Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 18.02.2019 12:29. Дата останніх змін - 25.03.2019 17:40

Яловичина охолоджена 1 категорії, пів туші. -

Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000904-b  
ID fd81aedb05404e93a23600238f6599f4  
Очікувана вартість закупівлі
664`240.50 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я І МОНІТОРИНГУ НАРКОТИКІВ ТА АЛКОГОЛЮ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"  
Очікувана вартість закупівлі 664`240.50 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 0.10 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
18.02.19
Період уточнень
до 23.02.19
Період оскаржень
до 01.03.19
Подання пропозицій
до 05.03.19
Аукціон
06.03.19
Кваліфікація переможця
з 06.03.19
Пропозиції розглянуті
з 13.03.19
Завершена
25.03.19
21.02.2019, 12:32
Вимоги ТД
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня!.
Відповідно до п.5 тендерної документації, від Учасників на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, вимагається надання в складі тендерної пропозиції копії договору за 2017 або 2018 рік на поставку яловичини охолодженої 1 категорії, пів туші за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо та оригінал відгуку від замовника, щодо виконання наданого договору, обов’язково за підписом керівника організації замовника.
Просимо привести вимогу до учасників щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у відповідність до чинного законодавства України, з огляду на наступне.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко визначено кваліфікаційний критерій: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, Закон не обмежує цей досвід конкретними роками чи конкретною назвою товару. Тому, встановлення в тендерній документації вимоги, що аналогічний договір повинен бути за 2017 або 2018 рік є дискримінаційною вимогою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону і звужує потенційне коло учасників.
Також, дискримінаційною є вимога щодо конкретної назви товару в аналогічному договорі, як було зазначено в тендерній документації: «…..на поставку яловичини охолодженої 1 категорії, пів туші ….» Під час проведення публічних закупівель, Замовники визначають предмет закупівлі керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3816-06 (далі – роз’яснення). Відповідно до змісту цього роз’яснення, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Ця «конкретна назва товару чи послуги», що зазначається Замовником в дужках, може бути різноманітною для одного і того ж товару. Саме тому, встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Учасників. Буде доречним встановити кваліфікаційну вимогу до Учасників надати копію аналогічного договору на постачання товару за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо, без конкретизації цього товару.
Додатково, вважаємо за необхідне зазначити щодо Вашої вимоги надати оригінал відгуку від замовника, щодо виконання наданого договору, обов’язково за підписом керівника організації замовника. Деякі керівники Замовників уповноважують підписувати відгуки – голову тендерного комітету з огляду на те, що саме ця людина обізнана більше з приводу належного виконання Постачальником договору, за результатом проведеного аукціону.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та викласти вимогу щодо кваліфікаційного критерію до учасників відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до п. 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», Вами зазначається, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Натомість, в Додатку № 1 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція», Вами зазначається, що тендерна пропозиція дійсна протягом 120 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Ці дві вищезазначені вимоги суперечать одна одній, вони повинні мати однакове значення строку та початок його обліку. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та зазначити строк дії тендерної пропозиції (та початок його обліку) однаковим в п. 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та в Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, від Учасників на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної вимоги, вимагається надання: «1) листа у довільній формі про підтвердження наявності виробничих потужностей, складських приміщень, автотранспортних засобів – далі «потужності», які пристосовані для виробництва (зберігання), транспортування предмета закупівлі; 2) документу, що посвідчує право власності або користування (розпорядження) потужностями»
Вважаємо вищезазначені вимоги дискримінаційними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону і звужують потенційне коло учасників з огляду на наступне.
Щодо надання «1) листа у довільній формі про підтвердження наявності виробничих потужностей, складських приміщень, автотранспортних засобів – далі «потужності», які пристосовані для виробництва (зберігання), транспортування предмета закупівлі». Звертаємо Вашу увагу на те, що не кожен Учасник повинен бути виробником товару та мати виробничі потужності чи складські приміщення. Більшість суб’єктів господарювання в Україні не є виробниками продукції, а є посередниками між виробником та кінцевим споживачем. При цьому, контракти на закупівлю товару між виробником та учасником в багатьох випадках містять в собі примітку, що продукція, яка закуповується учасником зберігається у складських приміщеннях виробника. З огляду на це, не всі Учасники мають змогу виконати цю вимогу, а тому, просимо внести зміни до цього пункту.
Щодо надання «2) документу, що посвідчує право власності або користування (розпорядження) потужностями». З огляду на зміни, що потрібно внести до попереднього пункту, вважаємо за потрібне викласти цей пункт.
Відповідно до пп. 2 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасники повинні надати протоколи випробування зразків продукції харчування на відповідність його ДСТУ, виданий відповідною акредитованою лабораторією. Просимо виключити цю вимогу з тендерної документації з огляду на те, що від Учасників вимагається надання у складі тендерної пропозиції копії посвідчення або копії декларації виробника про якість. Ці документи оформлюються на підставі протоколів випробувань і свідчать про одне й теж саме – якість продукції та її відповідність певному нормативному документу. З огляду на це, вимагати від Учасників надання протоколів випробувань зразків продукції харчування на відповідність його ДСТУ, виданий відповідною акредитованою лабораторією – не має потреби.
Відповідно до пп. 6 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасники при поставці товару повинен надати копії супровідних документів, одним із таких документів зазначено «висновок Державної санітарно – епідеміологічної служби». Повідомляємо, що такого органу, як «Державна санітарно – епідеміологічна служба» - не існує, а тому, надати жодних висновків, виданих цим органом – не має можливості. Просимо виключити цей документ з пункту.
Відповідно до Розділу 2 та п.4.2 проекту Договору (Додаток № 3 до тендерної документації), при поставці товару Учасник повинен надати сертифікат якості товару. Наступним, вважаємо за необхідне, повідомити, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. З огляду на це, надати сертифікати якості на товар взагалі не буде можливості. Просимо виключити з Розділу 2 та п.4.2 проекту договору слова «сертифікат якості товару».
Відповідно до п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, від Учасників вимагається подання: «….- перелік інших необхідних документів для учасника встановлених замовником згідно додатка № 2». За текстом цього пункту не зрозуміло що саме вимагається від Учасників. Просто надати перелік документів за підписом Учасника? Чи підготувати документи за переліком, який викладений в Додатку № 2 і надати їх Замовнику? Просимо надати з цього приводу роз’яснення та, за потреби, внести зміни до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства України.
Заздалегідь дякуємо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 26.02.2019, 18:32)
Відповідно до наданих питань в вашому зверненні, повідомляємо,що тендерним комітетом розглянути всі зауваження та внесіні відповідні зміни в тендерну документацію.