Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 25.02.2019 14:43. Дата последнего редактирования мониторинга 01.04.2019 15:51

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2019-02-25-000016  
ID 0e3d297a9c564f26bba77f6a68868adf  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
25.02.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами проведеного моніторингу питання відповідності тендерної документації законодавству про закупівлі встановлено, що Замовник порушив норми пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону. За результатами проведеного моніторингу питань відображення закупівлі в річному плані та оприлюднення інформації про її проведення порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 28.03.2019 17:28  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, тендерна документація. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону. За результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагає в тендерній документації від переможця документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах та доступ до яких є вільним, а саме: - інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі; - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, про те, що про особу (керівника чи уповноважену особу) переможця торгів, інформація в даному реєстрі – відсутня. Інформація в довідці має бути сформована за станом не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення даних відкритих торгів; - інформаційну довідку (з QR кодом) з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство стосовно відсутності інформації про переможця в даному реєстрі, отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом переможця: юридичної або фізичної особи про видачу довідки, завірену печаткою переможця (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи переможця, станом не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів. Крім того, встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 17 Закону вимагає документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 4 частини першої статті 17, а саме інформацію в довільній формі, в якій переможець підтверджує, що протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6 , пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 28.03.2019 17:28  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание На виконання зобов'язання викладеного у п. 3 ч. ІІ висновку органу державного фінансового контролю від 28 березня 2019, повідомляємо, що замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та приведено її у відповідність до вимог чинного законодавства. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщені та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться. Інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаються.  
Дата редактирования  
Дата создания 29.03.2019 19:52  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание -  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 01.04.2019 15:50  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.02.2019 Одеса № 58 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019. Начальник О. МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 25.02.2019 № 58 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель Унікальний номер Дата оприлюднення 1. UA-2019-02-20-001970-b 20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В. 2. UA-2019-02-11-001605-a 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. 3. UA-2019-02-14-000738-c 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. 4. UA-2019-02-11-001572-b 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В. 5. UA-2018-12-27-001127-c 27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В. 6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І. 7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І. 8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В. 9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І. 10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І. 11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І. Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ  
Дата решения о начале мониторинга 25.02.2019 00:00  
Дата публикации 25.02.2019 16:01  
Дата создания 25.02.2019 16:01  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477150  
Адрес компании Ukraine, Одеська, Одеса  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) 
+38 (0 48) 724-35-05
tnedvyha@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.02.2019 16:01 - 20.03.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 28.03.2019 17:28 - 16.04.2019 01:00