Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.02.2019 19:21. Дата останніх змін - 27.05.2019 15:25

Вугілля кам'яне марки Д (40-80) -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-002564-b  
ID b87e80be6690444482bac33ea9ad1aae  
Очікувана вартість закупівлі
4`076`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Очікувана вартість закупівлі 4`076`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 40`762.00 Гривня  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 40`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
18.02.19
Період уточнень
до 02.04.19
Період оскаржень
до 08.04.19
Подання пропозицій
до 12.04.19
Аукціон
12.04.19
Кваліфікація переможця
з 12.04.19
Пропозиції розглянуті
з 23.04.19
Завершена
27.05.19
20.02.2019, 12:04. ID: UA-2019-02-18-002564-b.b1
Вимога (Скарга)
марка вугілля
Відповідно до оголошення, яке розміщено в системі електронних закупівель Прозоро UA-2019-02-18-002564-b, інформація про закупівлю b87e80be6690444482bac33ea9ad1aae, 18.02.2019 року Замовником Відділом освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю твердого палива. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.03. 2019 року.
Просимо надати роз’яснення стосовно наявності дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, з наступних підстав: Замовник з незрозумілих причин зазначив в предметі закупівлі та планує придбати марку вугілля Д (40-80).
На сьогоднішній день єдиним стандартом, який встановлює марки вугілля з розміром кусків є ДСТУ 7146:2010, в якому не передбачена марка вугілля Д (40-80).
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги стосовно постачання вугілля марки Д (40-80) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, в обґрунтування наших вимог звертаємо вашу увагу на рішення № 1540-р/пк-пз від 13.02.2019 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким задоволено скаргу ПРАТ «ВО»ОБЛПАЛИВО».
Враховуючи вищевикладене вимагаю надати роз’яснення з цього питання та внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів.
Автор: ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО»

Тендерний комітетом відділу освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області розглянув Скаргу по суті та повідомляє, що зазначені Скаржником у Скарзі припущення про порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації є хибними, оскільки Замовником відповідно до власних потреб, рекомендацій виробника котлів, що експлуатуються, зазначена марка вугілля кам’яного. Замовник не зобов’язаний та учасник процедури закупівлі не має права зобов’язати Замовника здійснити заміну котлів під конкретну марку вугілля, відповідно до власних інтересів ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО», оскільки така заміна котлів несе витрати, що не передбачені бюджетним призначенням у 2019 році, а також у разі застосування Замовником газового вугілля — можливий вихід / засмічення котлів та як наслідок призведе до зриву опалювального сезону, що є недопустимим. Аналогічне рішення по захисту бюджетної установи та на користь замовника публічної закупівлі було прийнято органом оскарження у 2017 році (Рішення від 23.05.2017 № 3152) , що ще раз доводить правомірність тези, що “Замовник не зобов’язаний та учасник процедури закупівлі не має права зобов’язати Замовника здійснити заміну котлів під конкретну марку вугілля, відповідно до власних інтересів будь-якого учасника процедури закупівлі у т. ч. ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО»”. Окрім цього, скаржником процедури закупівлі - ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» не враховано, що еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами в Україні не передбачені, підтвердженням чого є лист ВП “УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ” ДП “НТЦ “ВУГЛЕІННОВАЦІЯ” від 14.09.2017 №26/212 . Також звертаємо увагу на те, що предметом закупівлі є вугілля кам'яне марки Д (40-80), а отже технічна специфікація Додатку №1 тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, та додатково повідомляв, що еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами в Україні не передбачені (додатковим підтвердженням чого є відповідний лист-відповідь, що отриманий замовником на його запит від компетентної установи Міністерства енергетики та вугільної промисловості України). Окрім цього доводимо до Вашого відома те, що відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію та згідно п. 5 розділу І тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а отже іноземні учасники (нерезиденти) мають право приймати участь у даній закупівлі у т.ч. з Польщі, Казахстану або будь-якої іншої країни світу. Наразі в Україні немає заборони на здійснення закупівлі імпортованого вугілля. Всі вимоги тендерної документації зазначені з урахування чинного законодавства та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог.
