Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 20.05.2019 15:55. Дата останього редагування моніторингу 06.06.2019 16:47

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-05-20-000024  
ID 244f357c1bf74e01bd26e7a001426cc7  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Моніторинг опубліковано
20.05.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення Замовником статті 4 Закону в частині проведення закупівлі при відсутності річного плану закупівлі на 2019 рік та порушення частини 1 статті 12 Закону внаслідок проведення закупівлі без застосування процедур визначених Законом. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону, та абзацу другого пункту 2 Наказу № 490. За результатами моніторингу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 10, частини другої статті 32 Закону в частині термінів укладання та оприлюднення укладеного договору.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення), в частині (не)зазначення методу закупівлі замовником, встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником підписання контракту з учасником, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 06.06.2019 16:47  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, опис предмету закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 27.02.2019, проект договору, опублікований Комунальним підприємством «Благоустрій міста» Дніпровської міської ради (далі-Замовник), пропозицію ТОВ «Діамант», договір від 04.03.2019 №04/03-19-2. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Моніторингом установлено, що Замовником в порушення статті 4 Закону проведено вищезазначену закупівлю без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річного плану закупівлі на 2019 рік. Також моніторингом установлено, що відповідно до інформації викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, вид предмету закупівлі Замовником визначено як товари, відновлення асфальтобетонного покриття. При цьому відповідно до опису окремої частини або частин предмета закупівлі слідує, що Замовником передбачено поточний ремонт об’єктів благоустрою. При цьому відповідно до повідомлення про намір укласти договір конкретна назва предмета закупівлі Замовником визначена як поточний ремонт об’єктів благоустрою. Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону визначено, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Частиною 1 статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень. При цьому частиною 7 статті 2 Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. В свою чергу, частиною 1 статті 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. Моніторингом установлено, що Замовником проведено закупівлю послуг з поточного ремонту об’єктів благоустрою (відновлення тротуарної плитки) очікуваною вартістю 870 000,00 грн без застосування процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону. Пояснень з цих питань Замовником у визначений частиною 5 статті 7-1 Закону «Про публічні закупівлі» не надано. Також моніторингом установлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель є наявні запитання до процедури без відповіді, чим Замовником порушено частину першу статті 23 Закону, відповідно до якої Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Крім того, встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення закупівлі. За результатами застосованої процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір з товариством з обмеженою відповідальністю «Діамант» було оприлюднено 27.02.2019, договір укладений 04.03.2019 за №04/03-19-2 (на 5-й день з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір), чим порушено вимоги частини другої статті 32 Закону, відповідно до якої з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. На порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 10 Закону Замовник оприлюднив договір 20.03.2019 (на 16-й день з дня його укладення), а не протягом двох днів з дня його укладення.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 06.06.2019 16:47  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу 20.05.2019 № 95 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2019 № 95 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2019-02-19-000698-c 19.02.2019 Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Т.ПЕРЕВЕРЗЄВА  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 20.05.2019 00:00  
Дата публікації 20.05.2019 17:24  
Дата створення 20.05.2019 17:24  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477689  
Адреса організації Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) 
+38 (0 56) 722-22-72
olga.kolecnik@ukr.net 

Дати та терміни

Період моніторингу 20.05.2019 17:24 - 13.06.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 06.06.2019 16:47 - 21.06.2019 00:00