Процедура закупівлі оголошена 03.10.2016 16:33. Дата останніх змін - 14.11.2016 14:55
капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі державного значення Одеса-Рені (на Бухарест), км 52+789 -
Ідентифікатор закупівлі | UA-2016-10-03-000365-c | |
ID | ec401b1749c34016ac5140a26c678529 |
Очікувана вартість закупівлі
70`771`946.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Служба автомобільних доріг в Одеській області | |
Очікувана вартість закупівлі | 70`771`946.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 100`000.00 Гривня | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 350`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
03.10.16
Період уточнень
до 09.10.16
Період оскаржень
до 15.10.16
Подання пропозицій
до 19.10.16
Аукціон
20.10.16
Кваліфікація переможця
з 20.10.16
Пропозиції розглянуті
з 26.10.16
Завершена
14.11.16
07.10.2016, 22:46
Стосовно відповідності обраної технології виконання робіт фактичним умовам
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
Після розгляду об’ємів робіт, які викладені в додатку 5 «Технічне завдання» та огляду об’єкта в натурі, ми дійшли до висновку, що технологія виконання робіт не повністю визначена і відповідно відображена в умовах даного будівельного майданчику, який стиснутий і обмежений (роботи виконуються в зоні відводу дороги шириною орієнтовно 20 м, межі якої з двох сторін по довшій стороні, є фактично державним кордоном між Україною і Молдовою), наявністю на майданчику слабких грунтів (див. п 49 додаток 5 «Технічне завдання») на глибину до 30 м та інженерних мереж.
Для прикладу. «Технічним завданням» передбачено влаштування тимчасових майданчиків та острівців ( п.41, п 42) з щебеню і покриття зверху дорожніми залізобетонними плитами. Враховуючи, що роботи по спорудженню фундаменту – палі діаметром 1420 мм і довжиною 30 м зможуть виконувати тільки бурові машини вага яких більше 100 т, запропонований варіант влаштування тимчасових майданчиків в існуючих геологічних умовах не раціональний (неможливо здійснити відсипку в нестійких грунтах, глибина залягання яких складає 30 м).
У зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас розглянути наше звернення, при необхідності внести зміни в «Технічне завдання» або обґрунтувати проектну технологію в частині спорудження проміжкових опор.
Для прикладу. «Технічним завданням» передбачено влаштування тимчасових майданчиків та острівців ( п.41, п 42) з щебеню і покриття зверху дорожніми залізобетонними плитами. Враховуючи, що роботи по спорудженню фундаменту – палі діаметром 1420 мм і довжиною 30 м зможуть виконувати тільки бурові машини вага яких більше 100 т, запропонований варіант влаштування тимчасових майданчиків в існуючих геологічних умовах не раціональний (неможливо здійснити відсипку в нестійких грунтах, глибина залягання яких складає 30 м).
У зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас розглянути наше звернення, при необхідності внести зміни в «Технічне завдання» або обґрунтувати проектну технологію в частині спорудження проміжкових опор.
Відповідь замовника
У 2011 р. міст зі смугою відведення загальною шириною 23 м передано у власність України та прийнято на баланс Служби автомобільних доріг в Одеській області.
Виконання робіт передбачено в межах смуги відведення автомобільної дороги.
Згідно проекту організації будівництва (ПОБ) «занурення вібратором обсадних металевих трубах діаметром 1420мм до верхньої границі шару ІГЕ 10 (глина тверда) з подальшим зануренням до проектної відмітки та одночасною виїмкою ґрунту буровим агрегатом, ймовірно, типу Като модель 3OTHC-Sii». Загалом, вага вказаної бурової та навісного обладнання складає до 40 т.
Відповідно до ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» п. 6.1: «Механізація будівельно-монтажних робіт на об’єкті (застосування будівельних машин, устаткування та засобів малої механізації) здійснюється із врахуванням :
- індивідуальних властивостей об’єкта та умов його будівництва»;
- строків будівництва об’єктів;
- забезпечення комплексної безпеки будівництва;
- організаційно-технічних можливостей підрядника.
Загальний характер механізації робіт на об’єкті визначається у ПОБ. …..».
Виконання робіт передбачено в межах смуги відведення автомобільної дороги.