Щодо Вашого посилання на рішення органу оскарження №1540-р/пк-пз від 13.02.2019 стосовно скарги ПРАТ «ВО»ОБЛПАЛИВО», повідомляємо, що воно не має ніякого відношення до закупівлі UA-2019-02-18-002564-b, причому орган оскарження визнав дану скаргу лише частково, а саме в частині недоцільності зазначення замовником посилання на ГОСТ 19242-73, який втратив чинність з 01.01.2019, у зв'язку з чим зобов'язав замовника внести зміни у цій частині у тендерну документацію та виключити його, а тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги: “ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (вугілля кам'яне марки Д (40-80))” (UA-2019-02-18-002564-b) не містить посилання на ГОСТ 19242-73 та не містить дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» зазначає що вимоги тендерної документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, але не обґрунтовує та документально не підтверджує яким чином вимоги тендерної документації перешкоджають йому прийняти участь у закупівлі (чи яким чином вони його дискримінують?). Те що Скаржник немає бажання чи не зацікавлений у постачанні вугілля марки Д (40-80) не є дискримінацією, оскільки наразі будь-яке підприємство у т. ч. і ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» має право здійснити купівлю у продавців, дилерів чи виробників вугілля марки Д або ж здійснити закупівлю та поставку вугілля марки Д з Росії, Польщі чи Казахстану або ж будь-якої іншої країни світу.
Товар, що закуповується замовником - вугілля кам'яне марки Д (40-80), відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 3472:2015 “ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ” відповідає вугіллю кам’яному марки Д (довгополум'яне) . ДСТУ 3472:2015 є діючим, що набув чинності з 2016-08-01 згідно НАКАЗУ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" N 212 від 29.12.2015.
Ще раз зауважуємо, що наразі в Україні не має жодного Закону чи будь-якого нормативно-правового акту, який би забороняв закупівлю замовнику вугілля кам'яного марки Д (фракції 40-80 мм).
А отже, враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.
Відповідь замовника: 22.02.2019 23:43
Тип відповіді: Не задоволено
Залишено без розгляду
26.02.2019, 16:50. ID: UA-2019-02-18-002564-b.c3
Скарга до АМКУ
ТОВ "Укрснаб-Паливо"
Фракція вугілля
Нами уважно вивчено вашу відповідь. На жаль по суті питання ви не відповіли.
По-перше ми не висували вимоги щодо заміни котлів.
По-друге ми є постачальником вугілля марки Д (25-50) яке дійсно відповідає стандартам та має більш якісні характеристики, ніж те вугілля на яке вами оголошено закупівлю.
По - трете, ми бажаємо поставити вугілля марки Д (25-50), що не є еквівалентом вугілля в вашому розумінні, а лише відрізняється фракцією.
Стосовно вашої заяви про те, що технічна специфікація Додатку №1 тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, у нас є великий сумнів з цього приводу, а саме.
Оголошений тендер а також Тендер UA-2018-11-14-002577-ac1f307bd14f648598234ea1e4b660730 на закупівлю вугілля кам’яного марки Д (40-80) було прописано під конкретного виробника – ТОВ «МАЙКУБЕН-ВЕСТ», ЄДРПОУ 050940003769, Республіка Казахстан, 140300, Павлодарська область, Баянаульський район, село Шоптиколь, вулиця Жаяу Муси, будинок 3.
Звертає на себе увагу той факт, що на фотографії упакованого товару (мішка з сортовим вугіллям) відсутнє найменування марки вугілля та його фракції.
У сертифікаті від 31.05.2018 року, за підписом директора ТОВ ТД «Майкубен Комір» А.Тезикбаєва не вказано марки вугілля, а лише його фракція та фасування.
В гарантійному листі вих.. № 28/3-3 від 28.11.2018 року не вказано марку вугілля.
Звертає на себе увагу той факт, що сертифікат відповідності та характеристика якості виданий ТОО «Майкубен-Вест», а не ТОВ ТД «Майкубен Комір».
Оскільки вами в 2018 році було здійснено закупівлю вугілля марки Д (25-200), в подальшому вугілля марки Д (40-80), а ми пропонуємо вугілля марки Д (25-50), просимо розмістити на сайті при наданні відповіді сканкопії технічних паспортів котлів, або в письмовому вигляді назву котла, дату виробництва та ким вироблений котел по кожному котлу окремо.
Враховуючи закупівлю вами спочатку вугілля марки Д (25-200) в подальшому вугілля марки Д (40-80), можливо вами за цей короткий проміжок часу було проведено переобладнання котлів під конкретну фракцію 40-80.
Якщо так, то просимо надати відповідну інформацію з наданням підтверджуючих документів.
Стосовно відміни з 01.01.2019 року ДСТУ 19242-73, чи можемо ми вважати про те, що при поданні нами пропозиції на придбання пропонованої нами марки вугілля Д (25-50) тендерним комітетом фракція 25-50 не буде вважатися підставою для відхилення нашої пропозиції за надуманою підставою про те, що наше вугілля не є еквівалентом вугілля марки Д (40-80).
ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО»
Залишено без розгляду
01.03.2019, 14:51. ID: UA-2019-02-18-002564-b.a4
Скарга до АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
Скарга
на незаконні вимоги тендерної документації
Не задоволена