Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 19.02.2019 14:26. Дата останніх змін - 04.04.2019 11:58

код ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання ( Інтерактивні мультимедійні комплекси для навчальних закладів Обухівського району) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-19-001028-a  
ID 860ac678340640e4b811a8c3b8f8a4c8  
Очікувана вартість закупівлі
1`150`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Обухівської РДА  
Очікувана вартість закупівлі 1`150`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`800.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
19.02.19
Період уточнень
до 04.03.19
Період оскаржень
до 10.03.19
Подання пропозицій
до 14.03.19
Аукціон
15.03.19
Кваліфікація переможця
з 15.03.19
Пропозиції розглянуті
з 18.03.19
Завершена
04.04.19
19.02.2019, 14:47. ID: UA-2019-02-19-001028-a.b1
Вимога (Скарга)
Вимога щодо усунення невідповідності, що порушують Наказ Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704
Наказ Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704 містить типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення в загальноосвітніх навчальних закладах. 1. Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети навчальних закладів, враховуючи вимоги новітніх технологій. Цей Типовий перелік забезпечує єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг природничо-математичного напряму та рівні умови здобуття освіти для всіх учнів, визначає загальні та спеціальні вимоги до матеріально-технічного обладнання кабінетів природничо-математичних предметів і є обов'язковим для засобів навчання та навчального обладнання, що будуть закуповуватися після набрання чинності цим наказом, для використання в загальноосвітніх навчальних закладах державної та комунальної форми власності та рекомендаційним для навчальних закладів іншої форми власності. 2. У цьому Типовому переліку терміни вживаються у таких значеннях: блок – сукупність взаємопов’язаних елементів, що виконують певну функцію; гербарій – колекція (зібрання) спеціально зібраних і засушених рослин, призначена для навчальних цілей; 2 засоби навчання – частина обладнання закладів освіти як сукупність матеріальних об’єктів, які використовуються як джерело знань та сприяють організації пізнавальної діяльності і виховному впливу на учнів; інструменти навчальні – ручні та механізовані знаряддя або пристрої (обробні, монтажні, контрольно-вимірювальні, художні, садово-городні), призначені для виконання учнями практичної роботи; карта навчальна – картографічний твір встановленого формату, що побудований в картографічній проекції, узагальнений і виконаний у певній системі умовних позначень зображення поверхні Землі, іншого небесного тіла чи наземного простору з розміщеними на них об’єктами реальної дійсності, зміст якого визначається навчальними програмами; колекція – зібрання однорідних предметів, підібраних за родовими та систематизованих за видовими ознаками, яке використовується як навчально-наочний посібник; комплекс – системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; комплект – набір будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, змістовно пов’язаних між собою та призначених для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; макет – різновид моделі навчальної, яка є об’ємно-просторовою композицією комплексу структурно взаємопов’язаних окремих об’єктів, що вивчається або використовується в навчально-виховному процесі; меблі – рухоме майно або майно, яке на відміну від нерухомого можна переміщувати і яке використовується як обладнання загального призначення; мікропрепарати – дрібні об’єкти, які важко розпізнати неозброєним оком (цілі організми, клітини та зрізи клітин і тканин рослин, тварин і людини) і які потребують використання електронної та оптичної апаратури; модель навчальна – засіб навчання переважно демонстраційного типу, що спрощено відтворює об’єкт вивчення, якщо його неможливо або складно демонструвати в натуральному вигляді; об’ємне або площинне відображення (копія) об’єкта, процесу чи явища, взаємозв’язків між їх частинами, з більшою або меншою умовністю у відтворенні принципів, властивостей будови та функціонування, що вивчаються чи використовуються в навчально-виховному процесі; муляж – різновид моделі навчальної, який максимально н 3 посуд – порожнисті вироби зі скла, глини, пластмаси, металу та інших твердих матеріалів, призначені для зберігання речовин, лікарських препаратів тощо; таблиця навчальна – друкований листовий наочний посібник, що містить цифровий чи текстовий матеріал, малюнки, графічні зображення для ілюстрації теми чи розділу навчальної програми з розташуванням їх за певною системою і призначений для демонстрації в умовах навчальної аудиторії; технічне завдання – документ, що встановлює основні призначення, показники якості, техніко-економічні та спеціальні вимоги до виробу, обсягу, стадії розроблення та складу конструкторської документації. 3. Оснащення загальноосвітнього навчального закладу повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; комплектності і модульності, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчальнометодичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; відповідності санітарно-гігієнічним вимогам, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров'я учнів і охорони праці працівників освітніх установ; універсальності – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; узгодженості спільного використання (змістового, функціонального, технологічного, програмного тощо). 4. Комплектація кабінетів природничо-математичних предметів шкільними меблями та навчально-методичними матеріалами здійснюється відповідно до Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 14 грудня 2012 року № 1423, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 січня 2013 року за № 44/22576. 4 5. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. 