Процедура закупівлі оголошена 02.10.2016 10:06. Дата останніх змін - 02.02.2017 14:28
Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу) -
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2016-10-02-000003-c | |
| ID | d41561c4447841ceaeb2af6924d41974 |
Очікувана вартість закупівлі
19`000`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДМР | |
| Очікувана вартість закупівлі | 19`000`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 95`000.00 Гривня | |
| Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 570`000.00 Гривня | |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
02.10.16
Період уточнень
до 10.12.16
Період оскаржень
до 16.12.16
Подання пропозицій
до 20.12.16
Прекваліфікація
з 20.12.2016
Оскарження прекваліфікації
до 17.01.2017
Аукціон
17.01.17
Кваліфікація переможця
з 17.01.17
Пропозиції розглянуті
19.01.17
Завершена
02.02.17
16.11.2016, 10:44. ID: UA-2016-10-02-000003-c.c1
Вимога (Скарга)
Вимога стосовно усунення незаконних вимог
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Прошу Замовника:
внести в Тендерну документацію відповідні зміни, виключивши незаконні вимоги.
Прошу Замовника:
внести в Тендерну документацію відповідні зміни, виключивши незаконні вимоги.
Відкликано
16.11.2016 10:49
16.11.2016, 10:52. ID: UA-2016-10-02-000003-c.c2
Вимога (Скарга)
Щодо усунення дискриминаційних вимог, встановлених Тендерною документацією
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Прошу Замовника: внести в Тендерну документацію відповідні зміни, виключивши незаконні вимоги.
Перевіривши тендерну документацію, вважаємо, що викладені у скарзі посилання є необгрунтованими зважаючи на наступне.
Твердження заявника про те, що п. 1.3. та п.1.4. Додатку 4 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до Закону, вимоги, встановлені Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» містить серед переліку документів необхідних для підтердження кваліфікації документи, що дикримінують учасника, а саме – «підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, щонайменше 4 (чотири) маршрутизатори ядра мереж з підтримкої протоколу третього рівня MPLS та підтримкою механізмів комутації пакетів на другому рівні QNQ у формi договору на поставку, податкових та видаткових накладних» та «документальне підтвердження наявності точок росташування телекомунікаційної мережі учасніка по близу місць росташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника). У формі договорів сервітуту або аренди на розміщення телекомунікаційних вузлів учасника, договорів на постачання електроживлення поблизу місць росташування IP камер згідно Додатка 5» є помилковим.
Замовником не встановлено дискримінаційних вимог в пункті 1.3 Додатку 4 до тендерної документації щодо підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, а саме маршрутизаторів з підтримкою протоколу третього рівня MPLS, оскільки це є вимоги до надання каналів передачі даних для гарантованої роботи Системи в умовах великої розподіленої мережі і цими документами, що передбачені чинним законодавством (договір на поставку, податкова та видаткова накладна) Учасник підтвердить той факт, що володіє технічними можливостями, необхідними для виконання ним прийнятих зобов'язань за договором, якщо Учасник буде визнаний переможцем конкурсу. Жодних складностей для подання таких видів документів Учасниками, які можуть виконати зазначений у тендерній документації обсяг поставки товару не повинно виникати, а тому позиція заявника є суб’єктивною.
Також замовником не встановлено дискримінаційних вимог у пункті 1.4. Додатку 4 до тендерної документації щодо наявності телекомунікаційної мережі Учасника по близу міст розташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника), оскільки це є підтвердженням гарантуванням роботи Системи через телекомунікаційну мережу Учасника та здійснення всіх необхідних дій для підключення обладнання телекомунікаційної мережі відео спостереження м. Дніпро до мережі 220В (технічні умови, лічильник, тощо).
Таким чином, Замовник вимагає від Учасника інформацію для підтвердження відповідності умов функціонування Системи у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію.
Щодо, оскарження п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації необхідно зазначити, що оптоволоконна мережа повинна належати одному оператору (Учаснику) послуги передачі даних, тому-що має бути одна юридична особа яка буде нести юридичну відповідальність за передачу даних з метою швидкого реагування при можливих аварійних ситуаціях на кабельній мережі передачі даних оператора (Учасника), як наслідок гарантувати роботу Системи в цілому. Це виключає рiзноманiтнi варіанти, коли мережа пошкоджена на фізичному рівні, а відповідальність за аварійно відновлювальні роботи розділена на невизначену кількість провайдерів, які не несуть прямої відповідальності перед Замовником. Так само, коли мережа належить одному оператору(Учаснику) стає неможливим перехоплення даних(трафiку), в місцях точок демаркації з провайдерами які не несуть прямої юридичної відповідальності перед Замовником. Таким чином забезпечується безпека і не розповсюдження даних(трафiку), що передаються до кінцевого адресата мережі - ЦОД Замовника. Оскільки збереження і цінність даних які передаються від відеокамер несе максимальний пріоритет, оптоволоконна мережа передачі даних повинна належати одному оператору (Учаснику), та обслуговуватися тим ж оператором (Учасником).
Вимога щодо несправедливості критеріїю оцінки тендерних пропозицій по закупівлі «Система ситуаційного спостереження у м. Дніпропетровську - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)» а саме «безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та моніторингових центрів», є необгрунтованою, оскільки додаткові коефіцієнти на надання не тарифікованих послуг передачі даних, терміну поставки товару, гарантійного обслуговування Комплексу мають питому вагу оцінки критерію на підставі статті 28 Закону, оскільки закупівля має спеціалізований характер, отже самим ЗУ «Про публічні закупівлі» надається таке право Замовнику, а тому посилання Учасника на те, що Замовник порушує ЗУ «Про запобігання корупції» та права учасників є безпідставним та нічим не підтвердженим.
