицій
до 20.04.19
Аукціон
22.04.19
Кваліфікація переможця
з 22.04.19
Пропозиції розглянуті
з 11.05.19
Торги відмінено
24.05.19
25.03.2019, 10:43. ID: UA-2019-03-22-002934-b.c1
Вимога (Скарга)
Надання копії довідки про включення до ЄДРПОУ
Згідно п. 5 ТД (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) встановлена вимога про надання копії довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб), але дана вимога є незаконною та такої, що суперечить чинному законодавству України з огляду на наступне: - Відповідно до пункту 3 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (надалі – Реєстр), затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28 листопада 2005 року № 386 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 року за № 1509/11789) зі змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного комітету статистики України від 22 жовтня 2010 року № 428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 квітня 2014 року № 486 (надалі – Положення) користувачами Реєстру є юридичні особи (їх уповноважені представники при наявності належно оформленого підтвердження наданих їм повноважень) та фізичні особи, які подали письмовий запит про надання відомостей з Реєстру. Відповідно до пункту 5 Положення, відомості з Реєстру надаються користувачу на підставі письмового запиту у вигляді: - аналітичних таблиць, сформованих шляхом зведення й угруповання даних Реєстру та знеособлених статистичних показників; - класифікаторів; - базових та розширених даних з Реєстру. Чинним законодавством України не передбачено надання на письмовий запит користувача довідок або витягу із ЄДРПОУ. Отже на підставі викладеного і керуючись чинним законодавством України, прошу виключити вимогу про надання копії довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб) із кваліфікаційних вимог до учасників.
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:

Шановний учасник, Вашу вимогу розглянуто на засіданні тендерного комітету. Прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 28.03.2019 16:43
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
26.03.2019, 10:10. ID: UA-2019-03-22-002934-b.c2
Вимога (Скарга)
Дискримінаційні вимоги щодо строку поставки товару
Тендерною документацією та проектом договору вимагається поставка товарів Учасником партіями впродовж 2019 року у строк протягом 1-го дня з моменту отримання заявки на постачання товару від замовника. Дану вимогу може бути виконано Учасником, що знаходиться тільки у м. Полтава. Ця вимога звужує коло потенційних учасників, що може прийняти участь у даних відкритих тогах. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників тобто ця вимога є дискримінаційною в незалежності від причин за яких Замовник прописав такі вимоги у тендерній документації (Необхідність бистрої чи своєчасної заміни олив чи технічних рідин у автотранспортних засобів у зв’язку з особливостями технологічного процесу та/або особливостей здійснення господарської діяльності Замовника). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ця вимога порушує також і вимоги ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників. На підставі викладеного, Замовник має внесті відповідні зміни до документації конкурсних торгів в цій частині та прописати строк достатній для поставки товару з іншого ніж м. Полтава регіону наприклад: «Сім календарних днів від дня отримання заявки від Замовника».
Шановний запитувач!
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо:
Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація тендерних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник не має наміру закупити всю кількість товару відразу. Поставка планується частинами (партіями) протягом 2019 року. Строк поставки товару протягом строку більшого ніж строк вказаний в тендерній документації має ризик зупинки автотранспорту Замовника. Основним видом діяльності підприємства Замовника є збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів та рідких нечистот, діє підприємство на території м. Полтави, і зупинка спецтранспорту підприємства хоча б на одну добу може призвести до катастрофічних наслідків у місті Полтаві. Підприємство працює на упередження виникнення екологічної катастрофи, а не її виникнення. Тому, з метою недопущення зупинки спецтранспорту підприємства Замовника пропонується строк поставки товару в один день. В додатку № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги» у пункті 3 вказано на можливість поставки товару з 8.00 до 16:00 протягом 1-го робочого дня з моменту отримання заявки на постачання товару від замовника.
Відповідь замовника: 28.03.2019 16:44
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена