Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 25.02.2019 14:43. Дата останього редагування моніторингу 01.04.2019 15:51

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2019-02-25-000016  
ID 0e3d297a9c564f26bba77f6a68868adf  

Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.

Моніторинг опубліковано
25.02.19
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами проведеного моніторингу питання відповідності тендерної документації законодавству про закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публікації 28.03.2019 17:28  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону. За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагає в тендерній документації від переможця документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах та доступ до яких є вільним, а саме: - інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі; - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, про те, що про особу (керівника чи уповноважену особу) переможця торгів, інформація в даному реєстрі – відсутня. Інформація в довідці має бути сформована за станом не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення даних відкритих торгів; - інформаційну довідку (з QR кодом) з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство стосовно відсутності інформації про переможця в даному реєстрі, отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом переможця: юридичної або фізичної особи про видачу довідки, завірену печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця, станом не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів. Крім того, встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 17 Закону вимагає документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 4 частини першої статті 17, а саме інформацію в довільній формі, в якій переможець підтверджує, що протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6 , пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 28.03.2019 17:28  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання зобов'язання викладеного у п. 3 ч. ІІ висновку органу державного фінансового контролю від 28 березня 2019, повідомляємо, що замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та приведено її у відповідність до вимог чинного законодавства. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщені та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться. Інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаються.  
Дата редагування  
Дата створення 29.03.2019 19:52  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис -  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації: Підтверджено  
Дата створення 01.04.2019 15:50  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.02.2019 Одеса № 58 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019. Начальник О. МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 25.02.2019 № 58 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель Унікальний номер Дата оприлюднення 1. UA-2019-02-20-001970-b 20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В. 2. UA-2019-02-11-001605-a 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. 3. UA-2019-02-14-000738-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. 4. UA-2019-02-11-001572-b 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. 5. UA-2018-12-27-001127-c 27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В. 6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І. 7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І. 8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В. 9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І. 10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І. 11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 25.02.2019 00:00  
Дата публікації 25.02.2019 16:01  
Дата створення 25.02.2019 16:01  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40477150  
Адреса організації Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-05
tnedvyha@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 25.02.2019 16:01 - 20.03.2019 00:00  
Дата публікації висновку про результати 28.03.2019 17:28 - 16.04.2019 01:00