Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.10.2016 16:33. Дата останніх змін - 14.11.2016 14:55

капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі державного значення Одеса-Рені (на Бухарест), км 52+789 -

Ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-03-000365-c  
ID ec401b1749c34016ac5140a26c678529  
Очікувана вартість закупівлі
70`771`946.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба автомобільних доріг в Одеській області  
Очікувана вартість закупівлі 70`771`946.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 100`000.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 350`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
03.10.16
Період уточнень
до 09.10.16
Період оскаржень
до 15.10.16
Подання пропозицій
до 19.10.16
Аукціон
20.10.16
Кваліфікація переможця
з 20.10.16
Пропозиції розглянуті
з 26.10.16
Завершена
14.11.16
07.10.2016, 22:46
Стосовно відповідності обраної технології виконання робіт фактичним умовам
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
Після розгляду об’ємів робіт, які викладені в додатку 5 «Технічне завдання» та огляду об’єкта в натурі, ми дійшли до висновку, що технологія виконання робіт не повністю визначена і відповідно відображена в умовах даного будівельного майданчику, який стиснутий і обмежений (роботи виконуються в зоні відводу дороги шириною орієнтовно 20 м, межі якої з двох сторін по довшій стороні, є фактично державним кордоном між Україною і Молдовою), наявністю на майданчику слабких грунтів (див. п 49 додаток 5 «Технічне завдання») на глибину до 30 м та інженерних мереж.
Для прикладу. «Технічним завданням» передбачено влаштування тимчасових майданчиків та острівців ( п.41, п 42) з щебеню і покриття зверху дорожніми залізобетонними плитами. Враховуючи, що роботи по спорудженню фундаменту – палі діаметром 1420 мм і довжиною 30 м зможуть виконувати тільки бурові машини вага яких більше 100 т, запропонований варіант влаштування тимчасових майданчиків в існуючих геологічних умовах не раціональний (неможливо здійснити відсипку в нестійких грунтах, глибина залягання яких складає 30 м).
У зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас розглянути наше звернення, при необхідності внести зміни в «Технічне завдання» або обґрунтувати проектну технологію в частині спорудження проміжкових опор.
Відповідь замовника
У 2011 р. міст зі смугою відведення загальною шириною 23 м передано у власність України та прийнято на баланс Служби автомобільних доріг в Одеській області.
Виконання робіт передбачено в межах смуги відведення автомобільної дороги.
Згідно проекту організації будівництва (ПОБ) «занурення вібратором обсадних металевих трубах діаметром 1420мм до верхньої границі шару ІГЕ 10 (глина тверда) з подальшим зануренням до проектної відмітки та одночасною виїмкою ґрунту буровим агрегатом, ймовірно, типу Като модель 3OTHC-Sii». Загалом, вага вказаної бурової та навісного обладнання складає до 40 т.
Відповідно до ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» п. 6.1: «Механізація будівельно-монтажних робіт на об’єкті (застосування будівельних машин, устаткування та засобів малої механізації) здійснюється із врахуванням :
- індивідуальних властивостей об’єкта та умов його будівництва»;
- строків будівництва об’єктів;
- забезпечення комплексної безпеки будівництва;
- організаційно-технічних можливостей підрядника.
Загальний характер механізації робіт на об’єкті визначається у ПОБ. …..».
08.10.2016, 20:49
Організація руху
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
Відповідно до п.4.4 (Тендерна документація. І. Загальні положення) виконання робіт передбачено до 31.12.18 р. У зв’язку з тим, що роботи будуть проводитись майже два роки, автотранспорт: легкові автомашини, вантажний транспорт, дорожня техніка, яка задіяна на ремонті автодороги і транзитний транспорт з Балкан і на Балкани буде проходити через курортну зону (смт. Затока) чи через будівельний майданчик?
Відповідь замовника
Згідно проектних рішень, щодо організації дорожнього руху на час проведення ремонтних робіт, передбачено:
1) закрити автомобільний рух по мосту на час проведення капітального ремонту мосту;
2) рух транзитного автомобільного транспорту виконувати в об’їзд по автомобільній дорозі Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Іллічівськ.
Рух технологічного транспорту виконується по технологічному проїзді.
08.10.2016, 21:24
Електроенергія на будівельному майданчику
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
В Тендерній документації не наведено відомостей про підключення будівельного майданчика до ЛЕП. Прошу Вас уточнити: це упущення в документації чи електроенергія на будівельний майданчик майже два роки буде подаватись з дизельгенераторів?
Відповідь замовника
Згідно проектних рішень, енергопостачання здійснюється за допомогою пересувної електростанції підрядника. Можливість підключення до існуючих ЛЕП може бути розроблена в ПВР з попереднім погодженням Замовника, власника мереж тощо.
08.10.2016, 21:59
Шпунтове огородження
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
У п.44 і п. 45 додатку 5 «Технічне завдання» передбачено влаштування шпунтового огородження. Відповідно до діючих нормативних документів шпунтове огородження влаштовується в щільних грунтах основи, а на даному будівельному майданчику слабкі грунти (іли) на глибину залягання до 30 м. Прошу Вас внести зміни у «Технічне завдання» або підтвердити можливість улаштування шпунтового огородження в ілистих грунтах.
Відповідь замовника
Згідно проектних рішень, ростверки проміжних опор виконуються в шпунтовій огорожі, влаштованій з тимчасового острівця. Відповідно, стійкість шпунтової огорожі в даних геологічних умовах буде підтверджено (або замінено на інше рішення) в рамках науково-технічного супроводу будівництва, вартість якого врахована в зведеному кошторисному розрахунку.
08.10.2016, 23:35
Невідповідності наведених робіт з фактичними
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
Прошу Вас уточнити наступне. Якщо при будівництві даного об’єкту виникнуть суттєві невідповідності об’ємів робіт зазначених у «Технічному завданні» з фактичними об’ємами робіт, прив’язаними до даного будівельного майданчику, за чиї кошти Підрядника чи Замовника вони будуть виконуватись і чи буде проводитись новий тендер при виявлені вищенаведених невідповідностей.
Відповідь замовника
Всі додаткові роботи, що виникають в процесі ремонтних робіт за тих, чи інших обставин мають бути відображені в Акті на додаткові роботи, а витрати на їх виконання мають бути лише в рамках затвердженої кошторисної вартості об’єкту.
У разі потреби закупівлі додаткових робіт, вони будуть проводитися у відповідності до діючого законодавства у сфері публічних закупівель.