| Опис |
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено порушення частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору порушень законодавства в сфері публічних закупівель не установлено. |
|
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
|
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі |
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 21.03.2019 б/н (далі – тендерна документація або ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ», протокол розгляду тендерної пропозиції від 26.04.2019, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2019, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 16.05.2019 № 399 (далі – Договор № 399) із змінами та доповненнями, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-03-21-000731-c, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 04.06.2019, пояснення замовника від 17.07.2019, отримані через електронну систему закупівель, лист Управління дорожнього господарства Одеської міської ради від 24.07.2019 № 484.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником порушено вимоги частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункт 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, в частині визначення істотних умов договору підряду, а саме: в проекті договору (Додаток № 1 до тендерної документації) відсутні умови щодо джерел фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, згідно з пунктом 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції завантажити файл: «Статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту)». В пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» наявний файл із Статутом ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» (нова редакція), затверджений протоколом загальних зборів Учасників № 22 від 07 листопада 2017 року, на якому відсутня відмітка державного реєстратора. При цьому, цей учасник закупівлі не надав довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу.
Згідно з розділом «Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16» тендерної документації учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції надати: «Скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) доріг (площ) на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV-V або за класом наслідків (відповідальності) CC2-СС3 (за наявності) незалежно від форми власності та джерел фінансування, введених в експлуатацію в 2015, та/або 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках, при цьому вартість виконаних робіт Учасником на об’єкті має становити не менше ніж 30 000 000 (тридцять мільйонів) грн». В пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» наявний договір про закупівлю робіт за державні кошти від 26.07.2016 № 34, укладений між ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» та Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Разом із договором представлені додатки до нього, визначені розділом ХІІ цього договору, та додаткова угода від 11.12.2017 № 5. Водночас, згідно з листом Управління дорожнього господарства Одеської міської ради від 24.07.2019 № 484, до складу договору від 26.07.2016 № 34 також входять додаткові угоди від 11.10.2016 № 1, від 19.12.2016 № 2, від 02.02.2017 № 3, від 15.03.2017 № 4. Враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України пропозиція ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» не відповідає вищевказаній вимозі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. |
|