6. Комп’ютерне та мультимедійне обладнання для кабінетів біології, географії, математики, фізики та хімії повинно відповідати вимогам, наведеним у таблиці 1: п. 1.1. таблиці 1. Комплект мультимедійного обладнання. А) Інтерактивна дошка: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водяній основі; мінімальний розмір інтерактивного проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 77” (195 см) при співвідношенні сторін 4:3 (ширина 156 см, висота 117 см). Розмір проекційного зображення має збігатися з активною поверхнею дошки відповідно до її розмірів та аспектного співвідношення; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або маркера; дотикова технологія дошки повинна підтримувати: не менше 6-ти одночасних дотиків, стандартні функції миші, принаймні лівої та правої кнопок миші у точці дотику до активної поверхні; функцію multi-touch; роздільна здатність позиціонування дотику – не менше ніж 4000×4000 точок; тип інтерфейсу – USB; довжина інтерфейсного кабелю – не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до персонального комп’ютера вчителя у місці його встановлення; підключення дошки до персонального комп’ютера вчителя; гарантія на дошку не менше 3 років Б) Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 2500 ANSI люменів; роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів); аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі; проектор повинен комплектуватись підвісом; проектор встановлюється на спеціальному підвісі, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра; довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення; підключення здійснюється до графічного адаптера портативного комп'ютера вчителя; гарантія на проектор не менше 3 -х років; гарантія на лампу проектора не менше 1 -го року або 1000 годин в робочому режимі В) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; є можливість змінювати об’єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; інструмент запису екрана повинен мати можливість записати (зберегти) весь робочий стіл, обрану зону або обране вікно; підтримує українську мову; має функцію автоматичного оновлення Відповідно до ваших вимог проектор не є з короткофокусним об’єктивом. Що порушує Наказ Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704 Програмне забезпечення не вказано, що в свою чергу не відповідає Наказу Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704 Вимагаємо прийняти до уваги, та внести відповідповідні зміни до технічного завдання. 1. (Зміни на рахунок мультимедійної дошки відповідно до типового переліку ) А) Інтерактивна дошка: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водяній основі; мінімальний розмір інтерактивного проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 77” (195 см) при співвідношенні сторін 4:3 (ширина 156 см, висота 117 см). Розмір проекційного зображення має збігатися з активною поверхнею дошки відповідно до її розмірів та аспектного співвідношення; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або маркера; дотикова технологія дошки повинна підтримувати: не менше 6-ти одночасних дотиків, стандартні функції миші, принаймні лівої та правої кнопок миші у точці дотику до активної поверхні; функцію multi-touch; роздільна здатність позиціонування дотику – не менше ніж 4000×4000 точок; тип інтерфейсу – USB; довжина інтерфейсного кабелю – не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до персонального комп’ютера вчителя у місці його встановлення; підключення дошки до персонального комп’ютера вчителя; гарантія на дошку не менше 3 років 2. (Зміни на рахунок проектора, відповідно до типового переліку ) Б) Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 2500 ANSI люменів; роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів); аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі; проектор повинен комплектуватись підвісом; проектор встановлюється на спеціальному підвісі, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра; довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення; підключення здійснюється до графічного адаптера портативного комп'ютера вчителя; гарантія на проектор не менше 3 -х років; гарантія на лампу проектора не менше 1 -го року або 1000 годин в робочому режимі 3. (Зміни на рахунок базового програмного забезпечення ) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки: Програмне забезпечення «Конструктор занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри»: ПЗ повинно працювати під управлінням операційних систем Windows; ПЗ повинно мати шаблони та інструменти по створенню інтерактивних завдань для різних вікових груп учнів школи; Повинна бути можливість введення даних від типу завдань: підказки, варіанти відповіді, кольори; При створенні інтерактивних завдань повинна бути можливість додавати елементи гри, змагання: таймер, барабан, що обертається та інші; Створенні завдання повинні підтримувати Multytouch дотикову технологію. Програмне забезпечення для створення інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів (ЕОР): Програмне забезпечення повинно працювати під управлінням ОП Windows; Побудова файлів інтерактивного контенту повинна відбуватися згідно міжнародного стандарту організації навчального матеріалу і системи дистанційного навчання (SCORM, MathML, САМ і ін.) Програмне забезпечення повинно інтегруватися в популярні програми інших розробників, в т. ч. Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Paint, AdobeAcrobat і інші, а саме писати, конвертувати замітки в друкований текст і зберігати цифрові або текстові замітки в форматах цих програм; Програмне забезпечення повинно підтримувати імпорт в загальний формат CFF (interactivewhiteboardcommonfileformat (.iwb)) і експорт файлів з нього для використання інтерактивного навчального контенту на інтерактивних дошках різних виробників; ПЗ повинно мати безкоштовну установку мінімум на чотири персональні комп'ютери з однієї ліцензії; Користувач повинен мати можливість безкоштовного, і без будь-якого ліміту використання в часі OnLine (хмарного) сервісу для перегляду інтерактивного навчального контенту створеного в програмному забезпеченні інтерактивного комплексу. Вказати Інтернет ресурс; ПЗ повинно підтримувати імпорт створених файлів в різні формати, включаючи HTML, PDF і JPG; Програмне забезпечення повинно мати функцію автоматичного оновлення. Вказати версію і дату останнього оновлення програмного забезпечення виробником; Оновлення програмного забезпечення для інтерактивної дошки повинні надаватися виробником інтерактивної дошки OnLine і без додаткової оплати як мінімум на 1 рік; Користувач повинен мати можливість змінювати об'єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення інтерактивної дошки; Колекція контенту програмного забезпечення повинна включати в себе мінімум 6000 об'єктів, включаючи графічні фрагменти, фони, відео, аудіо кліпи, і інтерактивні завдання; Користувач повинен мати можливість записати екран (опціонально зі звуком) і створити відео в форматі .avi або .mov. Повинен мати можливість додати до запису водяний знак. Інструмент запису екрану повинен мати можливість записати весь робочої стіл, обрану зону або вибране вікно; Користувач повинен мати можливість писати поверх відтвореного відео;
У відповідь на Ваше звернення тендерним комітетом буде внесено зміни до тендерної документації.
Відповідь замовника: 21.02.2019 13:17
Тип відповіді: Задоволено
Виконана замовником