Згідно проекту організації будівництва (ПОБ) «занурення вібратором обсадних металевих трубах діаметром 1420мм до верхньої границі шару ІГЕ 10 (глина тверда) з подальшим зануренням до проектної відмітки та одночасною виїмкою ґрунту буровим агрегатом, ймовірно, типу Като модель 3OTHC-Sii». Загалом, вага вказаної бурової та навісного обладнання складає до 40 т.
Відповідно до ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» п. 6.1: «Механізація будівельно-монтажних робіт на об’єкті (застосування будівельних машин, устаткування та засобів малої механізації) здійснюється із врахуванням :
- індивідуальних властивостей об’єкта та умов його будівництва»;
- строків будівництва об’єктів;
- забезпечення комплексної безпеки будівництва;
- організаційно-технічних можливостей підрядника.
Загальний характер механізації робіт на об’єкті визначається у ПОБ. …..».
08.10.2016, 20:49
Організація руху
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
Відповідно до п.4.4 (Тендерна документація. І. Загальні положення) виконання робіт передбачено до 31.12.18 р. У зв’язку з тим, що роботи будуть проводитись майже два роки, автотранспорт: легкові автомашини, вантажний транспорт, дорожня техніка, яка задіяна на ремонті автодороги і транзитний транспорт з Балкан і на Балкани буде проходити через курортну зону (смт. Затока) чи через будівельний майданчик?
Відповідь замовника
Згідно проектних рішень, щодо організації дорожнього руху на час проведення ремонтних робіт, передбачено:
1) закрити автомобільний рух по мосту на час проведення капітального ремонту мосту;
2) рух транзитного автомобільного транспорту виконувати в об’їзд по автомобільній дорозі Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Іллічівськ.
Рух технологічного транспорту виконується по технологічному проїзді.
1) закрити автомобільний рух по мосту на час проведення капітального ремонту мосту;
2) рух транзитного автомобільного транспорту виконувати в об’їзд по автомобільній дорозі Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Іллічівськ.
Рух технологічного транспорту виконується по технологічному проїзді.
08.10.2016, 21:24
Електроенергія на будівельному майданчику
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
В Тендерній документації не наведено відомостей про підключення будівельного майданчика до ЛЕП. Прошу Вас уточнити: це упущення в документації чи електроенергія на будівельний майданчик майже два роки буде подаватись з дизельгенераторів?
Відповідь замовника
Згідно проектних рішень, енергопостачання здійснюється за допомогою пересувної електростанції підрядника. Можливість підключення до існуючих ЛЕП може бути розроблена в ПВР з попереднім погодженням Замовника, власника мереж тощо.
08.10.2016, 21:59
Шпунтове огородження
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
У п.44 і п. 45 додатку 5 «Технічне завдання» передбачено влаштування шпунтового огородження. Відповідно до діючих нормативних документів шпунтове огородження влаштовується в щільних грунтах основи, а на даному будівельному майданчику слабкі грунти (іли) на глибину залягання до 30 м. Прошу Вас внести зміни у «Технічне завдання» або підтвердити можливість улаштування шпунтового огородження в ілистих грунтах.
Відповідь замовника
Згідно проектних рішень, ростверки проміжних опор виконуються в шпунтовій огорожі, влаштованій з тимчасового острівця. Відповідно, стійкість шпунтової огорожі в даних геологічних умовах буде підтверджено (або замінено на інше рішення) в рамках науково-технічного супроводу будівництва, вартість якого врахована в зведеному кошторисному розрахунку.
08.10.2016, 23:35
Невідповідності наведених робіт з фактичними
Запитання щодо предмету закупівлі капітальний ремонт мосту на автомобільні
Прошу Вас уточнити наступне. Якщо при будівництві даного об’єкту виникнуть суттєві невідповідності об’ємів робіт зазначених у «Технічному завданні» з фактичними об’ємами робіт, прив’язаними до даного будівельного майданчику, за чиї кошти Підрядника чи Замовника вони будуть виконуватись і чи буде проводитись новий тендер при виявлені вищенаведених невідповідностей.
Відповідь замовника
Всі додаткові роботи, що виникають в процесі ремонтних робіт за тих, чи інших обставин мають бути відображені в Акті на додаткові роботи, а витрати на їх виконання мають бути лише в рамках затвердженої кошторисної вартості об’єкту.
У разі потреби закупівлі додаткових робіт, вони будуть проводитися у відповідності до діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі потреби закупівлі додаткових робіт, вони будуть проводитися у відповідності до діючого законодавства у сфері публічних закупівель.