Твердження заявника про те, що п. 1.3. та п.1.4. Додатку 4 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до Закону, вимоги, встановлені Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» містить серед переліку документів необхідних для підтердження кваліфікації документи, що дикримінують учасника, а саме – «підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, щонайменше 4 (чотири) маршрутизатори ядра мереж з підтримкої протоколу третього рівня MPLS та підтримкою механізмів комутації пакетів на другому рівні QNQ у формi договору на поставку, податкових та видаткових накладних» та «документальне підтвердження наявності точок росташування телекомунікаційної мережі учасніка по близу місць росташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника). У формі договорів сервітуту або аренди на розміщення телекомунікаційних вузлів учасника, договорів на постачання електроживлення поблизу місць росташування IP камер згідно Додатка 5» є помилковим.
Замовником не встановлено дискримінаційних вимог в пункті 1.3 Додатку 4 до тендерної документації щодо підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, а саме маршрутизаторів з підтримкою протоколу третього рівня MPLS, оскільки це є вимоги до надання каналів передачі даних для гарантованої роботи Системи в умовах великої розподіленої мережі і цими документами, що передбачені чинним законодавством (договір на поставку, податкова та видаткова накладна) Учасник підтвердить той факт, що володіє технічними можливостями, необхідними для виконання ним прийнятих зобов'язань за договором, якщо Учасник буде визнаний переможцем конкурсу. Жодних складностей для подання таких видів документів Учасниками, які можуть виконати зазначений у тендерній документації обсяг поставки товару не повинно виникати, а тому позиція заявника є суб’єктивною.
Також замовником не встановлено дискримінаційних вимог у пункті 1.4. Додатку 4 до тендерної документації щодо наявності телекомунікаційної мережі Учасника по близу міст розташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника), оскільки це є підтвердженням гарантуванням роботи Системи через телекомунікаційну мережу Учасника та здійснення всіх необхідних дій для підключення обладнання телекомунікаційної мережі відео спостереження м. Дніпро до мережі 220В (технічні умови, лічильник, тощо).
Таким чином, Замовник вимагає від Учасника інформацію для підтвердження відповідності умов функціонування Системи у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію.
Щодо, оскарження п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації необхідно зазначити, що оптоволоконна мережа повинна належати одному оператору (Учаснику) послуги передачі даних, тому-що має бути одна юридична особа яка буде нести юридичну відповідальність за передачу даних з метою швидкого реагування при можливих аварійних ситуаціях на кабельній мережі передачі даних оператора (Учасника), як наслідок гарантувати роботу Системи в цілому. Це виключає рiзноманiтнi варіанти, коли мережа пошкоджена на фізичному рівні, а відповідальність за аварійно відновлювальні роботи розділена на невизначену кількість провайдерів, які не несуть прямої відповідальності перед Замовником. Так само, коли мережа належить одному оператору(Учаснику) стає неможливим перехоплення даних(трафiку), в місцях точок демаркації з провайдерами які не несуть прямої юридичної відповідальності перед Замовником. Таким чином забезпечується безпека і не розповсюдження даних(трафiку), що передаються до кінцевого адресата мережі - ЦОД Замовника. Оскільки збереження і цінність даних які передаються від відеокамер несе максимальний пріоритет, оптоволоконна мережа передачі даних повинна належати одному оператору (Учаснику), та обслуговуватися тим ж оператором (Учасником).
Вимога щодо несправедливості критеріїю оцінки тендерних пропозицій по закупівлі «Система ситуаційного спостереження у м. Дніпропетровську - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)» а саме «безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та моніторингових центрів», є необгрунтованою, оскільки додаткові коефіцієнти на надання не тарифікованих послуг передачі даних, терміну поставки товару, гарантійного обслуговування Комплексу мають питому вагу оцінки критерію на підставі статті 28 Закону, оскільки закупівля має спеціалізований характер, отже самим ЗУ «Про публічні закупівлі» надається таке право Замовнику, а тому посилання Учасника на те, що Замовник порушує ЗУ «Про запобігання корупції» та права учасників є безпідставним та нічим не підтвердженим.
Відповідь замовника: 23.11.2016 16:21
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
22.11.2016, 22:36. ID: UA-2016-10-02-000003-c.a3
Вимога (Скарга)
Щодо просрочення термінів розгляду Вимоги
Звертаю увагу Замовника на порушення ним ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої він мав розглянути подану нами Вимогу Вих. № 1611-1 від 16 листопада 2016 р. в термін не пізніше 21 листопада 2016 р., надати роз’яснення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Зважаючи на те, що Замовник розглянув вимогу ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» 23.11.2016 року, пропонується надати учасникам додатковий час для уточнень, та у зв’язку з цим виправити в розділі ІV Тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій з 09.12.2016 року на 20.12.2016 року. Чим задовольнити вимогу ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» від 22.11.2016 року (ID: UA-2016-10-02-000003-C.A3).
Відповідь замовника: 23.11.2016 16:21
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником
28.11.2016, 14:47. ID: UA-2016-10-02-000003-c.b4
Скарга до АМКУ
ТОВ ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР"
Щодо усунення дискриминаційних вимог, встановлених Тендерною документацією
Прошу:
Зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації відповідні зміни, виключивши зазначені незаконні вимоги
Зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації відповідні зміни, виключивши зазначені незаконні вимоги
Залишено без розгляду