Процедура закупівлі оголошена 21.02.2019 16:17. Дата останніх змін - 04.04.2019 15:42
ДК 021:2015 45310000-3 (Електромонтажні роботи) Послуги зі встановлення системи охоронної сигналізації -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2019-02-21-002305-b | |
| ID | 0077a74aa69c40fab665dc5a16d6cd33 |
Очікувана вартість закупівлі
194`306.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КУ "Комунальний дошкільний навчальний заклад загального розвитку «Ясла-садок № 148 «Джерельце» управління освіти Маріупольської міської ради»" | |
| Очікувана вартість закупівлі | 194`306.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`943.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
21.02.19
Період уточнень
до 26.02.19
Подання пропозицій
до 28.02.19
Кваліфікація переможця
з 28.02.19
Пропозиції розглянуті
з 01.03.19
Завершена
04.04.19
25.02.2019, 12:28. ID: UA-2019-02-21-002305-b.b1
Вимоги до замовника
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Вимагаю усунути порушення в вимогах до кваліфікації учасників, немає такого документу та такої ліцензії " пункт 14. Ліцензія(або дозвіл) на монтажні роботи інженерних мереж (монтаж мереж сигналізації). Не має ліцензії на монтаж охронної сигналізації, є взагалі ліцензія на провадження охоронної діяльності". До того ще існує перелік будівельних робіт, на виконання яких не вимагається дозвіл ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2009 р. № 1104.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016р. № 256 затверджено Перелік видів робот із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, які підлягають ліцензуванню, згідно якого потрібні ліцензії на «Монтаж засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж» (код 2.01.07).
КВЕД-2010, Клас 80.20 включає моніторинг або дистанційний контроль електричних систем безпеки, таких як охоронна та протипожежна сигналізації, у т.ч. їх установлення й технічне обслуговування, але він не включає установлення систем безпеки, таких як охоронні та протипожежні сигналізації, без здійснення моніторингу за ними.
Відповідно до переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів ІV і V категорії складності, до них відносяться в тому числі і Монтаж інженерних мереж (5.00..00):
- Зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційно.
Тобто, встановлення (монтаж) сигналізації, що є інженерними роботами, підпадають до обов’язкової наявності ліцензії щодо їх виконання.
КВЕД-2010, Клас 80.20 включає моніторинг або дистанційний контроль електричних систем безпеки, таких як охоронна та протипожежна сигналізації, у т.ч. їх установлення й технічне обслуговування, але він не включає установлення систем безпеки, таких як охоронні та протипожежні сигналізації, без здійснення моніторингу за ними.
Відповідно до переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів ІV і V категорії складності, до них відносяться в тому числі і Монтаж інженерних мереж (5.00..00):
- Зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційно.
Тобто, встановлення (монтаж) сигналізації, що є інженерними роботами, підпадають до обов’язкової наявності ліцензії щодо їх виконання.
Відповідь замовника: 25.02.2019 15:56
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
25.02.2019, 12:40. ID: UA-2019-02-21-002305-b.a2
Вимоги до замовника
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання послуг зі встановлення системи охоронної сигналізації
Вимоги з кваліфікації та якості пункт 7. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Вимагаю усунути цей пункт!Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, даний об'єкт не може бути підвищеної небезпеки згідно Постанови КМУ №1107 в редакції від 07.02.2018 року, є ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки та ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. До того ж ви вимагаєте посвідчення працівників які пройшли навчання та мають дозвіл роботи з напругою та на висоті.
Вимагаю усунути цей пункт!Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, даний об'єкт не може бути підвищеної небезпеки згідно Постанови КМУ №1107 в редакції від 07.02.2018 року, є ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки та ПЕРЕЛІК
машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. До того ж ви вимагаєте посвідчення працівників які пройшли навчання та мають дозвіл роботи з напругою та на висоті.
з технічного завдання пункт 7 усунено.
Відповідь замовника: 25.02.2019 16:01
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
26.02.2019, 12:02. ID: UA-2019-02-21-002305-b.a3
Вимоги до замовника
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Вимагаю усунути порушення в вимогах до кваліфікації учасників пункт 14.та видалити цей пункт!
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016р. № 256 втратила чинність, та даний об'єкт не підпадає під нову будову, та не відповідає що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із значними наслідками.
Також вимагаю завантажити Експертизу проекту будівництва де буде зазначено , що цей об'єкт є класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із
значними наслідками.
пункт 14. Ліцензія(або дозвіл) на монтажні роботи інженерних мереж (монтаж мереж сигналізації). , ще раз не має такої ліцензії.
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016р. № 256 втратила чинність, та даний об'єкт не підпадає під нову будову, та не відповідає що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із значними наслідками.
Також вимагаю завантажити Експертизу проекту будівництва де буде зазначено , що цей об'єкт є класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із
значними наслідками.
пункт 14. Ліцензія(або дозвіл) на монтажні роботи інженерних мереж (монтаж мереж сигналізації). , ще раз не має такої ліцензії.
На теперішній час Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 на теперішній час чинна, що підтверджує офіційний сайт «Верховна Рада України», а саме за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/256-2016-%D0%BF .
Відповідно до п. 7. Постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, здійснюється з дотримання вимог ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ”, ДБН A.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”, інших нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності.
ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ” а саме п.5.1.4. вказує на Класифікацію будівель і споруд , відповідно якої Клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди СС2 є середніми та відповідають наявності:
- кількість людей від 20 до 300 які постійно перебувають на об'єкті;
- кількість людей від 50 до 1000які періодично перебувають на об'єкті
.
В Яслах-садочку №148 кількість людей, які періодично перебувають на об’єкті - 277, тобто в кількості, передбаченої кваліфікаційними вимогами як ДБН A.3.1-5-2016, так і Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256.
А тому, при наявності класу наслідків СС2, виконання робіт з встановленню сигналізації у Яслах-садочку №148 законодавства зобов’язує наявність ліцензії на ці роботи.
Відповідно до п. 7. Постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, здійснюється з дотримання вимог ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ”, ДБН A.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”, інших нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності.
ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ” а саме п.5.1.4. вказує на Класифікацію будівель і споруд , відповідно якої Клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди СС2 є середніми та відповідають наявності:
- кількість людей від 20 до 300 які постійно перебувають на об'єкті;
- кількість людей від 50 до 1000які періодично перебувають на об'єкті
.
В Яслах-садочку №148 кількість людей, які періодично перебувають на об’єкті - 277, тобто в кількості, передбаченої кваліфікаційними вимогами як ДБН A.3.1-5-2016, так і Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256.
А тому, при наявності класу наслідків СС2, виконання робіт з встановленню сигналізації у Яслах-садочку №148 законодавства зобов’язує наявність ліцензії на ці роботи.
Відповідь замовника: 26.02.2019 16:18
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником
26.02.2019, 12:09. ID: UA-2019-02-21-002305-b.c4
Вимоги до замовника
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Згідно ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 з визначення категорії складності Ясла-садок з кількістю 277 людей, які постійно перебувають на об’єкті відноситься до ІІІ категорії складності, тому не підпадає Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016р. № 256 та данні робо електромонтажні роботи не входять до переліку господарської діяльності, яка підлягають ліцензуванню.
Тому вимагаю усунути порушення в вимогах до кваліфікації учасників та виключити пункт 14. Ліцензія(або дозвіл) на монтажні роботи інженерних мереж (монтаж мереж сигналізації)
Тому вимагаю усунути порушення в вимогах до кваліфікації учасників та виключити пункт 14. Ліцензія(або дозвіл) на монтажні роботи інженерних мереж (монтаж мереж сигналізації)
Відповідно до п. 7. Постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, здійснюється з дотримання вимог ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ”, ДБН A.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”, інших нормативно-правових актів, будівельних норм та нормативних документів у сфері містобудівної діяльності.
ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ” а саме п.5.1.4. вказує на Класифікацію будівель і споруд , відповідно якої Клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди СС2 є середніми та відповідають наявності:
- кількість людей від 20 до 300 які постійно перебувають на об'єкті;
- кількість людей від 50 до 1000які періодично перебувають на об'єкті
.
В Яслах-садочку №148 кількість людей, які періодично перебувають на об’єкті - 277, тобто в кількості, передбаченої кваліфікаційними вимогами як ДБН A.3.1-5-2016, так і Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256.
А тому, при наявності класу наслідків СС2, виконання робіт з встановленню сигналізації у Яслах-садочку №148 законодавства зобов’язує наявність ліцензії на ці роботи.
Відповідь замовника: 26.02.2019 16:15
Тип відповіді: Відхилено
Не задоволена
26.02.2019, 16:58. ID: UA-2019-02-21-002305-b.b5
Вимоги до замовника
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Вимагаю завантажити до закупівлі Експертизу проекту будівництва де буде зазначено , що цей об'єкт є класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із значними наслідками.
також існує Затверджений новий порядок визнання категорії складності будівництва згідно законопроекту №4733-1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо вдосконалення містобудівної діяльності" від 17 січня 2017 року.
також існує Затверджений новий порядок визнання категорії складності будівництва згідно законопроекту №4733-1 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо вдосконалення містобудівної діяльності" від 17 січня 2017 року.
Вимоги Закону України « Про ліцензування видів господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256, ДБН В.1.2-14-2009 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ”, ДБН A.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності)» не забов’язує обов’язкове проведення Експертизи проекту будівництва існуючим будівлям. Належність об’єктів до середніх та значними наслідками розраховується відповідно до математичних (інженерних) формул з урахуванням відповідних ДБН, знанням яких мають володіти спеціалістами з технічними знаннями.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Експертизу проекту будівництва здійснють на стадії будівництва будівлі. Цей закон був прийнятий 17 лютого 2011 року № 3038-VI , тобто після того, як будівля ясла-садка №148 була спроектована та збудована.
Щодо Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», то такі зміни не мають відношення до розрахунку та порядку визнання категорій складності існуючим будівлям.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Експертизу проекту будівництва здійснють на стадії будівництва будівлі. Цей закон був прийнятий 17 лютого 2011 року № 3038-VI , тобто після того, як будівля ясла-садка №148 була спроектована та збудована.
Щодо Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», то такі зміни не мають відношення до розрахунку та порядку визнання категорій складності існуючим будівлям.
Відповідь замовника: 27.02.2019 15:23
Тип відповіді: Відхилено
Виконана замовником