Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 04.07.2019 14:12. Дата последнего редактирования мониторинга 31.07.2019 15:27

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2019-07-04-000002  
ID 86147be8728a463883bad1b5c5970193  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
04.07.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено порушення частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору порушень законодавства в сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 25.07.2019 17:15  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про проведення закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 21.03.2019 б/н (далі – тендерна документація або ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ», протокол розгляду тендерної пропозиції від 26.04.2019, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2019, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 16.05.2019 № 399 (далі – Договор № 399) із змінами та доповненнями, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-03-21-000731-c, повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 04.06.2019, пояснення замовника від 17.07.2019, отримані через електронну систему закупівель, лист Управління дорожнього господарства Одеської міської ради від 24.07.2019 № 484. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що враховуючи умови частини першої та четвертої статті 36 Закону, а також пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником порушено вимоги частини другої статті 180 Господарського кодексу України та пункт 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, в частині визначення істотних умов договору підряду, а саме: в проекті договору (Додаток № 1 до тендерної документації) відсутні умови щодо джерел фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» не відповідає умовам тендерної документації. Так, згідно з пунктом 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції завантажити файл: «Статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту)». В пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» наявний файл із Статутом ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» (нова редакція), затверджений протоколом загальних зборів Учасників № 22 від 07 листопада 2017 року, на якому відсутня відмітка державного реєстратора. При цьому, цей учасник закупівлі не надав довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу. Згідно з розділом «Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст.16» тендерної документації учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції надати: «Скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) доріг (площ) на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж ІV-V або за класом наслідків (відповідальності) CC2-СС3 (за наявності) незалежно від форми власності та джерел фінансування, введених в експлуатацію в 2015, та/або 2016, та/або 2017, та/або 2018 роках, при цьому вартість виконаних робіт Учасником на об’єкті має становити не менше ніж 30 000 000 (тридцять мільйонів) грн». В пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» наявний договір про закупівлю робіт за державні кошти від 26.07.2016 № 34, укладений між ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» та Управління дорожнього господарства Одеської міської ради. Разом із договором представлені додатки до нього, визначені розділом ХІІ цього договору, та додаткова угода від 11.12.2017 № 5. Водночас, згідно з листом Управління дорожнього господарства Одеської міської ради від 24.07.2019 № 484, до складу договору від 26.07.2016 № 34 також входять додаткові угоди від 11.10.2016 № 1, від 19.12.2016 № 2, від 02.02.2017 № 3, від 15.03.2017 № 4. Враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України пропозиція ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» не відповідає вищевказаній вимозі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 25.07.2019 17:15  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради керуючись ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає інформацію за результатами оприлюдненого висновку Управління Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В Миколаївській області про результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015: (45450000-6) – інші завершальні будівельні роботи (реконструкція площі Соборної в Центральному районі м. Миколаєва). 1. Умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва та джерел фінансування робіт передбачаються в договорах капітального будівництва відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Згідно п. 2 даної постанови Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві. Відповідно до п. 6 цієї постанови Договір підряду може бути укладений за результатами проведених торгів (тендеру) або переговорів сторін. Рішення про спосіб укладення договору підряду приймає замовник відповідно до законодавства. Пунктом 7 постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 передбачено, що умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Водночас, департаментом житлово-комунального господарства ініціюється питання щодо можливості укладення додаткової угоди до договору № 399 від 16.05.2019 із включенням умов щодо джерел фінансування робіт та умов страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва. 2. Відповідно до ст. 1 Закону України ««Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус. Враховуючи, що Статут наданий ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимоги тендерної документації, а тому надання довідки або опису з зазначенням коду доступу не є в даному випадку обов’язковим. 3. Тендерна пропозиція ТОВ «ВБК «ПИК-СТРОЙ» повністю відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації, зокрема в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Відтак, на сьогодні, усунення порушення щодо не відхилення пропозиції ТОВ «БВК «ПИК – СТРОЙ» є юридично неможливим. В інакшому випадку нагадуємо про право отримання роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань в цій частині. Додатково повідомляємо, що через технічну обмеженість електронного майданчику та з урахуванням змісту даної інформації, вона оприлюднюється в розділі «підтвердження факту усунення порушення».  
Дата редактирования  
Дата создания 31.07.2019 15:09  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.07.2019 № 110 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-21-000731-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 березня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ  
Дата решения о начале мониторинга 04.07.2019 00:00  
Дата публикации 04.07.2019 14:39  
Дата создания 04.07.2019 14:39  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168670  
Адрес компании Ukraine, Миколаївська, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.) 
+38 (0 66) 702-63-28
nataliyanikulina.dasy@gmail.com 

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168670  
Адрес компании Ukraine, Миколаївська, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.) 
+38 (0 98) 005-72-21
cernovolsergij@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 04.07.2019 14:39 - 26.07.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 25.07.2019 17:15 - 09.08.2019 00:00